От: ДАКАР 2012!!!
Вчера "Qatari Mad Man " както почнаха да го наричат някои журналисти, е правил цял ден - "yalla-yalla", демек давай-давай ( по бързо на арабски)
 ( по бързо на арабски)

Така Мистър Давай-Давай компенсира загубата от няколкото минути ( имал е прегрял двигател) в шест минути преднина пред Минито на Франси.
	
		
И пилота на Минито какво казва за вчерашният етап:

	
		
Всичко от тук:
http://www.race-dezert.com/home/nass...2nd-26740.html
					Вчера "Qatari Mad Man " както почнаха да го наричат някои журналисти, е правил цял ден - "yalla-yalla", демек давай-давай
 ( по бързо на арабски)
 ( по бързо на арабски)

Така Мистър Давай-Давай компенсира загубата от няколкото минути ( имал е прегрял двигател) в шест минути преднина пред Минито на Франси.
			
			
				“The car worked perfectly well  today and we attacked from the beginning to the end of the special. We  took a lot of risks to set the best time. Our objective is to claw back  seven or eight minutes every day. And today we did it perfectly. We will  do our best to repeat this performance in all stages from Monday  onwards, or even try to do better. At any rate, we have no other choice  if we still want to win the Dakar!”
Traditionally, anything “off-road” in Europe is strictly 4 wheel drive only. But back home in North America, the birthplace of the sport, 2-wheel drive is the standard rule and not the exception.
Целта на Мистър Давай-Давай е всеки ден от понеделник да повтаря да добавя на всеки етап по няколко минути преднина и да направи всичко възможно да спечели Дакар.
В допълнение: В Европа традиционно в категорията ОФРОД всичко е стриктно 4Х4, в Северна Америка, родното място на този спорт 2WD е стандартно правило за офроуд а не изключение
			
		
	Traditionally, anything “off-road” in Europe is strictly 4 wheel drive only. But back home in North America, the birthplace of the sport, 2-wheel drive is the standard rule and not the exception.
Целта на Мистър Давай-Давай е всеки ден от понеделник да повтаря да добавя на всеки етап по няколко минути преднина и да направи всичко възможно да спечели Дакар.
В допълнение: В Европа традиционно в категорията ОФРОД всичко е стриктно 4Х4, в Северна Америка, родното място на този спорт 2WD е стандартно правило за офроуд а не изключение

			
			
				"Yes I feel very intimidated and out gunned in my little sports car,  even with 4WD. I'm not even sure what I'm driving this year?"
Да чувствам се застрашен и лесна мишена в моята малка спортна кола, независимо че е 4х4. Дори не съм и сигурен какво карам тази година
	Да чувствам се застрашен и лесна мишена в моята малка спортна кола, независимо че е 4х4. Дори не съм и сигурен какво карам тази година
http://www.race-dezert.com/home/nass...2nd-26740.html

 
							
						







 
			
			
		

 
			
			
		 
			
			
		

 
			
			
		










 
			
			
		
Коментар