Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Благодаря за бързият отговор. Да далече съм от мисълта за траялно но ми беше интересно ако има някакво по леко трасе. Отностно рали-рейда мисля че спрямо другите участници които ще бъдат сме слабички като двигател 1.4 До година живот и здраве може да се включим с по мощна машина.
    Със сигурност ще сме там да се насладим на цялостното мероприятие. Поздрави и успехи.

    Коментар


    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

      Първоначално публикуван от stinoti Преглед на мнение
      Благодаря за бързият отговор. Да далече съм от мисълта за траялно но ми беше интересно ако има някакво по леко трасе. Отностно рали-рейда мисля че спрямо другите участници които ще бъдат сме слабички като двигател 1.4 До година живот и здраве може да се включим с по мощна машина.
      Със сигурност ще сме там да се насладим на цялостното мероприятие. Поздрави и успехи.
      Ами като гледам концепцията можете да се пробвате на дамското което и за неподготвени джипове. Мисля че ще стане работата.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

        Нашата шоферка тогава ще може само да наблюдава.Не че няма желание но поради физическото си състояние няма да може Но следващата година смятам да сме подготвени съвсем.Като ще имаме представител и представителка.
        С нетърпение ще чакаме май месец.
        Поздрави

        Коментар


        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

          Първоначално публикуван от stinoti Преглед на мнение
          Нашата шоферка тогава ще може само да наблюдава.Не че няма желание но поради физическото си състояние няма да може Но следващата година смятам да сме подготвени съвсем.Като ще имаме представител и представителка.
          С нетърпение ще чакаме май месец.
          Поздрави
          Не ме разбра правилно. Пробвате се с бъгито на трасето за неподготвени за тежък траял автомобили. То ще е леко и според мен преодолимо за вашата машина.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Гумата с "тракторна" шарка е гума, като всички останали, има и предимства, има и недостатъци. Гумата тип "бутонка" е гума, като всички останали, има и предимства, има и недостатъци. По тази логика трябва да се направи състезание за клас гуми "цвички" и да се отсвирят всички останали като"тракторки", "бутонки", "кални", "МТ"-та, "АТ"-та, "паркетни" и т.н.т.
            Грешка! Гумата с тракторна шарка се отличава от всички останали, които си изброил по това, че тя НЕ Е автомобилна гума, а това е достатъчно голяма разлика за да бъде забранена в 99% от престижните състезания по света. Извинявам се, че отворих тази скоба и повече няма да коментирам "скрападжийския" подход при поготовка на "състезателна" машина.

            Много се радвам на тази инициатива. Виждам, че по отношение на правилата се работи сериозно и искрено се надявам на почетната стълбица да няма нито един селски хитрец. Също така се надявам добре да поработите с багерчето та нито една УАЗ-ка да не финишира, и най-вече тая на Жоро
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Грешка! Гумата с тракторна шарка се отличава от всички останали, които си изброил по това, че тя НЕ Е автомобилна гума, а това е достатъчно голяма разлика за да бъде забранена в 99% от престижните състезания по света. Извинявам се, че отворих тази скоба и повече няма да коментирам "скрападжийския" подход при поготовка на "състезателна" машина.

              Много се радвам на тази инициатива. Виждам, че по отношение на правилата се работи сериозно и искрено се надявам на почетната стълбица да няма нито един селски хитрец. Също така се надявам добре да поработите с багерчето та нито една УАЗ-ка да не финишира, и най-вече тая на Жоро
              Много грубо.Мислиш ли, че "селския хитрец" с тракторки, ресьори, отворени дифове и 90 коня матор има шанс пред 300 коня, койловъри, 2 блокажа и бутонки? Не мисля. Просто хората нямат кинти, а им се кара.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                Грешка! Гумата с тракторна шарка се отличава от всички останали, които си изброил по това, че тя НЕ Е автомобилна гума, а това е достатъчно голяма разлика за да бъде забранена в 99% от престижните състезания по света. Извинявам се, че отворих тази скоба и повече няма да коментирам "скрападжийския" подход при поготовка на "състезателна" машина.

                Много се радвам на тази инициатива. Виждам, че по отношение на правилата се работи сериозно и искрено се надявам на почетната стълбица да няма нито един селски хитрец. Също така се надявам добре да поработите с багерчето та нито една УАЗ-ка да не финишира, и най-вече тая на Жоро
                Наистина е грубо а и мисля че се обосновахме достатъчно ясно защо всеки има право да кара. Когато хората постигнат финансова възможност да карат със Силвърстоуни поне, не с каймани и кобри то т.н. тракторки ще отпаднат от самосебеси. Сега реалностите са такива и смятам че темата в тази посока е изчерпана. А аз лично на старта на състезанието ще пожелая на всички да спечелят пък нека най-добрият победи. НЕЗАВИСИМО ОТ МАРКАТА НА МАШИНАТА.
                Последно редактирано от derhunter; 19-02-13, 21:53.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                  Е аре са. Това с УАЗ-ките трябваше да е шега, ама явно не е достатъчно човечето с бирата накрая на изречението.

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Много грубо.Мислиш ли, че "селския хитрец" с тракторки, ресьори, отворени дифове и 90 коня матор има шанс пред 300 коня, койловъри, 2 блокажа и бутонки? Не мисля. Просто хората нямат кинти, а им се кара.
                  Обаче има и другото яче. 300 коня мотор, коиловъри и въобще едно сериозно отношение към тази дейност и на финала трасе правено за Самураи, правила писани за УАЗ-ки и съдии фенове на местните екип-ажи. И после чакай някой да налива пари в този спорт и нивото на състезанията да се вдига след като и с тракторки и с машина събрана от тръби за парно се печелят състезания стига трасето, правилата и съдиите да са правилните като за тракторки, пружини от крън и мостове от нам к'во си. Не е да няма достатъчно примери от предишния сезон. Гледах няколко състезания и не можах да разбера какъв трябва да си за да ти мине през акъла да се пускаш в траял с два отворени диференциала. Жалкото е че такива "състезатели" преобладават и за тях се правят състезанията. Понеже им се карало.

                  Горното пиша като един люпач на семки. И по всяка вероятност ще си остана такъв докато се правят състезания за да може който иска да покара. И на мен ми се кара леко така в King of Hammers ама тия оядени тъпанари не ме пускат. Хем не съм с тракторки
                  Последно редактирано от elbgt; 19-02-13, 22:53.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Е аре са. Това с УАЗ-ките трябваше да е шега, ама явно не е достатъчно човечето с бирата накрая на изречението.
                    Е сега като се подиграваш на УАЗ-ките, и то предполагам на моята щот тая на Жоро всъщност е моята, трябва да се запишеш и за траяла в Суходол. Аз по принцип я правя само за Трофи-та, но днес реших да я караме и в Суходол .

                    Коментар


                    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                      То да се запиша ама нямам траялка. Имам една машина - опитно поле на което за сега се уча кое колко може, кое не може и колко струва това дето го може. За сега не мисля да се занимавам докато не се промени нивото на състезанията в БГ, а то едва ли ще се промени скоро. Иначе съм се огледал в няколко румънски сътезания, но бюджетите за тази и следващата година не позволяват едни $50 000 - $60 000 за що-годе сериозна машина. Ако рече Господ може да измисля нещо за 2015 г. До тогава ще съм разходкаджия, люпач и лаладжия и няма да се бутам при големите батковци с УАЗ-ките и Витарите
                      Последно редактирано от elbgt; 19-02-13, 23:59.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                        Правилата важат за всички. Кой от скрап, кой от завода, кой с тунинг за 200 милиона евра(или долари, щот е по-модерно)-важно е кой ще е по-проходим. Който поддържа версията, че със заводски или тунингови части е по-добре-да се пусна да кара. Който мисли, че с железа от скрапа може да се противопостави на заводските инжинери-и той.
                        Кой колко може, и каква машина е направил се решава в състезанието. Тук си чешем клавиатурите, нали се сещате.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          То да се запиша ама нямам траялка. Имам една машина - опитно поле на което за сега се уча кое колко може, кое не може и колко струва това дето го може. За сега не мисля да се занимавам докато не се промени нивото на състезанията в БГ, а то едва ли ще се промени скоро. Иначе съм се огледал в няколко румънски сътезания, но бюджетите за тази и следващата година не позволяват едни $50 000 - $60 000 за що-годе сериозна машина. Ако рече Господ може да измисля нещо за 2015 г. До тогава ще съм разходкаджия, люпач и лаладжия и няма да се бутам при големите батковци с УАЗ-ките и Витарите
                          Аз имам соломоновско решение! Каня те най-официално за тест-пилот на трасето от името на организаторите. Джипа ти е повече от подготвен за целта с оглед на правилата (ходовете ти са хубави, гумите са ти гуми, лебедката ти - лебедка, ако нямаш пътеки и котва - ще дадем...), а ако нямаш навигатор - моя скромна милост ще скокне в калта заради теб и ще пусне няколко лебедки... Деленето на "баровци" и "бедняци" никак не ме радва, но хубавото на трасето ще е, че на него няма да му пука за това - кой с какво кара, а ще има значение единствено кой - какво и колко може - то това и е основния замисъл на всяко състезание. Съгласен съм и, че цялата работа трябва да търпи развитие постоянно, ама лошото е, че офроуда и таблата нямат нищо общо, защото за да се развиваш в първото трябват пари - независимо състезател ли си или организатор, а хората са излезли по улиците в момента основно защото нямат пари! Не ми се нрави и деленето на състезанията! Ние нямаме за цел да се конкурираме с други състезания... Напротив! Нашата цел е, да си осъществим идеите по възможно най-добрия начин за всички (състезатели и публика). Можем само да се радваме, ако тези идеи придвижат нещата в тоя спорт още малко напред, защото ако идеите ни са правилни, от това ще имат полза и състезатели, и организатори (както ние в момента извличаме най-доброто от останалите състезания и се опитваме да го развием още) И за финал - има ли делене, забравяме за каквото и да е развитие, на когото и да било...

                          Коментар


                          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                            С удоволствие, ама май баш по това време ще съм още в бокса. И дори да успея да приключа отсега ме разкъсват три абитуриентки и почти няма шанс да откажа поне на едната, защото съм обещал на баща и отпреди година и на всичкото отгоре бала е на 200 км от София. Как пък ги измислихте тия дати абитуриентски
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                              С удоволствие, ама май баш по това време ще съм още в бокса. И дори да успея да приключа отсега ме разкъсват три абитуриентки и почти няма шанс да откажа поне на едната, защото съм обещал на баща и отпреди година и на всичкото отгоре бала е на 200 км от София. Как пък ги измислихте тия дати абитуриентски
                              Абе и аз съм обещал на една абитуриентка, и не почти а нямам извъобще начин да и откажа че ми е дъщеря, но мисля поне от 22 до 26.05 да съм там За мен ти директно се ската от предложение което някой друг надали ще получи
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                                Е не е баш. Нали все пак може никаква котка да не ми мине път и да съм готов до тогава. Като става дума за тестове те така или иначе ще са преди 24-ти и няма да има никаква пречка да го изтъркулиме в дерето Пък и ако съм готов и за мен ще е интересно докъде ще съм го докарал с двата нови Dana 60 и 37-ците. Иначе на 24-ти съм в Пловдив (племеничка), на 25-ти в Гоце Делчев (щерка на приятел), а на 26-ти вероятно ще съм махмурлия. Няма никакво мърдане за съжаление. И пак да питам защо ги избрахте тия дати? Едва ли само аз имам роднини и приятели с абитуриенти от които няма откачане. И ако за софиянци не е проблем, то за хората от другите градове със сигурност ще е проблем да отсъстват от баловете на близките си.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X