Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: При Дядо Владо

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Не казвам че няма да запали. Драмите са другаде и не са инженерни.
    Пенчо ще вземе да излезе прав
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: При Дядо Владо

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Пенчо ще вземе да излезе прав
      Поради причини нямащи нищо общо с автомобили, почти всяка седмица съм на гости при дедо, та съм се нагледал на какви ли не конструкторски недомислици.

      Коментар


      • От: При Дядо Владо

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Пенчо ще вземе да излезе прав
        Прав за какво? В случая проблема не е заради техническото решение, нито пък това решение дава повече проблеми от онова с пропуснатия зъб или кое да е друго решение с ринг и индуктивен датчик. Ако скиха нещо, то е датчика. Въпросния ринг се хващам на бас че някой някога се е опитал да ремонтира мотор и по невнимание му е ебал мамата. И после за да не си извади парите от джоба е направил простотията със заваряването. Тоест техническото решение може да е всякакво, ама простотията си е изцяло от някой мангал.

        Никой нормален човек няма да тръгне да заварява ринг, че и с цветно. И то при положение че ринга си се продава като резервна част и се намира без особени грижи. Това и изрязано на лазер от стомана 3 ще работи, баси!

        Деди казА - сгласена кола. И тая от моргата и нея са я гласили, ама са били достатъчно прости за да не успеят.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: При Дядо Владо

          Това не е заварка правена от "някой мангал".Най-вероятно са мерили аксиален луфт, някой е напънал с щангата и го е строшил, после понеже трябва да се чака еди си колко дена доставка на оригиналише от щатите, някой е решил да се разходи до бай Иван оксижениста и да го поправи.И бай Иван го е поправил както трябва, но той няма твоите познания в електрониката, не му и трябват, той си е свършил работата.Най-вероятно и след тази поправка не са могли да запалят мотора и е отишъл в моргата, откъдето е дошъл и коляновия вал донор.Днес прочетох последните страници внимателно, понеже ми убягваше как този пръстен е работил преди да направят основен ремонт на двигателя.Ако бях прочел по-рано че коляновият вал е от морга най-вероятно щеше да ми светне лампичката.Поздравления за логичната мисъл и правилната диагноза няколко страници по назад

          Коментар


          • От: При Дядо Владо

            Нямах предвид кой физически е правил заварката, а тоя, дето изобщо е сътворил цялата случка.

            Сега и аз погледнах старите си постове. Явно съм се оказал прав че ще се окаже дива глупост. Е, чак такава даже не би ми дошла на акъла.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: При Дядо Владо

              А какъв зор е видяла тая шайба та да се счупи ?
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: При Дядо Владо

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                А какъв зор е видяла тая шайба та да се счупи ?
                Вероятно нашенски тежък десен крак!
                Тия хафтомобили са проектирани за работни коли - да закараш отрочето до училище, да си напазаруваш в събота. Не за надбягване по магистрала.

                П.С. Някой има ли актуално инфо колко е ограничението на скоростта по междущатските пътища?

                Коментар


                • От: При Дядо Владо

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Вероятно нашенски тежък десен крак!
                  Гъзорък гаражен майстор, опитващ се да сгласи поредния мотор, е видяла, Пенчо. Това, седейки си в мотора, няма какво да го накара да се счупи, ако ще да пробиеш ламарината под педала от натискане.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: При Дядо Владо

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    А какъв зор е видяла тая шайба та да се счупи ?
                    И аз това се чудех, а и не разбрах, дошла е с нещо като част, или някой от ремонтьорите към момента я е заварял ?
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: При Дядо Владо

                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      И аз това се чудех, а и не разбрах, дошла е с нещо като част, или някой от ремонтьорите към момента я е заварял ?
                      Дошла е барабар с коляновия вал от моргата, който после е даден за шлайф и поставен в ремонтирания двигател.

                      Заварявана е още преди да отиде в моргата. Очеивдно някой се е опитвал да ремонтира двигателя колкото да сгласи и продаде колата, но в стремежа си да даде минималното количество пари за ремонт, комбинирано с гъзоръкието му, е строшил (или изкривил и опитал да изправи) ринга, като вместо да го смени е заварен (или по-точно запоен) с цветна заварка.

                      Дали така е била от моргата или някой тук по пътя го е направил, никой не знае, но Деди има обосновано предположение че колата-донор заради това изобщо е попаднала в морга, а не в автокъща.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: При Дядо Владо

                        Опит за превъртане на коляновия вал чрез зъбите на въпросния чарк. Ама чаркът се е вкиснал...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: При Дядо Владо

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Опит за превъртане на коляновия вал чрез зъбите на въпросния чарк. Ама чаркът се е вкиснал...
                          Може, ама "Поркуа бре, джанъм?". Според мен е по-трудно, а не по-лесно спрямо това да въртиш през шайбата на коляновия вал или на скорост(ма то май е автоматик) и да въртиш задния мост
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: При Дядо Владо

                            Или са бръкнали с нещо да го законтрят, за да развият шайбата ..
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: При Дядо Владо

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Може, ама "Поркуа бре, джанъм?"...
                              Нямам представа. Всеки с идеите си. Бих могъл да се опитам да отговоря само за моите "брилянтни" идеи и изпълнения.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: При Дядо Владо

                                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                                И аз това се чудех, а и не разбрах, дошла е с нещо като част, или някой от ремонтьорите към момента я е заварял ?
                                Съжалявам че не снимах какви находки намериха колегите в мотора тоя Колеос дето още ми е в дзвора Междинния картер беше лепен с течен метал след поредното изхвърчане на някоя биела . Собственика е мазохист купил го е за 18 000 и до тук към 9 000 му е ремонта . Нов внос от Италия Преди него беше една Инсигния със затегнал мотор а алфата още не са я отворили
                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Дошла е барабар с коляновия вал от моргата, който после е даден за шлайф и поставен в ремонтирания двигател.

                                Заварявана е още преди да отиде в моргата. Очеивдно някой се е опитвал да ремонтира двигателя колкото да сгласи и продаде колата, но в стремежа си да даде минималното количество пари за ремонт, комбинирано с гъзоръкието му, е строшил (или изкривил и опитал да изправи) ринга, като вместо да го смени е заварен (или по-точно запоен) с цветна заварка.

                                Дали така е била от моргата или някой тук по пътя го е направил, никой не знае, но Деди има обосновано предположение че колата-донор заради това изобщо е попаднала в морга, а не в автокъща.
                                Най вероятно е дошла като пакетна сделка десетина бараки за никакви пари от Италия . Тук се докарват в движение с минимум разходи и на пазара . После клиента да му мисли . Поне аз не съм видял кола дошла тук да е без някакъв сериозен проблем . Ако мотора и трансмисията са читави ще е ударена или ако външно е читава ще е с някакъв друг проблем .
                                Последно редактирано от sek.1; 08-10-19, 04:20.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X