Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Четвърти етап при камионите мина бавно и без напрежение. Победителят ДеРой показа средна скорост под 75км.ч. Изпреварвания минаваха трудно и почти невъзможно, поради особеностите на релефа и тесните пътища. Като герой на етапа може да се нарече този екипаж:



    Както пише Лопрайз, просто не можехме да доближим близко камион, за да предприемем изпреварване. Тесен път и прах, всеки се беше захванал за мястото си и го пазеше. Но на един от каменистите участъци, от вибрации ни се спука и падна челното стъкло. Всичко в кабината беше в прах, уредите не се виждаха.
    Но учудващо екипажът запази самообладание и съхрани позицията си.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Нашите хора да не са тръгнали по пътя на колите. Вече 2 часа не виждам раздвижване при атв-ата. Поне 10-ина атв-а ми липсват нещо на финала...
      Или сайта нещо се е бъгнал
      sigpic

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Отборът пък на Камаз Астана има проблем, известен още от миналият Дакар и преработен при заводските Камаз. Но останал при Ардавичус, това е изводът на отработените газове. На старите модели, той е пред гумите на задната ос, и на бавните етапи, с раздаване на повече газ, спирачките затягат от жегата. Миналата година, Чагин дори беше пред отпадане, след като спирачките му се запалили, добре, че бе видян навреме пожарът и локализиран. На заводските Камаз ауспуха е вече зад задна ос, но остават барабанни, докато флагманът на ДеРой и Манът на Ехтер са с дискове.

        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Виждам има хора добре запознати с обстановката на състезанието. Може ли да разкажете как стои въпроса с битовизма в биваците. Банята, тоалетната , изхранването на армията от състезатели и асистенция , спането /къде спят бедните , къде кралете/ въобще нещата които съпътстват такова голямо състезание , но някак остават скрити за народа дето кибичи пред телевизорите.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            http://gaps.dakar.com/2012/dakar/stage-05/aso/ukie.php

            Ако може да се вярва на това ... Вачков е завършил етапа 13-ти, за съжаление Петър след WP 1 го няма отбелязан все още. Дано всичко да е наред и проблема да е в сайта.

            Моля ако някой има по-точна информация да сподели.

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              26 място в общото класиране, нито едно влизане в топ-20 за петте етапа, общо взето златната среда.




              Само, че има няколко но. Първо, че е единственният средно тежък камион - до 7 тона. Второ, че е с двигател 8 литров дизел, за сравнение КАМАЗа е с 17 литрово сърце.

              Но което е най-забележителното, че водачът зад волана е 70 годишният СУГАВАРА.



              Само водач и навигатор, и стандартен набор от контрол на налягане на гумите от купето, 3х200 литра резервоари за 800км автономен пробег, задължителен по регламент при камионите, по два амортисьора Reiger на гума и окачване Horikiri. Челно стъкло армирано със УВ защитно фолио, 70мм клетка на кабината, и което мен ме учуди най-много - само 260 коня двигател от 8 литра обем с възможност за поддържане на скорост от 160км.


              E да ама представяте ли си ??? 70 годишен, и не е като само да отбива номера, ама си кара човека.....
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Да интересно, дали това е най-възрастния участник в тазгодишния Дакар?

                Браво на Вачков! Шапка му свалям на него и на екипа, как с толкова малка почивка продължи етапа и то с добро класиране. За Ценков, някой знае ли нещо? Дано проблема е в сайта, че не му се показват времената след първата контрола.
                Лопата - друг солдата!!!

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Първоначално публикуван от O.K Преглед на мнение
                  Да интересно, дали това е най-възрастния участник в тазгодишния Дакар?

                  Браво на Вачков! Шапка му свалям на него и на екипа, как с толкова малка почивка продължи етапа и то с добро класиране. За Ценков, някой знае ли нещо? Дано проблема е в сайта, че не му се показват времената след първата контрола.
                  http://offnews.offroad-bulgaria.com/...o-v-arzhentina

                  В предаването по БНТ 2 имаше директно включване с Пепи. Финиширал е с помощта на Младен и Омбрето се захваща с машината. Надявам се да я оправи. Един от аржентиските отбори ще удари рамо с точното диагностициране на проблема.
                  Последно редактирано от rusanov; 05-01-12, 22:54.
                  Hyundai Galloper 3.0 V6

                  0885 44 60 16

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Добре де тия хамъри нали са със задно разположени двигатели? Тия ква информация дават за разкачена гума която пробила радиатора, той май е отпред, или има и при двигателя друг?

                    Иво, Петре знаете ги тези машини,какво мислите? Аз поне съм озадачен

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                      Добре де тия хамъри нали са със задно разположени двигатели? Тия ква информация дават за разкачена гума която пробила радиатора, той май е отпред, или има и при двигателя друг?

                      ...
                      Възможно е да става въпрос за неточен превод. По-рано мярнах в новините на дакарския сайт, че гумата е повредила маркуч или тръба.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                        Добре де тия хамъри нали са със задно разположени двигатели? Тия ква информация дават за разкачена гума която пробила радиатора, той май е отпред, или има и при двигателя друг?

                        Иво, Петре знаете ги тези машини,какво мислите? Аз поне съм озадачен

                        Яворе точно така е,тази бегачка я познавам много добре и веднага разбрах какъв е бил проблема.Има водно съединение точно до резервното колело.Още от миналата година задната част на болида е прибрана с 5см.Това е наложило и по малкото разтояние от резервното колело до двигателя.Като прибавим и това че заради миналогодишните проблеми с предната главина,сега на джантата е монтирана главина и спирачен диск.Има два варианта за тази повреда.Може да се е скъсал държача на колелото поради увеличената тежест на пакета или при тези остри тераси по трасето резервното колело да е блъскало в грунда.Когато се е скъсало колелото от държача е смачкало водното съединение.Точно заради това Насър е въстоновил повредата толкова бързо.
                        И още нещо водния радиатор е отпред и е разделен на две основни части.Посредством кранове може да се изключи пробитата секция в питата.



                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7354.jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5333591Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7359.jpg
Прегледи:1
Размер:137.4 КБ
ID:5333592Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7356.jpg
Прегледи:2
Размер:115.7 КБ
ID:5333593Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7351.jpg
Прегледи:2
Размер:154.1 КБ
ID:5333594Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7347.jpg
Прегледи:1
Размер:88.1 КБ
ID:5333595

                        Виж пост 135 на Пеко даже е познал че може да стане проблем. На тези снимки е промяната.От ударите в грунда колелото е смачкало тръбата на водното.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03078.jpg
Прегледи:2
Размер:208.8 КБ
ID:5333596
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от Peppy; 09-01-12, 13:31.

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Ценков и Вачков завършиха етап 5 на рали “Дакар” 2012


                          Българските участници в рали “Дакар” успяха да се справят с поредния ден на тежко предизвикателство. Етап 5 на надпреварата от Чилесито до Фиамбала предложи много изпитания за всички участници.

                          След като етап 4 бе кошмарен за Младен Вачков, който едва се добра финала, днес малшансът бе за Петър Ценков. По телефона за БНТ Ценков заяви, че технически проблем го мъчи вече трети ден и ATV-то му работи много зле. “Ужасно е – двигателят работи няколко секунди, след това няколко секунди изгасва. Не мога да карам така, въобще и не мисля за темпо”, каза Пепи. На края на етапа се наложи Вачков да го тегли до финала и от тук нататък нещата са в ръцете на Димитър Ортаков – Омбрето. >>още>>

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                            Виждам има хора добре запознати с обстановката на състезанието. Може ли да разкажете как стои въпроса с битовизма в биваците. Банята, тоалетната , изхранването на армията от състезатели и асистенция , спането /къде спят бедните , къде кралете/ въобще нещата които съпътстват такова голямо състезание , но някак остават скрити за народа дето кибичи пред телевизорите.

                            Това е интересно за не много хора но тези дни мога да напиша и пусна няколко снимки.Разликата между биваците както бяха в Африка и сега в Америка е от небето до земята.Както и много други неща около организацията градовете и придвижването.

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                              Това е интересно за не много хора но тези дни мога да напиша и пусна няколко снимки.Разликата между биваците както бяха в Африка и сега в Америка е от небето до земята.Както и много други неща около организацията градовете и придвижването.
                              Ми ко чакаш? Как да не е интересно?
                              Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                                Добре де тия хамъри нали са със задно разположени двигатели? Тия ква информация дават за разкачена гума която пробила радиатора, той май е отпред, или има и при двигателя друг?

                                Иво, Петре знаете ги тези машини,какво мислите? Аз поне съм озадачен


                                Много проблеми за този пилот дано му издържат чивиите и следващите няколко етапа не направи основна грешка.Въпреки това неговите способности са забелязани...тръгнаха слухове за завръщането на заводски отбор на СИТРОЕН в ралито.И като знаем че той ще кара за тях в WRC не е трудно да се познае кой ще кара за тях и на Дакар.Казали са че ще им трябват две години за разработката на конкурентен болид.Ситроен навремето направиха първия прототип специално за рали Дакар По този начин поставиха основите на първите супер заводски отбори.Ситроен дори спечелиха успешно маратона Париж- Москва- Пекин
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-01-12, 01:25.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X