Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Да, до момента, в който ми бе обяснено, че това състезание няма да има нищо общо с Лазарово. Нито, като философия нито, като трасе нито, като правилници.....
    Не виждам с, какво мога да ви бъда полезен!
    Желая ви успех, но имайте в предвид, че доброто трасе все още не значи добро състезание. Много по-важно е добра система за оценяване, която да оцени по достойнство уменията на екипажите и подготовката на машините, която да изключи(накаже) тарикатлъците и опитите за заобикаляне на правилника. А най-важното е компетентно,стриктно и честно съдийство!

    п.п. Аз първо скачам и после казвам:-"хоп".
    Последно редактирано от derhunter; 03-03-13, 22:35.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
      Да, до момента, в който ми бе обяснено, че това състезание няма да има нищо общо с Лазарово. Нито, като философия нито, като трасе нито, като правилници.....
      Не виждам с, какво мога да ви бъда полезен!
      Желая ви успех, но имайте в предвид, че доброто трасе все още не значи добро състезание. Много по-важно е добра система за оценяване, която да оцени по достойнство уменията на екипажите и подготовката на машините, която да изключи(накаже) тарикатлъците и опитите за заобикаляне на правилника. А най-важното е компетентно,стриктно и честно съдийство!
      п.п. Аз първо скачам и после казвам:-"хоп".
      +1
      Предполагам няма да има много желаещи да се давят в 1,5м вода.

      Коментар


      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

        Май не ме разбрахте - не искам по никакъв начин да налагам мнение за каквото и да е , най малкото как се прави състезание или да имам претенции какви да са елементи в него , просто такова е мнението на голяма част от състезателите , а смея да твърдя че познавам повечето от тях . Хубаво е , че Жоро ще ви помага при правенето на трасето , макар че е върл фен на багера ...
        P.S. Мен специално вода до 1.5 м не ме плаши
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от derhunter; 19-02-13, 08:30.
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

          Твоя воля Жоро въпреки., че моето лично мнение е, че може да бъдеш страшно полезен и без да правим второ Лазарово! Както и да е... Аз уважавам решението ти! Що се отнася до правилата - очертава се да са доста прости, кратки и без възможност за заобикаляне, както няма да могат и да се заобикалят препятствията, без да се плати съответната цена за това! Разбирам любопитството и несигурността от липсата на информация относно формата и правилата на траялното състезание. Много скоро ще пуснем отделна тема за това, но мисля, че мога да дам някои насоки, които биха поуспокоили или нажeжили страстите:
          Основната идея е да има три нива като степен на трудност на препятствията, обозначени с три различни цвята - зелени, жълти и червени! Зелените ще дават най-малко точки, а червените най много. Средата на всеки екстрем ще бъде маркирана и достигането и ще носи половината точки от екстрема, а пресичането на финала - останалата половина от точките. Червените екстреми ще могат да се заобикалят, докато такава опция за зелените и жълтите няма да има. За крайния резултат се гледат набраните точки. При равен брой на точките превес се дава на резултата формиран от по-голям брой събрани точки от червени екстреми. При равни стойности и на този показател, ще се гледа времето. Употребата на лебедки, ленти, джекове и други помощни средства с които екипажа разполага в/по машината си, няма да се наказва с наказателни точки, но за сметка на това машината трябва да излезе от всички екстреми във вида в който е била на старта (такива истории с размотани въжета на лебедките върху предния капак или колани прибрани през прозореца няма да има). Помощ от техника на организаторите ще се дава само веднъж и ще води до прекратяване на участието на съответния екипаж за деня, като той ще запази събраните до момента точки. За всеки екстрем ще има фиксирано време за преминаването му. Ако екипажа остане в екстрема след изтичането на времето, екипажа прекратява участието си за деня, като запазва набраните до момента точки. Ще има два класа. Това е в общи линии...

          П.П. - Смятаме, че с тази система на оценяване и класиране ще се постигне максимално обективен резултат, като в същото време се стимулират и участниците да са в състезанието на 100%, а не да шикалкавят и ослушват. Другия и плюс е, че субективно решение на съдии веднага би лъснало на секундата, защото ще се види от всички...

          П.П.П. - Дълбока вода (към 1,5 метра) ще се образува единствено над естеството корито на реката, в долната - най-близка до бента част. Тази цена ще трябва да платят всички които тръгнат да търсят твърдото каменисто дъно, вместо да преминат през останала част където водата ще е максимум 20-30 см и ще има островчета, но за сметка на това пък ще е доста кално! Безплатен обяд няма и в двата случая... Освен това, тази концепция дава възможност на навигаторите да бъдат малко повече "навигатори" и малко по-малко "куфари" или "хамали".
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 17-02-13, 22:07.

          Коментар


          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

            Я каква хубава дискусия се заформила! И кво станА сега?- искаме трудно трасе, да не е друсни полянка. Сега пък що е трудно. Ами каквото-такова бе приятели. Който има желание и възможност участва, който прецени че ще му е трудно може да се пусне по дамското, там няма да има локва. Вариант три- скари, бири, музика... и там мисля че няма да е скучно. Не знам някой организатор до сега да е угодил на всички състезатели и се съмнявам и ние да го постигнем. Искаме да направим нещо по-различно и се надявам да успеем.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              Я каква хубава дискусия се заформила! И кво станА сега?- искаме трудно трасе, да не е друсни полянка. Сега пък що е трудно. Ами каквото-такова бе приятели. Който има желание и възможност участва, който прецени че ще му е трудно може да се пусне по дамското, там няма да има локва. Вариант три- скари, бири, музика... и там мисля че няма да е скучно. Не знам някой организатор до сега да е угодил на всички състезатели и се съмнявам и ние да го постигнем. Искаме да направим нещо по-различно и се надявам да успеем.
              Не виждам някой да се оплаква от трудността на трасето , но щом казваш ...
              Не става дума за угаждане на състезателите , просто има доста състезания , които са така организирани , че няма нито едно негативно мнение за тях . Примери много - Нови Искър , Пловдив , Лазарово , Нова Черна , Зверино , Сливен ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Не виждам някой да се оплаква от трудността на трасето , но щом казваш ...
                Не става дума за угаждане на състезателите , просто има доста състезания , които са така организирани , че няма нито едно негативно мнение за тях . Примери много - Нови Искър , Пловдив , Лазарово , Нова Черна , Зверино , Сливен ...
                Амиии.... винаги е имало недоволни. Който си обича спорта ще се радва и ще си прави кефа, като състезател или като зрител, няма значение. Дежурните и инцидентни недоволни също си ги има за всяко състезание. Моята идея е състезанията да са различни и разнообразни, ако всички направим Лазарово или Самоков например, то какво?-да копнем един полигон, да го бетонираме и така докато свят светува. Не ми се нрави това, светът е шарен и ние е добре да бъдем различни.Не искаме това състезание да прилича на нито едно друго.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                  Живот и здраве, да мине феста и ако има недоволни, ще държа да чуя мнението им - независимо за състезатели или зрители става дума! До тогава ще се радвам на всеки добър съвет, но смятам за неправилно трасе или правила да се правят "по поръчка" на състезателите, на принципа "Мен ме кефи еди-кво си...", защото така няма развиие! Още могат да се прочетат коментарите за първото състезание в Лазарово, но днес го давате за еталон! Идеите на Жоро бяха приети от всички едва когато бяха видяни на практика. Аз не очаквам и сега да е по-различно...

                  Коментар


                  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    Живот и здраве, да мине феста и ако има недоволни, ще държа да чуя мнението им - независимо за състезатели или зрители става дума! До тогава ще се радвам на всеки добър съвет, но смятам за неправилно трасе или правила да се правят "по поръчка" на състезателите, на принципа "Мен ме кефи еди-кво си...", защото така няма развиие! Още могат да се прочетат коментарите за първото състезание в Лазарово, но днес го давате за еталон! Идеите на Жоро бяха приети от всички едва когато бяха видяни на практика. Аз не очаквам и сега да е по-различно...
                    Марто,не се съобразявайте с мненията на колегите как да бъде направено трасето.В крайна сметка нито Жоро в Лазарово нито аз в Самоков сме се съобразявали от чужди мнения.Както го направите на такова трасе ще караме.Колегите да стягат джипките,че може да е по трудно и от Лазарово и от Самоков.Успех момчета.ОГИ

                    Коментар


                    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Употребата на лебедки, ленти, джекове и други помощни средства с които екипажа разполага в/по машината си, няма да се наказва с наказателни точки, но за сметка на това машината трябва да излезе от всички екстреми във вида в който е била на старта (такива истории с размотани въжета на лебедките върху предния капак или колани прибрани през прозореца няма да има).
                      Идеите за оценяване никак не са лоши, освен тази: ненаказването на използване на лебедка, досега се е доказало като крайно неуспешно на траялни състезания.

                      Ще дам един пример: При серизони препядствия, каквито виждам, че ще има и механична лебедка с 70/100 метра въже позволява на екипажа да премине всички препядствия само на лебедка и обезмисля борбата на другите екипажи, който не разполагат с такива лебедки. 2011 година атрактивността на Лазарово пострада точно от преминаването на препядствията само на лебедка, въпреки че се наказваше. Тази година доста хора, включително и аз се обурудваме точно с такива лебедки.

                      Коментар


                      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                        Времето за размотаване,дърпане и прибиране на тъкъмите,сигурно ще бъде по дълго от преминаването на подготвен самураи.Оставете хората да си вършат работата,както са го решили.

                        Коментар


                        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                          От снимките, които видях май се ориентирах къде е това. Там ходим да си тестваме джипките групата от Люлин и сборна формация приятели. Някой да каже на участниците, че е някаква странна почва, дето лепи на гумите и почти не се чисти. Прилича на хубава глина със сив цвят.
                          Гледах и снимките на АТВ-та, ми мен там са ма теглили, че счупих хъбче.
                          Прекрасно трасе, страхотна видимост. Поздравления за организацията и идеите с рекичката. То всъщност, там може и по реката да се движат джипките, пробвано е

                          Коментар


                          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                            Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                            От снимките, които видях май се ориентирах къде е това. Там ходим да си тестваме джипките групата от Люлин и сборна формация приятели. Някой да каже на участниците, че е някаква странна почва, дето лепи на гумите и почти не се чисти. Прилича на хубава глина със сив цвят.
                            Гледах и снимките на АТВ-та, ми мен там са ма теглили, че счупих хъбче.
                            Прекрасно трасе, страхотна видимост. Поздравления за организацията и идеите с рекичката. То всъщност, там може и по реката да се движат джипките, пробвано е
                            Според мен снимките са от Лазарово ...
                            Life is too short to drive dull cars!

                            Fight global warming !
                            ... turn on your A/С !

                            Коментар


                            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                              Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                              Според мен снимките са от Лазарово ...
                              Само двете снимки на Бакалов са от Лазарово.
                              0осем9осем7шест0осем7едно
                              Миро

                              Коментар


                              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                                Не че има голямо значение,но снимките на Бакалов са от Пловдив!!!
                                Успех на организаторите.
                                Калин Митров-0887929490

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X