Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    На този етап моите шансове за започване са нулеви, камо ли за завършване, защото си нямам траялка просто. Както бях написал по-горе може би през 2015 ще имам финансовата възможност да се снабдя с машина и ще започна да се бутам при големите батковци И то само ако тогава вече има трасета правени не специално по мерките на Самурай или Джимни и регламентите им не са правени пак за тях. Ако няма ей къде са Румъния, Гърция и Сърбия. Тъкмо няма да си късам нервите с трактористи

    /не намеквам нищо за това състезание, а за останалите които гледах през 2012 г. В Суходол ми е последната надежда /
    А ти май че хем душата в рая, хем к...нали до края. Трасетата били за Самураи, гумите били тракторки, Уазките те дразнят Имаш очакване някой да направи трасе специално за теб или? Не съм видял някой да прави трасе за точно определена марка, поне до сега. Който може кара, който не може му пречат даже храстчетата и тревичките. Казвай какво точно трябва да е трасето та да е различно от това за изброените от теб.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Е това е баш соломоновско решение. Истинско трасе за траял, на което да няма завършили УАЗ-ки, дамско трасе, на което половината УАЗ-ки да преминат гордо финала и детско трасе където всички УАЗ-ки да финишират. Майтапя се разбира се Да не вземе някой УАЗ-каджия да се върже. Сега сериозно. Прекрасно решение, което ще даде възможност на всеки да прецени възможностите си и да се пуска където прецени, че има шанс.
      Каквито и да са трасетата ще има завършили Уаз-ки и Газ-ки просто, защото са добри машини.
      Прикачени файлове
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

        Браво че са добри машини, ама тези скрапове на снимките какъв процент са УАЗ-ки? 20% или повече? Шасито ли или нещо друго е останало то УАЗ? Очаквам модератор да се намеси за да не се подкараме пак в нежелана посока. Ама не само тоя мой пост, а и предишния за да няма провокации на които да се отговаря.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          Браво че са добри машини, ама тези на снимките какъв процент са УАЗ-ки? 20% или повече? Шасито ли или нещо друго е останало то УАЗ? Очаквам модератор да се намеси за да не се подкараме пак в нежелана посока. Ама не само тоя мой пост, а и предишния за да няма провокации на които да се отговаря.
          Ааа не така. Тук основният провокатор си ти, така че няма да ривеш сега Като приемем че Уазката и твоят джип имат един и същи родоначалник, какво толкова имаш против тях? Ама какво е останало от базовата машина Останала е идеята иначе по цял свят този тип машини са пълен "сбироток" от какво ли не, според вижданията и концепцията на собственика. Аз лично не зная фирма произвеждаща траялни джипове, ти ако знаеш казвай да си купим по един. Иначе ако погледнеш и в щатите и по Русия, ей сега и по Малайзия машините за този тип състезания са си пълни самоделни творения. Аз също не съм изключение, карам таралясник от който е останал един надпис и една рама от базата. И какво от това? Карам си Самурай с близо 200 магарета и се кефя. Така ми харесва а от фирмата не искат да ми сглобят такъв. След поредното влизане в бокса от твоят каква част ще е ориджинъл? Казвай сега как се прави трасе различно от такова за Самураи, Уазки и Джимнита та да сглобим едно такова да не се излагаме дето се казва.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

            Не знам дали има смисъл да изговарям стотици пъти предъвкани неща. Има достатъчно много коментари по въпроса с "поръчковите" трасета. И децата знаят как се правят "змейки" в които шанс да се промушат имат само машини с размера на Самурай или Джимни или пък "слонски стъпки" в които същите машини заради ширината си почти не влизат и често заобикалят. Знае се и как се маркират заблатени зони които в рамките на огражденията предлагат на по-тесничките машини въобще да не влизат в калта - справка Златна Панега. И въобще всякакви други номера при които шанса да се премине без да се намотае лентата или да се събори колче имат само машини с размер малко повече от АТВ. Има ли смисъл подобни неща да се повтарят след като никой не ще да ги признае и не показва воля да ги отстрани. Ясно е че ако може да се хитрее у нас е прието това да се върши. Колкото до моята машина те уверявам, че до сега не съм монтирал в нея нищо дето не е произведено точно за нея. Нямам нито пружини от Вартбург, нито амортесьори от Трабант, нито каквото и да било от нещо си. Купе, шаси, двигател, скорости, раздатка и въобще 85% от машината е в стоковия си вид. Промените са предимно по окачването, като някои фабрични елементи са усилвани, но основния принцип няма нищо общо с принципа на сбиртока. Задната ми броня е правена тук, но отново по модел на фабрична. Сменил съм и калниците, но пак с фабрични произведени точно за моя модел. След следващото влизане с бокса ще е с мостове отново произведени точно за моя модел малко модифицирани, но още при поръчката за да се използват други полуоски, които обаче пак са произведени за моя модел и са напълно съвместими с модел на мостовете. Просто са два пъти по-скъпи и производителя е предпочел да не повишава толкова цената. По отношение на фабричните траялки не твърдя че ги продават в специализирани магазини. Казвам само че това дето се търкаля из нашите състезания не е на нивото на този спорт дори сравнено със съседни нам държави с които обикновено вървим в комплект. Причината да е такова нивото се крие точно в регламента на състезанията в БГ. Докато основната цел на организаторите е масовостта нивото ще си остане същото. Не че няма и хора, които се отнасят сериозно. Има ама са единици, а една-две птички пролет не правят. Зимата на УАЗ-ките и трактористите явно ще е дълга. Но каквото - такова. Каквато държавата такива и състезанията. Вече съм 80% убеден, че и в Суходол традицията ще се запази. Ако можеше поне с трактористите да се справите, та състезанието да е за автомобили, а не за селскостопанска техника щеше да е супер, ама едва ли. И не е нужно да се забраняват. Достатъчно е да са в отделен клас и да се надорават помежду си и то след като приключат останалите участници. Пак ще е някакъв пролетен полъх.
            Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 13:25.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Не знам дали има смисъл да изговарям стотици пъти предъвкани неща. Има достатъчно много коментари по въпроса с "поръчковите" трасета. И децата знаят как се правят "змейки" в които шанс да се промушат имат само машини с размера на Самурай или Джимни или пък "слонски стъпки" в които същите машини заради ширината си почти не влизат и често заобикалят. Знае се и как се маркират заблатени зони които в рамките на огражденията предлагат на по-тесничките машини въобще да не влизат в калта - справка Златна Панега. Има ли смисъл подобни неща да се повтарят след като никой не ще да ги признае и не показва воля да ги отстрани. Ясно е че ако може да се хитрее у нас е прието това да се върши. Колкото до моята машина те уверявам, че до сега не съм монтирал в нея нищо дето не е произведено точно за нея. Нямам нито пружини от Вартбург, нито амортесьори от Трабант, нито каквото и да било от нещо си. Купе, шаси, двигател, скорости, раздатка и въобще 85% от машината е в стоковия си вид. Промените са предимно по окачването, като някои фабрични елементи са усилвани, но основния принцип няма нищо общо с принципа на сбиртока. Задната ми броня е правена тук, но отново по модел на фабрична. Сменил съм и калниците, но пак с фабрични произведени точно за моя модел. След следващото влизане с бокса ще е с мостове отново произведени точно за моя модел малко модифицирани, но още при поръчката за да се използват други полуоски, които обаче пак са произведени за моя модел и са напълно съвместими с модел на мостовете. Просто са два пъти по-скъпи и производителя е предпочел да не повишава толкова цената. По отношение на фабричните траялки не твърдя че ги продават в специализирани магазини. Казвам само че това дето се търкаля из нашите състезания не е на нивото на този спорт дори сравнено със съседни нам държави с които обикновено вървим в комплект. Причината да е такова нивото се крие точно в регламента на състезанията в БГ. Докато основната цел на организаторите е масовостта нивото ще си остане същото. Не че няма и хора, които се отнасят сериозно. Има ама са единици, а една-две птички пролет не правят. Зимата на УАЗ-ките и трактористите явно ще е дълга. Но каквото - такова. Каквато държавата такива и състезанията. Вече съм 80% убеден, че и в Суходол традицията ще се запази. Ако можеше поне с трактористите да се справите, та състезанието да е за автомобили, а не за селскостопанска техника щеше да е супер, ама едва ли. И не е нужно да се забраняват. Достатъчно е да са в отделен клас и да се надорават помежду си. Пак ще е нещо дето намирисва на пролет.
              Ще извиняваш ,че се меся , но на фона на държавата и на положението в нея , малко от състезателите , са хора като теб с възможности да оборудват траялен джип с оригинални части .За това състезанията са на това ниво , и не мисля ,че има смисъл да дъвчем едно и също . Дано през 2015 година когато мислиш да се състезаваш, нивото на състезанията е друго . Мисля ,че всички ще се радват , и за всички ще е по добре .

              Коментар


              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                А Вие само за траялджийско трасе за джипки пишете и мислите, а какво става с децата, АТВ-та, мотоциклети? 13 страници само, за да си мерим джипките?!? Нали имаме дами, подрастващи?

                На всеки ежегоден събор ендуристите не идват, защото не го приемат за техен, защото не се прави нищо за тях. И сега ли трябва да стане така?
                Генчев, не бързай !
                За траяла явно им трябва много "подгряване", че като гледам изискванията и изказванията им, всичките кандидат участници са измислили Рейнфорест Чалъндж, Ладога, Солун Трофи и са ги печелили поне няколко пъти с Уаз с мостове на Унимог и двигател на Волга
                Направо ми е мъчно за организаторите, а знам, че се скъсват от работа и желание, а се налага да правят фелацио и на всички претенденти и тесни специалисти в траяла...имайте малко милост и към тях и труда им...
                За АТВ групата всичко ще е супер (както винаги е било), забавям се с инфото, тъй като искам да уредя пари за пътни и нощувки за участниците от провинцията и най-вече за децата от детската школа !
                За Рали Рейда инфо след няколко дни, че и за тях искам да осигуря повечко екстри...нали ще карат 24 часа

                Мнение на pan_rt

                а машини от този вид без регистрация за рали рейда стават ли?
                Не, не става, трябва регистрация и гражданска отговорност !
                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 26-02-13, 13:42.

                Коментар


                • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                  Я това за тракторките в отделен клас е идея! Иначе това за трасетата и малките джипове изобщо не е вярно според мен/ не съм бил на З.панега/ но да твърдиш същото за Лазарово и Самоков например... А и какво значение има дали джипа е тесен или широк, на едно място е добре на друго губи. Дори при големият процент самоделки вече не може организатора да е сигурен каква ще е базата на таралясник събран от какво ли не та да го направи само за отделна марка и модел.
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Каквато държавата такива и състезанията.
                    Бинго. Оттук почва конфликтът на гледните точки.
                    От гледна точка на УАЗките и трактористите това, което ти обясняваш че искаш, е състезание за паралии с умишлено поставени условия за отсяване на не-паралиите. Бъди уверен, че ако се намерят достатъчно от твоята финансова и идеологическа категория, някой ще ви направи клас в състезанието си, отделно състезание, верига от състезания и тн. Ако не си ги направите сами.

                    Коментар


                    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      Я това за тракторките в отделен клас е идея! Иначе това за трасетата и малките джипове изобщо не е вярно според мен/ не съм бил на З.панега/ но да твърдиш същото за Лазарово и Самоков например... А и какво значение има дали джипа е тесен или широк, на едно място е добре на друго губи. Дори при големият процент самоделки вече не може организатора да е сигурен каква ще е базата на таралясник събран от какво ли не та да го направи само за отделна марка и модел.
                      В Лазарово до сега съм нямал късмет да мога да отида. Все някакви ангажименти. В Говедарци миналата година ходих, но там състезание не можеш да гледаш. Виждаш един старт и после се мушкат в гората и ходи ги гони. То става ама само ако си маратонец от световна класа и си в състояние 7-8 часа да летиш из гората. Сериен тюфлек като мен там няма никакъв друг шанс освен да се закотви на някоя бира-скара и да осмисли престоя си по единствения възможен начин

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Бинго. Оттук почва конфликтът на гледните точки.
                      От гледна точка на УАЗките и трактористите това, което ти обясняваш че искаш, е състезание за паралии с умишлено поставени условия за отсяване на не-паралиите. Бъди уверен, че ако се намерят достатъчно от твоята финансова и идеологическа категория, някой ще ви направи клас в състезанието си, отделно състезание, верига от състезания и тн. Ако не си ги направите сами.
                      Не го искам по този начин, вярвай ми. Виждам го като един бавен процес в който постепенно да се достигне поне половината от това за което ти говориш. Трябва да има някакъв стимул за развитие. Трябва постепенно да изчезнат клетките сътворени от тръби за парно. Акъла ми не го побира как така на някой им хрумва да участват в траял без нито един блокаж и още на първото пльосване в някоя 60 см. ямичка да започне да вдига пушилка и да пуска лебедки. А такива са над 80% по мои наблюдения. Е това сериозно отношение ли е? За какво ниво на състезание можем да говорим при този тип масови участници? Трябва постепенно да се вдигне нивото поне до това като в Гърция или Румъния примерно. Проблема е, че някой трябва да повлече крак. А това все не се случва.
                      Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 14:16.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                        Ами ти изпускаш едни от най-добрите състезания. И не това в Говедарци а в Самоков на Ридо.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                          Много го ударих на чат. Съжалявам, но съм пропуснал да уточня, че тези които не можах да посетя на живо съм гледал чрез клипчетата тук. И то много внимателно. И май е по-добрия начин отколкото да ги гоня по цял ден из гората. Е... Суходол май се очертава като състезание, което наблюдаването му ще е с най-малко навъртян личен километраж, а и май няма да има "змейка за Самураи" и обходно трасе за "слонски стъпки" за Джимни и принципа ще е или влизаш в препятствието или бягай на Автомивката 18+ Па ако и трактористите отделите и минат след всички останали и на УАЗ-ки ще се порадваме. Моля да бъда извинен ако съм нарекъл някой "тракторист" и се окаже, че УАЗ-ката му е оборудвана с автомобилни гуми. Може и такива да има та се застраховам
                          Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 14:40.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            В Лазарово до сега съм нямал късмет да мога да отида. Акъла ми не го побира как така на някой им хрумва да участват в траял без нито един блокаж и още на първото пльосване в някоя 60 см. ямичка да започне да вдига пушилка и да пуска лебедки. А такива са над 80% по мои наблюдения.
                            Не знам, какви състезания гледаш, но моите наблюдения говорят друго- на Лазарово в "Експерт" единственият джип без блокаж(без да съм 100% сигурен в това) е този на Светльо(Светослав Христов), но момчето си кара и през 2012 стана 3-ти( през 2009 в Самоков стана 1-ви). В "Хоби" са единици тези без блокаж.
                            Техниката безспорно е важна, но човешкия фактор е не по-малко важен. А той не се купува с пари! Той е дар от бога! И се тунингова не с пари, а с пот и сълзи!
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                              Не знам, какви състезания гледаш, но моите наблюдения говорят друго- на Лазарово в "Експерт" единственият джип без блокаж(без да съм 100% сигурен в това) е този на Светльо(Светослав Христов), но момчето си кара и през 2012 стана 3-ти( през 2009 в Самоков стана 1-ви). В "Хоби" са единици тези без блокаж.
                              Техниката безспорно е важна, но човешкия фактор е не по-малко важен. А той не се купува с пари! Той е дар от бога! И се тунингова не с пари, а с пот и сълзи!
                              Е те тука си много прав . У Самоков го викат . От всеко дръво свирка не става .

                              Коментар


                              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                В Лазарово до сега съм нямал късмет да мога да отида. Все някакви ангажименти. В Говедарци миналата година ходих, но там състезание не можеш да гледаш. Виждаш един старт и после се мушкат в гората и ходи ги гони. То става ама само ако си маратонец от световна класа и си в състояние 7-8 часа да летиш из гората. Сериен тюфлек като мен там няма никакъв друг шанс освен да се закотви на някоя бира-скара и да осмисли престоя си по единствения възможен начин



                                Не го искам по този начин, вярвай ми. Виждам го като един бавен процес в който постепенно да се достигне поне половината от това за което ти говориш. Трябва да има някакъв стимул за развитие. Трябва постепенно да изчезнат клетките сътворени от тръби за парно. Акъла ми не го побира как така на някой им хрумва да участват в траял без нито един блокаж и още на първото пльосване в някоя 60 см. ямичка да започне да вдига пушилка и да пуска лебедки. А такива са над 80% по мои наблюдения. Е това сериозно отношение ли е? За какво ниво на състезание можем да говорим при този тип масови участници? Трябва постепенно да се вдигне нивото поне до това като в Гърция или Румъния примерно. Проблема е, че някой трябва да повлече крак. А това все не се случва.
                                Е точно за това говорим де . От къде масовият участник да извади 1000 долара за блокаж , като джипката не струва толкова . За съжаление това е истината , колкото и да е жалко .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X