Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Падане и за звездата от екстремното ендуро Chris Birch.
    Той е добре опитва се да поправи мотора и да продължи.
    KTM350EXC-F

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Тойотите, без никой да ги броеше, засега с постоянното си темпо повече от отлично се движат. Липсата на народните автомобили направи челото по пъстро.

      Пепи изчезна някъде, дали се движи?
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
        Пепи изчезна някъде, дали се движи?
        Върви с 10мин забавяне след Младен вече мина СР1 или WP3.
        KTM350EXC-F

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          От страничката на КАМАЗ.

          През трети етап, топ-пилотите на Камаз регистрираха три спукани гуми. Това даде шанс напред да излезе Казахстанският камаз, както и да дръпне напред последният Каргинов.
          Де Рой в края на етапа има проблеми с налягането на маслото, на неговият 2011 модел двигател и свали темпото. Но общо взето, 20 камиона се движат в разлика 20 минути.

          Според Чагин, спуканата гума е резултат от малкият опит на пилотите, която може да се избегне. В тесните участъци, на каменисти пътища, пилотът няма право да се увлича със скороста, и да пуска камиона да се поднася в завой. Точно това е причината за странично срязване на гумите. Една смяна на гума, средно отнема 15 минути на екипажа.



          временен водач, камазът от Казахстан, това му е второто участие в Дакар. Миналата година, отборът направи пробив, участвайки за първи път и заемайки 8мо място в крайното класиране.



          Ако не Ви интересуват камионите, да не разводнявам темата? Пиша, че на мен са ми интересни и се ровя за инфо.
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            Как да не ни интересуват пиши интересно е.Още повече че на тези от последната снимка съм им фен.По трасето миналата година ни задминаха все едно бяхме спрели а се движихме с 80/90км.ч. На финала в Буенос Айрес отново бяхме заедно и страшно се кефихме за края на ралито и публиката.



            Ето видео от момента http://www.youtube.com/watch?v=SOgNF2ztcbY


            Според мен Чагин е казал на момчетата да не се юркат а да пазят грузовика.Да пуснат ония да се бият отпред и после като отпаднат един двама тогава да сръчкат КАМАЗището.

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Що па да не ни интересуват камионите !?
              Пиши , каквото знаеш. Че си е интересно.
              Нашите, така или иначе ги следим, но инфо за най-големите трудно се намира, поне за мен.
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Интересно поне за мен сподели пред 1тв.кз Артур Ардавичус, временен водач при камионите.

                Отборът на Ардавичус се състезава с преотстъпен Камаз, от заводският отбор, проектиран за "техничка" но преоборудван за състезателен. Въпреки, че се състезава за отделна държава, изполва помощта на "техничките" на заводският отбор. По-тежък, и с по-малко коне, това не му попречи, в момента да е на върха. Та както каза Артур:

                Проблемът, за нас, не е всеобщият за камионите, проблемът с кръста. Проблемът още от миналата година, е, че Камазът на Астана е без климатик, за разлика от "бойните" заводски. И колкото и да е смешно, проблемът е в "задника". Горещените в кабината, карат потта да се стича точно там. И в края на етапа, пилотите слизат буквално с кървави мазоли на задника. Не помагат нито специални материи на гащеризона, нито специално термобельо. Единствения лек е специалният крем, който по поръчка се купува във Франция, и се прилага преди и след етапа.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Освен с преотстъпен камион, Казахстан участват и при автомобилите с Bowler Wild Cat 200

                  За феновете на Ленд Ровър



                  Това е един от най-евтинити и сигурни начини да участваш на Дакар. За съжаление без да се претендира на челни места.

                  Английско ателие на Дрю Боулър използва мостовете на дефендър, както и бензиновият му двигател с мощност 250к.с. По два амортисьора на гума Reiger и позволените за този клас с 4х4 задвижване 50см ход. Бъгита са с ходове до 100см но задължително задвижвана една ос.



                  Пространствена рама собствена разработка, изместен двигател към купето от въглеводород, три блокажа на АРБ, 430л резервоар и изключващ се преден мост, за да се икономисва гориво по време на преходите



                  Задължителният резервоар за питейна вода, и тръбичка за пиене за шофьора и навигатора





                  както и хидравличен пачи крак за лесно обслужване на преден-заден мост




                  На четвърти етап, този отбор стартира от 107 позиция.
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    След 4-ти етапLeading positions after stage four:Pos Driver Car Time/Gap 1. Stephane Peterhansel Mini 9h43m20s 2. Giniel de Villiers Toyota + 5m41s 3. Nani Roma Mini + 6m44s 4. Krzysztof Holowczyc Mini + 8m10s 5. Robby Gordon Hummer + 16m23s 6. Leonid Novitskiy Mini + 26m25s 7. Nasser Al-Attiyah Hummer + 30m44s 8. Carlos Sousa Great Wall + 30m45s 9. Lucio Alvarez Toyota + 33m11s10. Erik Wevers Mitsubishi + 36m42s
                    Живей за всеки дъх!

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      АТВ , Лукаш Ласкавец, днес завърши пети.



                      Е да, ама вчера до трета контрола се движеше първи, а и беше водач в класирането.

                      Всичко вървеше идеално, вече повярвах в победата и на този етап, но след контролата се чу биене от предната лява гума, смених левият накрайник и продължих с пълна газ. Но на 30км преди финала, се счупи и десният накрайник. Лошото бе, че поглеждайки видях, че се счупи кормилният прът на накрайника и останаха само няколко навивки от него. Ударих си лошо и главата в роудбука и не чувам сега с едното ухо.
                      От блога му.

                      Като резултат се добра 30 км до финала от водач, до над три часа закъснение и с контузия. Но днес продължи да раздава газ, евала на всички Дакарци.

                      Едно пикливо парче желязо, и от водач ....
                      Последно редактирано от paksss; 04-01-12, 23:28. Причина: от емоции
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Вачков току що мина и CP2.
                        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                        0885 660 613

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                          Вачков току що мина и CP2.
                          Вальо,ако правилно съм те разбрал,означава,че Младен още не е финиширал?
                          ТюркеДжиев старши
                          Последно редактирано от brake; 05-01-12, 00:15.
                          sigpic

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            ??
                            Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 05-01-12, 00:09.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                              Интересно поне за мен сподели пред 1тв.кз Артур Ардавичус, временен водач при камионите.

                              ... И колкото и да е смешно, проблемът е в "задника". Горещените в кабината, карат потта да се стича точно там. И в края на етапа, пилотите слизат буквално с кървави мазоли на задника. Не помагат нито специални материи на гащеризона, нито специално термобельо. Единствения лек е специалният крем, който по поръчка се купува във Франция, и се прилага преди и след етапа.
                              Kрем Здраве или крем Боцко против подсичане, каква е френската марка...
                              При мотористите и атв-тата може (даже със сигурност) и да има проблем по кълките, как става така при автомобилите, че вързания със сто каиша задник ще се увреди от пот+триене. В БГ сме карали по над 300км в прах и 40+градуса без щети. И то с дни.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                Kрем Здраве или крем Боцко против подсичане, каква е френската марка...
                                При мотористите и атв-тата може (даже със сигурност) и да има проблем по кълките, как става така при автомобилите, че вързания със сто каиша задник ще се увреди от пот+триене. В БГ сме карали по над 300км в прах и 40+градуса без щети. И то с дни.
                                То е хем така, ама и не е така. При моторите е неудобна седалката, но има естествено проветрение, пък може и да станеш, и да смениш "половинките" на задника. От естествен опит това

                                И вече по думите на Чагин, друсането при камионите е впъти повече от на колите. От тук и проблемите с гръбнаците и подбити прешлени. Де Рой се лекува миналата година, точно при медицинския екип обслужващ и Камаз.
                                При Камазите 2011г е въведено и хидравлично изключване на стабилизиращата щанга отзад. Че миналата година, на бързите и твърди участъци, каквито са повечето тази година за разлика от пясъци, никакви колани не можеха да задържат пилотите. И масово се биеха с каските в тавана на тези участъци.

                                Пък за мехлема, френците май знаят какво да баят на задниците
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X