Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от Калин Митров Преглед на мнение
    Не че има голямо значение,но снимките на Бакалов са от Пловдив!!!
    Успех на организаторите.
    kok4o1 говори за снимките, където ще бъде трасето в Суходол. И аз съм ходил там и потвърждавам, че терена е много добър и трасето е обещаващо.
    Последно редактирано от derhunter; 18-02-13, 23:08.

    Коментар


    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

      Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
      Според мен снимките са от Лазарово ...
      Пост 181 колега, по последните пет снимки съм карал със сигурност, а за останалите почти
      Вервай ми, щото на баира счупих хъб и точно където виждаш как се катерят АТВ-та по същият начин и мен ме дърпаше Жоро ЦСКА
      Ето и няколко снимки от трасето. Калта в тоя район наистина си заслужава усилията
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от derhunter; 18-02-13, 23:10. Причина: разреждане на снимки

      Коментар


      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

        Айдее, то това трасе е компрометирано, бре! Я да се изброят кои нямат снимки от там....
        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

        Коментар


        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

          Снимките с нищо няма да помогнат според мен. Мисля че плануват пълна промяна.

          Коментар


          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

            Точно се ориентирате, в този район ще се проведе състезанието. Мястото е интересно и с това че има добра видимост за публиката и се надяваме да няма странични хора в състезателното трасе. Имаме идеа да направим буферна зона, дали ще стане...? Относно използването на помощни средства, ами че ние правим траял не рали. Нека се види сработването на екипажа, да е интересно. Разликата с други състезения е в липсата на асистенция и максимално изчистените правила. Нека си направим оффроуд празник.

            п.с. Моля не качвайте снимки от други състезания и карания че вижте какви грешки стават.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

              Първоначално публикуван от Стоян Францов (g_gosho) Преглед на мнение
              Идеите за оценяване никак не са лоши, освен тази: ненаказването на използване на лебедка, досега се е доказало като крайно неуспешно на траялни състезания.

              Ще дам един пример: При серизони препядствия, каквито виждам, че ще има и механична лебедка с 70/100 метра въже позволява на екипажа да премине всички препядствия само на лебедка и обезмисля борбата на другите екипажи, който не разполагат с такива лебедки. 2011 година атрактивността на Лазарово пострада точно от преминаването на препядствията само на лебедка, въпреки че се наказваше. Тази година доста хора, включително и аз се обурудваме точно с такива лебедки.
              Само две неща:

              1. Не си вадете заключения относно цялото трасе по описанието на само едно препятствие от него! Това, че най-вероятно (не мога да съм сигурен, преди да сме го тествали ние самите) в екстрема на реката най-удачния вариант ще е минаване на лебедка (да не забравяме, че всичко започва от трофи-то...), не означава, че цялото трасе ще е такова... Напротив! Ще ви трябват и ходове, и въртящ момент, и най-вече мислене... Желанието ни е да направим трасе, което изисква както подготовка на машините и екипажа, така и "четене" по време на преминаването му. Затова и ще позволим не санкционирано използване на собствени помощни средства, но с цената на загубено време, но за да не загуби състезанието своята зрелищност, и за да няма тънки сметки - времето ще е на последно място по важност при формиране на класирането! За сметка на това обаче, достигането на средата на екстрема ще дава половината точки, което от своя страна пък ще прави сметките с точките много трудни така, че това, че ще си с механична лебедка и сто метрово въже, може и да не се окаже от особено значение...

              2. Лазарово 2011-те в крайна сметка те е накарало да си развиеш машината и като следствие на което - сега можеш повече...

              Та кое му е лошото на цялата работа..?!!!

              Коментар


              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                музиката не е наи важна.хора всякакви.угодия няма .

                Коментар


                • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                  Идеята за половината точки при достигане на половината препятствие е много добра. Това е допълнителен стимул за състезателите да не заобикалят препятствие ако да им е ясно, че няма да могат да го преодолеят. Само трябва да бъде ясно дали тези точки ще се зачитат ако състезателят навлезе до половината препятствие и след това се върне и го заобиколи. Това вече ще е жив тарикатлък с цел "прибиране" на половината точки, защото в 90% от случаите там откъдето си дошъл лесно можеш да се върнеш. И още нещо... за да бъде наистина различно от всички познати състезания в БГ и защото е крайно време вече у нас да има поне едно истинско офроуд траялно състезание ще бъде добре да има и особено отношение по въпроса с "тракторките". Ясно е че не могат да бъдат забранени, защото ще намалеят участниците, но би било съвсем справедливо да носят наказателни точки. Дали като твърда стойност или като процент от общите точки, но прословутите "тракторки" трябва да бъдат признати най-сетне за "помощни средства", наравно с пътеките и лебедките. Другия вариант е "трактористите" да бъдат в отделен клас.
                  Последно редактирано от elbgt; 19-02-13, 10:32.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Идеята за половината точки при достигане на половината препятствие е много добра. Това е допълнителен стимул за състезателите да не заобикалят препятствие ако да им е ясно, че няма да могат да го преодолеят. Само трябва да бъде ясно дали тези точки ще се зачитат ако състезателят навлезе до половината препятствие и след това се върне и го заобиколи. Това вече ще е жив тарикатлък с цел "прибиране" на половината точки, защото в 90% от случаите там откъдето си дошъл лесно можеш да се върнеш. И още нещо... за да бъде наистина различно от всички познати състезания в БГ и защото е крайно време вече у нас да има поне едно истинско офроуд траялно състезание ще бъде добре да има и особено отношение по въпроса с "тракторките". Ясно е че не могат да бъдат забранени, защото ще намалеят участниците, но би било съвсем справедливо да носят наказателни точки. Дали като твърда стойност или като процент от общите точки, но прословутите "тракторки" трябва да бъдат признати най-сетне за "помощни средства", наравно с пътеките и лебедките. Другия вариант е "трактористите" да бъдат в отделен клас.
                    Колега,никои от нас не е имал претенций поне до сега какъв да бъде мотора на джипа,дали 2000 или 4000 кубика.Ограничение за гумите има,до 82см. и над 82см. тъка че нямаме основание да искаме подобно нещо.Карайте и вие с тракторки.Ако тракторката не е гума, тогава верига ли е.

                    Коментар


                    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Идеята за половината точки при достигане на половината препятствие е много добра. Това е допълнителен стимул за състезателите да не заобикалят препятствие ако да им е ясно, че няма да могат да го преодолеят. Само трябва да бъде ясно дали тези точки ще се зачитат ако състезателят навлезе до половината препятствие и след това се върне и го заобиколи. Това вече ще е жив тарикатлък с цел "прибиране" на половината точки, защото в 90% от случаите там откъдето си дошъл лесно можеш да се върнеш. И още нещо... за да бъде наистина различно от всички познати състезания в БГ и защото е крайно време вече у нас да има поне едно истинско офроуд траялно състезание ще бъде добре да има и особено отношение по въпроса с "тракторките". Ясно е че не могат да бъдат забранени, защото ще намалеят участниците, но би било съвсем справедливо да носят наказателни точки. Дали като твърда стойност или като процент от общите точки, но прословутите "тракторки" трябва да бъдат признати най-сетне за "помощни средства", наравно с пътеките и лебедките. Другия вариант е "трактористите" да бъдат в отделен клас.
                      Проблема с нерегламентираното заобикаляне на препятствия ще бъде решен генерално и много лесно - просто ще липсва физическата възможност за това, освен за "червените" препятствия, от което пък ще се губят много точки! Един път джип влязал в трасето, ще може да се движи само напред в него! Стигането не само до средата на някой екстрем, а до където и да е, и връщането назад, и излизането от него през неговия вход, а не изход, ще се счита за отказване на съответния екипаж от състезанието за деня и той ще прекрати участието си - запазвайки до момента събраните точки - кратко и ясно като "свинско със зеле"! Правилата на състезанието са такива, че в него ще виреят и прогресират в класирането единствено екипажи, които са дошли да карат и да се състезават мъжката! Тарикатите много бързо ще се превърнат в публика по един или друг начин от описаните по-напред в темата!

                      Що се отнася до "тракторките" - все още е рано за такива рестрикции у нас с оглед на общото ниво на развитие на машините. Това може да се постигне постепенно и елегантно с моделиране на самите екстреми (сещам се за поне няколко които могат да се забъркат) в които тракторната шарка от предимство да се превърне в недостатък.
                      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 19-02-13, 12:24.

                      Коментар


                      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        Идеята за половината точки при достигане на половината препятствие е много добра. Това е допълнителен стимул за състезателите да не заобикалят препятствие ако да им е ясно, че няма да могат да го преодолеят. Само...
                        И аз съм на мнение че е рано още да отсвирваме тракторките. Много силно ще ограничим участниците, все пак кризисни времена са а това е най-достъпната офф гума ...за сега. По важното е че вървим в правилна посока и още по-важното е че имаме вашата подкрепа. Иначе за половината екстрем и тарикатлъците- изхода е един и излизането от където и да е другаде е напускане на състезанието за деня със събраните до момента точки.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                          Oпределено ще бъде нещо възхитително. Евала на оргазизаторите и само така с пълни сили
                          Чудя се дали ще намерим и ние място за участие със самоделното ни бъги. Което не е 4x4 но за сметка на това е доста леко и с блокаж на гумите.
                          Така като гледам терена сме минавали по подобни.! но нзм Нов съм и не знам как точно става записванто. и дали изобщо е възможно участие на скромна машинка като тази Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0195-1.jpg
Прегледи:1
Размер:50.5 КБ
ID:5455971

                          Коментар


                          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                            Първоначално публикуван от stinoti Преглед на мнение
                            Oпределено ще бъде нещо възхитително. Евала на оргазизаторите и само така с пълни сили
                            Чудя се дали ще намерим и ние място за участие със самоделното ни бъги. Което не е 4x4 но за сметка на това е доста леко и с блокаж на гумите.
                            Така като гледам терена сме минавали по подобни.! но нзм Нов съм и не знам как точно става записванто. и дали изобщо е възможно участие на скромна машинка като тази [ATTACH=CONFIG]550653[/ATTACH]
                            Страхувам се, че тази иначе много симпатична машинка няма нищо общо с траялна такава и много бързо ще се преърне в час от пейзажа (разбирай като заседне, затъне, окантари, счупи и т.н.)... Просто не е за тази работа. Ако е бърза, защо не се пуснете в рали-рейда..?!!

                            Коментар


                            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                              Гумата с "тракторна" шарка е гума, като всички останали, има и предимства, има и недостатъци. Гумата тип "бутонка" е гума, като всички останали, има и предимства, има и недостатъци. По тази логика трябва да се направи състезание за клас гуми "цвички" и да се отсвирят всички останали като"тракторки", "бутонки", "кални", "МТ"-та, "АТ"-та, "паркетни" и т.н.т. Най-накрая с много рестриктори ще имаме примерно 1 фирма гуми, 2-3 производителя на двигатели и ... формула 1 в днешни дни.
                              Офроуда като идея е борба с природата за преминаване на някакво трасе с всички постижения на науката и техниката до момента.

                              П.П. Не карам джипка и не знам кои са "истинските джипари", но обичам да давам акъли, люпейки семки в калта около трасето.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                                Ще се кара с "тракторки" на траяла така, че смятам да прекратим тази дискусия още в зародиш - като абсолютно безпредметна с оглед на целите и нуждите на тази тема!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X