Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По горния въпрос - на финала двигателче от "Фиат чикуеченто" със скоростите барабар и другото на скрап.....
    Сега обаче ме гризе една еретична мислА - на "Грандовете" задното каре на предия кардан ( съчмено ) понякога по ред причини грее, втечнява греста и центробежните сили я изхвърлят, като резултат то още по заргрява и накрая умира в мъки и скрибуцане какво би станало ако още с монтажа сложа медна грес
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • u_bo
      u_bo коментира
      Редактиране на коментар
      Може б инещо като SKF - LGWA 2

    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Графитът е алотропна форма на въглерода. Като "изгори" на какво става? СО или СО2?
      Последно редактирано от trapper; 29-08-21, 15:32.

    • Ясен
      Ясен коментира
      Редактиране на коментар
      Според условията - ама 1000 градуса е малко на границата. При нормално налягане ще се получат съизмерими количества CO и CO2

  • Надали е нормално да грее така. Толко тъпи не са!
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • Яааа какво намерих под елхата (главата) три черни жужета и една снИжанка Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07130.JPG Прегледи:0 Размер:110.4 КБ ID:6803452
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Фероца и то моята ...........за това само рАкия 🤣

      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        Каква Фероца, къде е гробищарката? не си се похвалил/оплакал май

      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Аааа не така, при мен фероза при теб склероза 😂🤣😂 https://offroad-bulgaria.com/forum/%...06#post6684906

    • В същност въпроса ( не свързан с Фероцата ) за днешния ден е до колко можем на колите до към 2003-4година да им режем КАН комуникациите и те пак да си движат нормално
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • Деди, много странна коледна окраса имаш на цилиндрите - гачи ле са болни, а единият лъщи от чистота. Какво толкова си му правил баш на него?Меьду другото за много години, живи и здрави и само усмивки от мен!
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Остава и другите да "лъснат" ,но не от водичка (антифриз), а от ръчичка.
          Да са живи и здрави всички,а както обичаше да казва бащата " тенекия кръв не пуска". А и Владо ще си има малко "лична" занимавка.
          Пс. Когато правя интервенции по личните каруци само едно ми "тежи",че няма кой да почерпи!

      • Деди, блока между цилиндрите как е? Някакво петно ми се вижда там. Ако трябва да идвам да мерим с косъм линия?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Ела бре, и без това трябва някой да ми пази страх на мързела.
          П.П. Баш туй петно за което говариш даже незнам кое е🙄

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Между 3 и 4 цилиндър. Обикновено там стават проблеми. И ако блока е пропаднал там и не се шлайфа, сменяш гарнитури до припадък.

      • Дедо пак си турна жив таралеж в гащите Трябва да накарам един електрокар (виличен високоповдигач) да започе да се движи. Модела е КЛАРК ЕПМ 30 Л ( туй на латиница ) Акумолаторите са заредени, хидравличните помпи на кормилото и вилиците работят, но напред/назад не иска да се движи. Стигнал до един палет, вдигналго и до там. Та въпроса е:
        1. Колелата чисто електрически ли се задвижват или чрез хидравлика
        2. Как се управлява този двигател(и)



        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Само идея , не съм майстор. Повечето такива машини имат датчик на седалката , дали има човек , и ако няма не се движат. Да не е нещо там.

        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Знам за него, не съм го проверявал, но ползвателя твърди че е отстранен.

      • Ако не е от стария тип - с резисторна матрица на двигателя, новите са с ШИМ контролер на мотора. Следи няколко лоста, газ, спирачка .... и тръгва да развърта мотора с характерното за ШИМ тихичко пищене....ако всичките му защити са наред. Има си светодиоди и "намеква" що не работи...
        Тези дето съм пипал си бяха с ел. двигател и диференциал на предните колела.

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          ..... няма резистори, по усещане е "от новите" - но не пищи тихичко(явно нещо не сработва) , ама си ми е непознато (все още) и преди да изгоря нещо питам ъъъъ мЪ пЪ шЪ си легна, "утрото е по-мъдро от вечерта" според древната поговорка...

        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Да питам ако се сещаш и си пипал - има едни 400А предпазители и един мощен контактор. Дали той се включва първи (деблокирани всички защити) и тогава тръгва ШИМ-а, или е обратното, или са независими - едното си върви винаги, а другото отговаря за защитите🙄

      • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Дедо пак си турна жив таралеж в гащите Трябва да накарам един електрокар (виличен високоповдигач) да започе да се движи. Модела е КЛАРК ЕПМ 30 Л ( туй на латиница ) Акумолаторите са заредени, хидравличните помпи на кормилото и вилиците работят, но напред/назад не иска да се движи. Стигнал до един палет, вдигналго и до там. Та въпроса е:
        1. Колелата чисто електрически ли се задвижват или чрез хидравлика
        2. Как се управлява този двигател(и)
        https://www.clarkmheu.com/en/electri...ex20-25-30-s-l

        http://www.clarkequipment.com/Conten...spec-sheet.pdf

        https://www.crown.com/content/dam/cr...-trucks/cg.pdf



        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • Както се казва на помогналите - благодаря! Проблема е решен, един голям бушон и един още по-голям диод ( към 500 амперов) не били между живите. Машината тръгна, остана горчивия вкус защо четири "професионално " с това занимаващи се фирми ( или тяхните "сервизни специалисти") не са диагонстирали и отстранили проблема, но са си поискали и взели между 100 и 200 лв. на посещение.........
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Дядо, аз затова не обичам да ходя по "фирмени" сервизи, ами си търся майстор, дето работи сам за себе си. Такъв майстор досега не ми е поискал пари за несвършена работа, докато "фирмените" първо ми взимат едни пари за "диагностика" и чак след това почват да вършат работата.
            Повредата, която описваш би трябвало да я има в инструкциите.
            Принципа ми важи не само за автомобила, но и за всеки ремонт на нещо по-сложно.

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Никога не плащам за несвършена работа, в т.ч. и фирмени сервизи!

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Колко много сте късметлии, че има хора като Дядо Владо и монополистите все още не са ви хванали здраво за гушата в България.

            В 99% от случаите в Западна Европа, първо плащаш и/или оставяш солиден депозит, после дължиш всички часове инвестирани в диагностика и разходи за подменени части и консумативи, НЕзависимо от крайния резултат!

            Това, което е по-добре от България е гаранцията, няма не искам, няма недей, има ли проблеми пари се връщат и продукти се подменят с чисто нови и т.н.

        • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Яааа какво намерих под елхата (главата) три черни жужета и една снИжанка
          Нови бутала със сегменти и лагери (ремонтни) Шлайф блок и глава съответно ангренажи гарнитури ........... Няколко месеца по-късно - вече си имам здрава "Фероза" Сега някои хора ще ги сърби тук там, че ще викам "НА-ЗДРА-ВЕЕЕЕ"
          П.П. Останаха старите бутала, ако на някой му трябват да се обажда
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Дедоо, извинявай, трябваше тия дни да ти звъня и идвам, ама нямам грам време. Нека гегата отлежи до другата седмица, ще дойда, ама непременно ще дойда!
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
              Дедоо, извинявай, трябваше тия дни да ти звъня и идвам, ама нямам грам време. Нека гегата отлежи до другата седмица, ще дойда, ама непременно ще дойда!
              Няма проблеми, винаги си добрО дОшел G-цата явно много е отлежала при именити форумски и не форумски "МайсторЕ" щом по въжето на лебедката има мъх, повтарям мъх не плесен, но пък "Ферко" вече влиза в ролята си на пристанищен влекач и може да я вкара в боска щом дойде подходящия момент
              П.П. Мен единствено ме интересува ТОЧНО какво е правено и точно до къде трябва да стигнем за да мога поне приблизително да кажа стойност на ремонта ( по-точно реанимацията)
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение

                Няма проблеми, винаги си добрО дОшел G-цата явно много е отлежала при именити форумски и не форумски "МайсторЕ" щом по въжето на лебедката има мъх, повтарям мъх не плесен, но пък "Ферко" вече влиза в ролята си на пристанищен влекач и може да я вкара в боска щом дойде подходящия момент
                П.П. Мен единствено ме интересува ТОЧНО какво е правено и точно до къде трябва да стигнем за да мога поне приблизително да кажа стойност на ремонта ( по-точно реанимацията)
                Отлежала е при мен последните май две години. Щото нали, все няма време за "играчките". Ще го клюким това другата седмица!
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • Първоаприлска Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07171.JPG
Прегледи:340
Размер:86.0 КБ
ID:6841835
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • Тропчо
                    Тропчо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Един боксер щеше да му лепне.

                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Джоу, защо на Търтея?

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Еее как що, нали това е Гей класа, пък си ѝ курдисал калъф от HEMI ?!

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X