Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
    Потвърждавам, това каза. Падна ми в очите, обаче, като каза че догодина ще се върне за победа, но не и с Хамър...
    Що па Гордън няма проблеми с хъмбъгито, абсолютно идентични са...
    Съглсасен съм на 100%. Доста неблагодарно от страна на катареца.
    Явно догодина Ситроен ще се включат и ще кара за тях.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
      Потвърждавам, това каза. Падна ми в очите, обаче, като каза че догодина ще се върне за победа, но не и с Хамър...
      Що да ти е паднал в очите, като е казал истината. Попитаха го "С Хамър ли" Отговори: "Не"

      Какво друго трябваше да каже, при положение, че евентуално ще бъде със Ситроен?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Що да ти е паднал в очите, като е казал истината. Попитаха го "С Хамър ли" Отговори: "Не"

        Какво друго трябваше да каже, при положение, че евентуално ще бъде със Ситроен?
        Ми да си трае, все пак иначе щеше да гледа Дакар по телевизора

        АРЕ ПИЙТЕ ПО ЕДНО ГОЛЯМО, ЦЕНКОВ ЗАВЪРШИ ЕТАПА!!!

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Тази година по това което видях днес в репортажа мисля че спускаха леко встрани а не по-острата част.Утре ще се разбере по-ясно.Саинц разви точно тази скорост и по данни на организаторите.А едно момче с бъги Опитмус от МД беше даже и по бърз.Само дето долу щеше да изтрепе народа
          Разбира се че имат резервни ремъци но Насър ги е разпукал и трите.Преди години Гордън имаше често проблеми с японските алтернатори и миналата година ги смени с БОШ.Всички бегачки със задни мотори имат проблем с греенето на някои от частите и системите пред двигателя.Поради обръщането тези елементи се явявят след трансмисията и мотора и там жегата е адска.Сигурно поради първите повреди на арабина или заради неговото каране двигателя е започнал да грее и това води до блокиране на алтернатора въпреки принудителното охлаждане чрез въздуховод.При Трофи Тръка които кара в щатите има резервен алтернатор свързан чрез шайба с ....кардана.Но за съжеление Хамъра няма кардан Квото и да е Насър направи добра реклама на американеца ...Всеки пилот може да си представи какво е причинявал ежедневно на машината.http://www.youtube.com/watch?v=ArLtt...layer_embedded Даже по добре повече механици за Гордън.Незнам само как успява навигатора Кембъл на това напрежение в първо състезание като такъв.С едно призово място на Роби ще му тръгнат продажбите на енергиината напитка и може през 2013г. да запише участие финансово красив и с няколко чука в чантата за Дакар.Все пак за огромния американски пазар борбата в момента е между Спийд и Монстър.


          Ето и думите на Джони

          Great stuff from Johnny-
          Breauxman LIVE
          JOHNNY CAMPBELL QUOTE OF THE STAGE (FIRST DAKAR STAGE WIN)
          "Went good. Careful in the rocks for no flats, went fast in rough, hummers advantage. Nav went good and the decent to Iqueque was the scariest thing I ever did - RG was matted at 205kph! Omg I was freaking out!!!"



          Късмет на всички българи в следващия етап.
          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 11-01-12, 03:28.

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            По евроспрт имаше кратък кадър на гордън в полет надолу по дюната... беше впечатляваш, някой ако намери клип да пуска.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
              Ми да си трае, все пак иначе щеше да гледа Дакар по телевизора
              Нищо лошо не каза Насър за Хамъра,просто го караше като чужда ПтИЧКА кокали няма.Един много скъп експеримент заплатен от Катарската държава.Много ме изкефи защото това ще се запомни завинаги.Насър направи невъзможното!Събра в едно WRC,BAJA & DAKAR Все пак да не забравяме как започна всичко това.
              Забележете датата на клипа в тубата.И за какво си говорят.



              И след 20 години когато дават видео от Дакар 2012 този стил на пилотиране пак ще е страшен и красив.
              А тези момци ще сънуват кошмари ако ще и всичките заедно на първо място да завършат Дакар.
              Въпреки отпадането на Насър,утре отново плахо ще поглеждат в огледалото за обратно виждане.Катареца им скъса нервите.


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Monster-Mini.jpg
Прегледи:1
Размер:159.0 КБ
ID:5334617
              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 11-01-12, 05:42.

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Напълно съгласен с горното.
                А клипа със скоростите ме уби !

                Аз си признавам че нямам познания за катареца преди Дакар, нямах никакви наблюдения.
                За мен тези три клипа показват почти напълно за стила и характерните му особености на каране.
                http://www.youtube.com/watch?v=OmHQfIswsac
                http://www.youtube.com/watch?v=NMz4T...eature=related
                http://www.youtube.com/watch?v=g-4ZJ...eature=related

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Насар караше определено по-добре от Гордан, а и определено по-атрактивно. Не виждан каква вина има за напускане на състезанието, още повече този проблем се появяваше няколко пъти. Ако трябва някой да се вини това определено е сервизният екип които не направи достатъчно.

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Изключително жал ми е за Лопрайз, най-вече здраве в момента на екипажа. А Алеш имаше и рожден ден, в този ден Eдин от фаворитите отпада, остава само Ивеко.



                    от интервюто на Ардавичус.

                    Спецучастците бяха два, разделени от неутрална зона.

                    "Влезнахме в зоната с нормално време, и карайки към втората, някъде на 15ти километър, от ляво видяхме нагоре с гумите камион. Отдалече познахме камиона на Алеш, първоначалната реакция беше шок. Към колата тичаха хора и около нея вече имаше 5-6 човека. Предполагам са минали около три минути от катастофата. Стана ясно, че камионът напусна трасето, и преобръщайки се слезна в ниското. Изскочихме от колата и се затичахме, стигайки камион видяхме, че не са подали знак за бедствие, намерихме бализ и го направихме. Исках веднага да се убедя как са хората, единият вече беше изваден. Алекс лежеше отстрани, по-гръб, мърдаше и се жалваше на болки в гърба. Навигаторът беше на крака, той нямаше травми, но механикът, който беше зад волана, беше без движение, с отворена черепна травма. Имаше много кръв навсякъде. Камионът беше преобърнат, стъклата счупени така, че го извадихме лесно. В Татрата, работиха всички системи освен двигателя, работеха уредите, всичките вентилатори. Намерихме ключ-масата и изключихме захранването. Обезобразен камион и всичко което ставаше, беше като в сън. Аз седнах до Алекс, хванах го за ръка, пулс имаше, приказваше бавно, но адекватно. Не бълнуваше, питах го какво стана? Той каза, че през зоната зад волана беше механика, и .... заспа зад волана. И на скорост, преобръщайки се, камионът слезна по насипа. Насипа беше висок, от типа, когато 6-7 настилки се трамбоват и наслагват. Камионът е обезобразен до неузнаваемост, гумите са откъснати с главините, скъсани мостове ....

                    Изчакали са хеликоптера, и са продължили пътя.



                    Нямам думи.


                    При камаз отпадна и вторият от бързите пилоти - Айрат Мардеев. Не издържа двигателя. Нещо което се случва рядко, но се случи. Значение имаше и по-задните позиции, и постоянното каране в прах, зад лидерите. Приключиха лагерите на привода, на разпределителният вал. Бързата техничка която беше зад него, констатира, че проблема не може да се оправи и продължи по трасето. Мардеев пък остана да чака бавната, за да го прибере до бивака. Има мнение, че сега бързата техничка, ще се разтовари с близо 600кг, за да може евентуално, да притиска лидерите по трасето и тя. т.е. реално да е по-бърза, лека и боеспособна.



                    Каргинов, единственият от останалите пилоти на Камаз, най-бавният, но както се оказа и най-успешният от пилотите, пък имаше проблеми с преминаването на реката. /Точно това място, което имаше горе в клипа/. Двама мотористи бяха затънали в реката и имаше два варианта, или леко да се побутнат, или да се опита да се мине отстрани на пътя. Каргинов избра второто, затъна и сам за 20 минути и като резултат и сряза и една гума от острите камъни. Така, че ако не стане нещо извънредно /все пак е Дакар/, руските Камази, тази година сдадоха призовите си места.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                      И след 20 години когато дават видео от Дакар 2012 този стил на пилотиране пак ще е страшен и красив.
                      А тези момци ще сънуват кошмари ако ще и всичките заедно на първо място да завършат Дакар.
                      Въпреки отпадането на Насър,утре отново плахо ще поглеждат в огледалото за обратно виждане.Катареца им скъса нервите.


                      [ATTACH=CONFIG]404030[/ATTACH]
                      Близнак, получих задух от смях, човек, по-леко с коментарите, ей, трябва да изкарам "Дакар" докрай!!!
                      Само си представям Петерханзел как се оглежда като мушморок и Роби като го задмине, как получава пристъп на паника, очаквайки катареца да му изскочи отнякъде, без да мисли и да се сети,че е отпаднал
                      Ох, това ти беше най-якият коментар, заклевам се, просто се търкалям вече

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Обзор от вчера по Евроспорт:

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнение
                          Насар караше определено по-добре от Гордан,

                          Каране е доста комплексен показател и от майсторство, атрактивност, преценка, пазене на машината, а и късмет. Не е само газ до дупка, както каза Близнака на чужда ПтИЧКА.

                          Историята ще запомни местата и кой къде се е класирал и дали е завършил.
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Една интересна снимка ползвана за фон на главната страница от официaлния сайт на 'DAKAR 2012'
                            линка е от тук (сменя ги ) http://www.dakar.com/dakar/2012/img/1000/fond-1.jpg
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от damyan_rm; 11-01-12, 10:59. Причина: стори ми се, че е на номер 275 ... но може би съм сгрешил ...
                            LR Disco II, Td5

                            Коментар


                            • Re: От: ДАКАР 2012!!!

                              [QUOTE=damyan_rm;1731386]Една интересна снимка ползвана за фон на главната страница от официaлния сайт на 'DAKAR 2012'

                              Трябва да е този :

                              http://www.dakar.com/fr/DAKAR/2010/e...tants/275.html

                              не е Младен

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Едно клипче на Хъмбъгито на спускането:
                                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                                Walter Rohrl
                                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X