Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Не знам, какви състезания гледаш, но моите наблюдения говорят друго- на Лазарово в "Експерт" единственият джип без блокаж(без да съм 100% сигурен в това) е този на Светльо(Светослав Христов), но момчето си кара и през 2012 стана 3-ти( през 2009 в Самоков стана 1-ви). В "Хоби" са единици тези без блокаж.
    Техниката безспорно е важна, но човешкия фактор е не по-малко важен. А той не се купува с пари! Той е дар от бога! И се тунингова не с пари, а с пот и сълзи!
    Ами няма как. Чата ще продължи. До тук единственото което съм коментирал е нивото и изискванията към техниката. Ти по какъв повод го споменаваш и къде някой е твърдял друго за човешкия фактор различно от твоето. Като антитеза на кое казано от мен или друг участник? Човешкия фактор и неговото значение са предмет на друг разговор, който няма нищо общо с техническата дискусия до тук, касаеща единствено концепцията за правилата, а те теоритически не могат да слагат в някакви рамки уменията на водачите.

    Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
    Е точно за това говорим де . От къде масовият участник да извади 1000 долара за блокаж , като джипката не струва толкова . За съжаление това е истината , колкото и да е жалко .
    Странно. До скоро не мислех, че и по два електрода на мост са извън възможностите на масовите траял състезатели. Хайде нека е поне само задния.
    Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 14:58.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

      От това, което чета като идеи на организаторите ми се струва, че това състезание ще е различно. Есента бях на едно такова в Самоков и с две ръце мога да подкрепя elbgt,че трасетата се правят на домашен принцип. Толкова беше тясно и такива обръщала бяха направили, че и някои самураи се затрудняваха. На Коста ужаската мина, ама на нея и завиват и двата моста, та на място се завъртя къртейки дървото, покрай което трябваше да обърнат. После имаше някаква локва с дълбочина 4 метра, от която само ужаската подаде нос и ако не и бяха умрели няколко цилиндъра в тоя момент, щеше да е най-достойният автомобил.

      Та........нека мине това, после ще поплюем пак и ще има ново. Надграждането се получава бавно. Всеки си гледа от неговата камбанария. Мисля, че идеята да е повече шоу ще се хареса на масовият потребител, защото хората считат офроуда за спорт за малоумни с излишни пари..................поне така гледат на мен приятелите ми, и то при положение че съм обикновен разходкаджия.
      Адмирации за правилата, с които или минаваш или отпадаш, че се нагледах по клипове на повдигане на лентата, за да мине джипката че да не вземе да се нацапа. Верно и чиста съм виждал да стига почти до финала.

      Аз ще седя до автомивката, мисля че Бронко ще е мръсно и трите дена

      Коментар


      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

        Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
        ...
        За АТВ групата всичко ще е супер (както винаги е било), забавям се с инфото, тъй като искам да уредя пари за пътни и нощувки за участниците от провинцията и най-вече за децата от детската школа !
        За Рали Рейда инфо след няколко дни, че и за тях искам да осигуря повечко екстри...нали ще карат 24 часа
        Ще е много хубаво, ако се случи.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          До тук единственото което съм коментирал е нивото и изискванията към техниката. Ти по какъв повод го споменаваш и къде някой е твърдял друго за човешкия фактор различно от твоето. Като антитеза на кое казано от мен или друг участник? .
          По повод на това, че постоянно коментираш ниското ниво на техниката. А състезанието е преди всичко борба на екипажите! И аргументите, че ще чакаш нивото на техниката да се вдигне за да благоволиш да се пуснеш на траял са смешни! Да твоят Враглер е много по-скъп от един Уаз, с още по-скъп тунинг, но ако не се лъжа той(син с бяла звезда на вратите) преди няколко зими на същото място дето ще е фестивала не можа да изкачи едно баирче, щеше да се обърне, последва лебедка...., електрическият стълб шеще да падне..., последва спасителна операция......
          Това баирче съм го изкачвал многократно с моят Газ-69 от скрапа в различни сезони( тук из форума има клипчета), при това без вездесъщите "тракторки".

          п.п.
          Щом те гони такава елитарност и не искаш да се състезаваш с плебса, защо не караш в рали шампионата- там техниката е много по-скъпа и на по-високо техн. ниво от тази на траяла в България( и участниците са подбрани по твоите критерии- имуществен ценз).
          Но и за там се искат топки, при това доста големи, че скоростите са високи....
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

            Бас ловя,че тази така наточена "истинска" джипка няма да завърши едно трофи,което и да било в тазгодишния шампионат на почетната стълбица.Язък за парите хвърлени на вятъра.И то няма да е по вина на машината.Просто чесането на клавиатурата и състезателното каране са мнооого различни и изискват различни по темперамент хора.
            Чавдар Владимиров
            0887/912075
            Ленд Ровър Диско 1
            Самуад в проект

            Коментар


            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

              Въпроса не е дали може или не,а да я прежалиш и да дадеш всичко от себе си за да се докажеш,че можеш да караш а не само да пишеш.

              Коментар


              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Да твоят Враглер е много по-скъп от един Уаз, с още по-скъп тунинг, но ако не се лъжа той(син с бяла звезда на вратите) преди няколко зими на същото място дето ще е фестивала не можа да изкачи едно баирче, щеше да се обърне, последва лебедка...., електрическият стълб шеще да падне..., последва спасителна операция...... .
                Ето това вече е курвенски номер и коментар. Въпросния ден и по въпросната отсечка от 50 м никой и не се опита да се изкачи включително и УАЗ-ката която ме заведе до това място, която го напусна през реката по равничкото, а пък всички останали присъстващи останаха чинно горе. Никой не се и опита да слезне дори. Никой и пеша не можа да изкачи въпросната отсечка в този ден без да се подпира с ръце. Спасителна операция нямаше. Дръпнах се с моята лебедка с удължително въже което някой предостави. Стълба за който бях се закачил на 1 метър от височината му наистина тръгна да пада. Това дали не означава нещо само по себеси? В други дни тази отсечка се изкачва от всеки който е поискал и включително от мой приятел с Голф Синхро, та никак не се очудвам, че и ти си я качвал някога си. Там ежедневно минават всякакви. И въобще в подобен тип дискусии аргументите от такъв тип са курвенска работа. Нещо като "а вие защо биете негрите". Какво общо има някакъв случай с това което дискутираме освен с опита да засегнеш някого и то с изопачаване на обстоятелствата и с премълчаване на съществените подробностите около тях.

                Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                Бас ловя,че тази така наточена "истинска" джипка няма да завърши едно трофи,което и да било в тазгодишния шампионат на почетната стълбица.Язък за парите хвърлени на вятъра.И то няма да е по вина на машината.Просто чесането на клавиатурата и състезателното каране са мнооого различни и изискват различни по темперамент хора.
                Само да те попитам с кого ще го хванеш тоя бас. С мен ли? Ама защо с мен? Къде твърдя, че имам джип правен за траял? Не твърдя ли точно обратното и то няколко пъти до сега? Не си го прочел или просто пак курвалъци по селски?
                Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 17:08.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Ето това вече е курвенски номер и коментар....
                  Изпускаш си нервите. Не се познаваме лично но мисля че тук сме пораснали момчета.
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                    Напротив. Дай друга дефиниция на подобен подход, който съм определил като "курвенски". Веднага ще си едитна поста с по-подходящия израз. Ако си запознат с въпросната ситуация и прочетеш подобна целенасочена и нечестна интерпретация как да го наречеш това?
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                      Само да те попитам с кого ще го хванеш тоя бас. С мен ли? Ама защо с мен? Къде твърдя, че имам джип правен за траял? Не твърдя ли точно обратното? Или просто пак курвалъци по селски?


                      А с кого?И къде съм писал ТРАЯЛ? Писах ТРОФИ. Знам,че джипа не е за траял,вижда се.Ами като е направен за трофи,не за кафето,защо не го караш по състезания или нямаш пари за такса участие.Преди няколко дни писах,но ми изтриха писанката,ама ще се повторя.:
                      Заповядай на 15 -ти юни в Нова Черна.Ще караш без такса участие-трофи,с твоя си джип.На 16-ти ще ти предоставя моята траялка да караш траял.Ето я:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_MG_8264.jpg
Прегледи:2
Размер:494.6 КБ
ID:5457238Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07279.jpg
Прегледи:3
Размер:163.8 КБ
ID:5457239
                      Баса може да е какъвто кажеш.За по-интерестно,ако се класираш в тройката печелиш моята траялна машина.А ако загубиш?
                      п.п.Джипа е на базата на Дайхатцу Роки и няма тракторки.

                      Чавдар Владимиров
                      0887/912075
                      Ленд Ровър Диско 1
                      Самуад в проект

                      Коментар


                      • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                        Не съм запознат. И моят таралясник са го определяли като най-грозен например пък аз не си го слагам на сърце. Всеки все някога се е издънвал, излагал, чупил и т.н. и какво от това? Хванали са те тарикатите и са те наиграли, много важно. Все някога ще ти се отдаде случай да си го върнеш То така се е породил и състезателният хъс в края на краищата.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          Ами няма как. Чата ще продължи. До тук единственото което съм коментирал е нивото и изискванията към техниката. Ти по какъв повод го споменаваш и къде някой е твърдял друго за човешкия фактор различно от твоето. Като антитеза на кое казано от мен или друг участник? Човешкия фактор и неговото значение са предмет на друг разговор, който няма нищо общо с техническата дискусия до тук, касаеща единствено концепцията за правилата, а те теоритически не могат да слагат в някакви рамки уменията на водачите.



                          Странно. До скоро не мислех, че и по два електрода на мост са извън възможностите на масовите траял състезатели. Хайде нека е поне само задния.
                          Сега вече си противоречиш ,по на горе , говориш за оригинални и заводски части , тук ми говориш за електроди .

                          Коментар


                          • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                            Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
                            Сега вече си противоречиш ,по на горе , говориш за оригинални и заводски части , тук ми говориш за електроди .
                            Нещо не си ме разбрал колега. Не говоря за себе си. Аз нямам заварени диференциали. Говорехме за "състезателите" с отворените диференциали заради липсата на $1000, а не за моя подход. Съвсем различни теми са. Просто си ги объркал. Волно или неволно...

                            Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                            Само да те попитам с кого ще го хванеш тоя бас. С мен ли? Ама защо с мен? Къде твърдя, че имам джип правен за траял? Не твърдя ли точно обратното? Или просто пак курвалъци по селски?


                            А с кого?И къде съм писал ТРАЯЛ? Писах ТРОФИ. Знам,че джипа не е за траял,вижда се.Ами като е направен за трофи,не за кафето,защо не го караш по състезания или нямаш пари за такса участие.Преди няколко дни писах,но ми изтриха писанката,ама ще се повторя.:
                            Заповядай на 15 -ти юни в Нова Черна.Ще караш без такса участие-трофи,с твоя си джип.На 16-ти ще ти предоставя моята траялка да караш траял.Ето я:

                            Баса може да е какъвто кажеш.За по-интерестно,ако се класираш в тройката печелиш моята траялна машина.А ако загубиш?
                            п.п.Джипа е на базата на Дайхатцу Роки и няма тракторки.

                            Хубаво. Съжалявам че не съм го прочел коректно, както и за определението накрая, защото е на база погрешен прочит от моя страна. Ама така или иначе машината ми не е за никакъв тип състезания. Нищо състезателно няма в нея, ама грам. Не трофи, не рали, не траял. Правена е за разходки и то където и да е. Ако ще и из Монголия да ми се прикара пак да мога да стигна с нея до там, ама не на платформа, а на собствен ход. Е няма как такива изисквания да се покрият с критерия за състезателна машина за трофи или траял. Изчел съм достатъчно много за да го разбера. Не е необходимо да го пробвам на практика, защото когато е ясно че 2+2 = 4 няма никакъв смисъл го пробвам с ябълки за да се уверя.
                            Последно редактирано от elbgt; 26-02-13, 17:27.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                              Айдееееееее......започна голямото мерене......
                              А темата беше:"ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г."

                              Нито трофи,нито трял,нито рейд.....просто Първи национален офроуд фестивал......
                              Cherokee WJ 4.0L- NP242
                              Honda Africa Twin XRV 750

                              Коментар


                              • От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                Нещо не си ме разбрал колега. Не говоря за себе си. Аз нямам заварени диференциали. Говорехме за "състезателите" с отворените диференциали заради липсата на $1000, а не за моя подход. Съвсем различни теми са. Просто си ги объркал. Волно или неволно...



                                Хубаво. Съжалявам че не съм го прочел коректно, както и за определението накрая, защото е на база погрешен прочит от моя страна. Ама така или иначе машината ми не е за никакъв тип състезания. Нищо състезателно няма в нея, ама грам. Не трофи, не рали, не траял. Правена е за разходки и то където и да е. Ако ще и из Монголия да ми се прикара пак да мога да стигна с нея до там, ама не на платформа, а на собствен ход. Е няма как такива изисквания да се покрият с критерия за състезателна машина за трофи или траял. Изчел съм достатъчно много за да го разбера. Не е необходимо да го пробвам на практика, защото когато е ясно че 2+2 = 4 няма никакъв смисъл го пробвам с ябълки за да се уверя.
                                Ами тогава спри да даваш квалифицирани мнения,стига толкова./Селяни,трактористи,моя джип,50 000,60 000,състезания в не знам коя държава/Не стига че не караш,ами и това.
                                И в знак на добра воля ,заповядай отново поне да те почерпим рибена чорба и кайсиева ракия на Нова Черна.
                                Чавдар Владимиров
                                0887/912075
                                Ленд Ровър Диско 1
                                Самуад в проект

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X