Станал е на пелети , кво му се чудиш
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
При Дядо Владо
Свий
X
-
Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениеСтанал е на пелети , кво му се чудиш
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеТова са извънземни организми бе деди!
п.п. Като стане моето возило с Мишо трябва да ви водя на кръчма.
.........и те така за да минава времето почвам да си експериментирам
Сетих се, че в някогашните междусъседски войни кой къде да паркира се вихрише мнението че захар в резервоара води до залепнали клапани и премахване на съседската кола от пред блока .........ама или днешния бензин не е бензин или днешната захар (купчинката на дъното на дясната чаша) незнае че трябва да се разтваря в него ( само леко го размъти)
После решавам да промия горивната система като за целта произведа малко резервоарче което да може да се наблюдава. Речено-сторено, но ( винаги има НО ) знаейки че "маслоустойчивите" маркучи са маслоустойчиви само отвътре ( ял съм дървото да потопя такъв на цяло) решавам да запожа на полиетиленов ( найлонов по нашенски) градински маркуч, .....все пак правя експеримент - МЯУуууу кЕтайЦкия полиетилен ич не се спогоди с наЩо бензин
слагам си медни тръбички, а той само за преходи външно на "резервоара" (при това временно)
Специално по внушение на Калин 09 ( да разтвори налепите от стария бензин ) зареждам с коресилин и пускам помпата
първия и втория литър отиват за в печката, едва на третия приемам за задоволителен резултата,
сипвам бензин и вече имаме гладка силна струя
но ( поредното НО ) двигателя пали и гасне, след няколко теста откривам - дебитомерната клапа си има налягания, но към дюзите на отива нищо (както и да е натискаш те не пръскат, а са чистени )
И сега въпроса е тези щуцери ( в червеното кръгче + другите 5 ) които са здраво запекли имат ли някакъв специален инструмент да ги отвива или да режа и МА-МА-ТА......
Последно редактирано от дядо владо; 03-10-23, 18:18.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Пробвай с рязан ключ като за спирачни тръбички.
При натискане на клапата усещаш ли разлика с налягане от помпата и без налягане?
Откачи удобна тръбичка откъм дюзата и виж какво има вътре.
Ако текне - може би дюзите са залепнали - не развиваш откъм главата.
По книжка имаш 2 налягания - 3.5 бара когато дюзата не пръска и около 5-6 бара когато пръска.
Т.е. от около 4 бара нагоре дюзата трябва да "отвори" и да пръска.
- 2 likes
Коментар
-
Рязани ключове имам и милиметрови и инчови, но не влизат ако има нещо специално като за ламбда сонди?
Разлика в наляганията има със и без помпа и то осезателна
Утре ще развия някоя дюза, че сега едни тук жЕби крЕкат нещо .........РИ-Ки-кИ-Я 🍷
-
За дизеловите тръбички има. Тези 14мм ли са? Започни отвън навътре да развиваш - ще махнеш част от пречещите ти тръбички.
Вържи един манометър на най-удобната тръбичка откъм дюзата. Включи помпата да върти постоянно. Виж налягането. Натисни клапата. Налягането вдига ли се ? Идеята е да не развиваш тръбичките откъм главата, но да знаеш "какво мисли" главата.Последно редактирано от stefsab; 03-10-23, 18:40.
-
Деди, със срязана лула (не звезда) няма ли да стане номера с развиването? Да минава отгоре, над тръбичките...
-
Аз съм забелязал ,че веднъж "одъртял" бензина ,ако колата на се кара редовно само на бензин ,последващото "одъртяване" е много по-бързо. Лошото е че сега ти е пекъл джетроника ,или по-добре ,само дюзи.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнениеОткачи удобна тръбичка откъм дюзата и виж какво има вътре.
Ако текне - може би дюзите са залепнали - не развиваш откъм главата..
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Главата трябва да има сервизна точка за манометър. Виж там какво става с налягането.
Стартовата дюза нали затваря? Трябва да е електрическа с Thermotime Switch.
На блока на мотора трябва да имаш термо управляем диференциален регулатор на налягането. Предполагам е изправен.
-
Погледнах букварите - от диферециалния регулатор зависи пръскането на гориво. Откачи му тръбичките и виж дали е проходим със сгъстен въздух. Има клапан с пружини и трябва да поддържа определено налягане м/у входа и изхода. Това налягане се променя от температурата и вакуума.
Налягането в главата се мери на хоризонталната тръбичка, която е почти централно на главата. Слага се Т разклонител с манометър. Тази тръбичка трабва да е входна за регулатора на диф. налягане.
Ако е проходим без налягане - това може да причината .
Трябва да държи около 0.8-1.0 бара и да ги променя до около 1.8 бара. Под 0.8 бара трябва да го усещаш запушен с незначителни утечки. През него не тече сериозно количество бензин, а малко, за оперативни цели.
За проверка - от входната тръба, при помпа принудително пусната за 1 мин. трябва да събереш около 300 - 450 мл бензин или каквото има в резервоараПоследно редактирано от stefsab; 04-10-23, 15:27.
-
-
Както се казва - край с опитите за реанимация. Клъцнах му главата.
Извадена от мястото си е по-удобно да пробвам с цепени ключове - не щуцерите се заоблят но не мърдат, за това си ги оставям на мястото. Чистя си парченце от тезгяха, разглобявам и гнусотийки
отворите за гориво май бяха към 0.01-5 мм и е ясно че това няма как да работи,
отделно буталото има както драскотини, така и от старата лепкава гняс ( добре че Калин спомена за коресилина )
Сега Скорпиона да търси има ли в Бг-то нещо такова или от чужбинско
Ако някой знае да не се срамува и да обажда (кафе)Последно редактирано от дядо владо; 04-10-23, 16:35.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеСега Скорпиона да търси има ли в Бг-то нещо такова или от чужбинско
יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениекъсмета на дядо
(да знаеш че не си сам)
Първоначално публикуван от Вл. Висоцки...
Сколько лет ходу нет - в чём секрет?!
Может, я невезучий - не знаю!
Как бродяга гуляю по маю,
И прохода мне нет от примет.
Может быть, наложили запрет?
Я на каждом шагу спотыкаюсь:
Видно, сколько шагов - столько бед, -
Вот узнаю в чём дело - покаюсь.
Коментар
-
Отговарям на Спарки - при разглобяването на главата в цилиндъра не видях нищо и за това реших че се е отчупило парче от буталото,
но белезите ме наведоха на други мисли
аутопсия - и магнита извади две желязни парчета ......
остава да се чудя от какво са и как са попаднали там
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
И както е извесно злото не се движи само или дядо отново вместо с елхичка в ръка с борче в ъъъъ за
Докато се забавлявах с форда дойдоха три "черока" либърти и трите с умрели мотори ( по-късно се оказа че не са умрели, а са убити от некадърни "ма$турч€та") .
Познат двигател V6, почва се с първия и натам подред, (ако е интересно мога да кача снимки на "ремонтираното от колегите") И така собственика на единия каза че е идвал при мен преди месеци, чул съм лекото тропане, не съм могъл да установя от къде е точно и съм казал да го кара докато не се засили и не сме сигурни от къде е .........дойде с невероятно тропащ двигател, следва нови бутала сегменти лагери гарнитури шлайф хонинг и т.н сглобяване и пак тихото чук-чук си го има. Собственика каза че това си го е имало и преди ремонта, а внимателното слушане на канал показва отдолу и по към скоросните ( т.е между скоростите и двигателя ). Взема си ремонтираната кола и ......след няколко дни идва на репатрак с неработеща лява част на мотора, Разглабяне гледане - ударени клапани, На пръв поглед центровката не е нарушена, зъбни колела вериги обтегачи и т.н всичко е О.К. но се оказва че разпределителния вал е превъртял в ангренажното колело.
Хората правили шлайфа след оглед на щетите отхвърлят задрал клапан ( не виждат типични драскотини по стъблата на клапаните) отхвърлят хидравличните компенсатори ( и шестте си стоят "надървени") Изпадналата кобилица на единя клапан се приема като следствие ( ударения клапан е останал в долно положение и тя просто се е изхлузила)
Остава пина който блокира вала за ангреннажното колело да си е бил тръгнал
...........приемам всякакви идеи защо
П.П. В ляво е новото ляво колело, отгоре е старото дясно, а в дясно е проблемното,0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Тъй , като мен ме гониш от сервиза и ме пращаш за догодина виж ся кво ти се случва .. а колко хубаво щеше да ти е да си лежиш под Корейското Вихрогонче и да си рботиш кротичко ; ) ( що няма още икона с лимонови резенеки ???)Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар