От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
	
		
			
			
				
	
Ей намери се още един като мен.
Моята стойка се скъса и то при първите 250 км. извън пътя на ЕМИНЕ-КОМ. Не стига това ами и вратата се изкърти от точковите заварки. За да ги видиш обаче трябва да свалиш тапета. Заварих стойката подсилих и вратата, но няма да издържи. Затова взех решение тая стойка да я монтирам на багажника с гумата.
Тия стандарни релси ги забрави. В моргите вървят от 100 лева нагоре(проверено). Много са крехки. Стават само за най малките обемисти товари. Веднъж бях в моргата при авера и исках да свалим рейки от примера комби(мисля, че стават, но са по ниски) и вземахме с една ударна отверка да развием болтовете, защото не се развиваха и рейката се строши. От удара естествено, но матеряла е изключително чуплив. Аз също нямам и това ме спираше да си направя багажника. Затова моя багажник съм го хванал директно през тавана с 6 болта с уплатнител и т.н.
От друга страна един колега си кара гумата отгоре. На релсите има монтиран багажник от Явор(Вромос) и на него гумата. За проблеми не знам да има.
Като свалих мукавата на тавана си мислех, че оригинално, ще има заготовки за релси и подсилвания, но съм грешил.
Погледни в моята тема има снимки как съм го направил
http://www.offroad-bulgaria.com/show...111342&page=10
И по-напред.
					
					Първоначално публикуван от lubashki777
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Моята стойка се скъса и то при първите 250 км. извън пътя на ЕМИНЕ-КОМ. Не стига това ами и вратата се изкърти от точковите заварки. За да ги видиш обаче трябва да свалиш тапета. Заварих стойката подсилих и вратата, но няма да издържи. Затова взех решение тая стойка да я монтирам на багажника с гумата.
Тия стандарни релси ги забрави. В моргите вървят от 100 лева нагоре(проверено). Много са крехки. Стават само за най малките обемисти товари. Веднъж бях в моргата при авера и исках да свалим рейки от примера комби(мисля, че стават, но са по ниски) и вземахме с една ударна отверка да развием болтовете, защото не се развиваха и рейката се строши. От удара естествено, но матеряла е изключително чуплив. Аз също нямам и това ме спираше да си направя багажника. Затова моя багажник съм го хванал директно през тавана с 6 болта с уплатнител и т.н.
От друга страна един колега си кара гумата отгоре. На релсите има монтиран багажник от Явор(Вромос) и на него гумата. За проблеми не знам да има.
Като свалих мукавата на тавана си мислех, че оригинално, ще има заготовки за релси и подсилвания, но съм грешил.
Погледни в моята тема има снимки как съм го направил
http://www.offroad-bulgaria.com/show...111342&page=10
И по-напред.

 /
/



 
							
						



 , пък аз доста годинки съм карал дизел, който в ниските имаше доста повече силици.
, пък аз доста годинки съм карал дизел, който в ниските имаше доста повече силици.





Коментар