Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
    Зравейте,
    Аз съм с стандартно окачване и ако сложа 33-12.5-15 дали ширината ще е проблем?
    Все пак, зависи на какви джанти ...
    Ако и те са оригиналните -7 инча, първо ще са малко тесни за този размер гуми.
    На второ място, но не по важност, с какво ЕТ?
    Доколкото знам, този размер се побира при оригинално окачване, но бих заложил, в такъв случай на ЕТ-0/джанти/, понеже в средата калниците са "най-големи".
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
      Зравейте,
      Аз съм с стандартно окачване и ако сложа 33-12.5-15 дали ширината ще е проблем?
      При заводското окачване и ЕТ - 0 или по малко / не че плюсова джанта можеш да сложиш на Патрол GR - опират в предните спирачните апарати и тогава ти трябват фланци / ширината и височината на посочения размер не пречат - отпред можеш спокойно да направиш пълен завой ,а отзад при сгъване не опира в калника и подкалника .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Аз съм с ЕТ -25, в такъв случай какво става? И другото дали при пълен завой и сгънат преден калник няма да опират?

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Ако ще я караш по асфалт 33ки не ти трябва и за чеп за зеле. Кални (МТ) пък съвсем.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
            Аз съм с ЕТ -25, в такъв случай какво става? И другото дали при пълен завой и сгънат преден калник няма да опират?
            Какво значи "сгънат преден калник" ? Моите са 35" и предните калници съм ги отрязал само с 4 см и не опира /вярно че съм ЕТ -40 но въпреки това.../
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Бате Живкоо, 4 см да не са малко бе
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Бате Живкоо, 4 см да не са малко бе
                Разликата между 33" и 35" е там някъде ,че и повече ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Какво значи "сгънат преден калник" ? Моите са 35" и предните калници съм ги отрязал само с 4 см и не опира /вярно че съм ЕТ -40 но въпреки това.../
                  Слизаш от някой висок бордюр с ляв завой и първо слиза предната лява гума, тогава ще опира ли?

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                    Слизаш от някой висок бордюр с ляв завой и първо слиза предната лява гума, тогава ще опира ли?
                    Предния мост на Патрола не се слави с кой знае какви ходове ,така че спокойно можеш да сложиш 33"...макар че ,както те посъветваха Чавдар и Петьо за какъв чеп са ти тия 33-ки.Слагай едни 31-ци АТ-та и можеш да правиш стартове по светофарите с Гоуфовете ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Не мога, че загрява и не мога да разбера защо .... стария рогльо А иначе на звук го докарвам - реве като лъв, махнал съм всички гърнета Кажете нещо за интеркулера, възможно ли е от него да загрява, вие с интеркулери ли сте всичките?

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                        Не мога, че загрява и не мога да разбера защо .... стария рогльо А иначе на звук го докарвам - реве като лъв, махнал съм всички гърнета Кажете нещо за интеркулера, възможно ли е от него да загрява, вие с интеркулери ли сте всичките?
                        Тоя интеркулер да вземеш да го изхвърлиш щото само души мотора ,макар че не е от него загряването .RD28T не предвиден за интерколер и от него освен да ти се вдигне разхода не виждам особенна полза .Казах ти и преди - реши проблема със греенето , защото този двигател ако всичко му е наред с охладителната система не можеш го накара да вдигне градуси /много завивиси и от задкормилното устройство /
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Ако ще я караш по асфалт 33ки не ти трябва и за чеп за зеле. ...
                          За фасон му трябват бре! Дълъг Патрул на 31-ци ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Хаха, така изглежда все едно не искам да го реша, аз не знам къде е. Поръчал съм нова капачка (не вярвам да е от това) и на 19ти пристига - оригинална. Перката не вярвам да е от нея, тя си се държи, въпреки че е леко спукана на места в основата. 140лв просто не ми се дават за нова. Виското е омаслено, не знам как се тества дали е изправно, но и там е 400лв... Понеделник ще гледам да го махнат интерколера

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Идването ти до София е ~40 лв.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                                Хаха, така изглежда все едно не искам да го реша, аз не знам къде е. ...
                                Кога загрява и как загрява?

                                Виското, като е омаслено, може и да е изтекло. Ако се включва като хората - то се чува. За пробване - като ти е стрелката на средата или отгоре, пробвай да спреш перката с навит на руло вестник. При читаво зацепило виско не би трябвало да можеш. Само да не вземеш да си счупиш перката, дето била спукана!
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X