Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Профилактиката на ЕГР е една -затваряш го.
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Това е дупката, която е отворена отзад на кутията, какви проблеми може да създаде, да я затворя ли, при положение, че фабрично е затворена?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1010.jpg
Прегледи:1
Размер:149.7 КБ
ID:5307084И днес след направения тест на колата със дифузьор това е температурата, която вдига при натискане колата до 130км и до 3200-3400оборота на прав път, без наклони. Стрелката се вдигна до тази степен, но се забелязва, че след спиране на място, доста по-бързо спада от преди(без дифузьор).Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1012.jpg
Прегледи:1
Размер:56.6 КБ
ID:5307085Колата като се натиска пуши черно, но на моменти изплюва по един черен облак дим, според Вас от какво е това? Колата е изгорила 150-200гр. масло за ~1000км. Напълно съм наясно, че това е джип и е със съвсем друга концепция за каране и че това не е начинът за експлоатация, но това е само тест и аз искам да знам, че дори при тези условия колата е изправна, а не че така се кара.

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Термостата на колко градуса сработва?това че пуши черно не го мисли толкова,променя ли се работата на двигателя?
        Разхода на масло не е малък,почвай да мислиш .....моят старец колкото му сипя толкова и изваждам/зависи и от маслото какво е/
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Наред е колата споко, нищо му няма на пушенето
          а 130-140 му е максималната скорост не го зори много
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            "Дупката " отзад на филтърната кутия по принцип не пречи ,но ми е интересно защо е направена /май някой е замислял да слага шнорхел/ ...по това което се вижда вътре май че е време да си смениш въздушния филтър .
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Като направих сравнение на температурите - тази без дифузьор е по-висока от тази със. Дори по-високата без дифузьор е тествана до 100км, а тази със до 130-140. Значи има някаква разлика все пак, но не знам достатъчна ли. Трябва да направя клипче и да го покажа. Дупката отзад ще я запуша в такъв случай, щом не е предвидена да е така, може би някой е мислел, че ще вкара повече въздух така, знам ли... А филтърът е на 5000км, явно живеем в мръсен град. Не знам защо изпушва така черно на облаци, все едно насъбира някаква мръсотия и я изхвърля. Може да е от двутактовото масло Щил.

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                За да го пробваш най добре дали загрява не го настъпвай на магистралата със скорости които отдавна не са за този "младок"....ами го ръгни на бавни и цял ден из баирите !Така най добре се пробва джипката.....тогава ще разбереш дали всичко работи/термостат,виско,радиатор и тн./когато няма голям приток на въздух към радиатора...е тогава е

                Моя след няколкочасово катерене на планината на 2 бавна за пръв път му чух виското да се вкл.такъв рев има перката че се оглеждаш за друг джип...
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                  За да го пробваш най добре дали загрява не го настъпвай на магистралата със скорости които отдавна не са за този "младок"....ами го ръгни на бавни и цял ден из баирите !Така най добре се пробва джипката.....тогава ще разбереш дали всичко работи/термостат,виско,радиатор и тн./когато няма голям приток на въздух към радиатора...е тогава е

                  Моя след няколкочасово катерене на планината на 2 бавна за пръв път му чух виското да се вкл.такъв рев има перката че се оглеждаш за друг джип...
                  Тц,не съм съгласен за бавните!При тях мотора е много по-разтоварен от колкото на бързи,въпреки че работи на по-високи обороти.За баирите-да,ама на бързи-тогава най-добре се вижда дали има проблем с охлаждането и дали всичо работи както трябва.Най-важното е газта за дълго да е до ламарината-било на магистрала,било на черно.
                  2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    знаеш ли какво е да караш Патрол на първа и втора бавна продължение на поне час с газ до ламарината
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                      ... това е температурата, която вдига при натискане колата до 130км и до 3200-3400оборота на прав път, без наклони. Стрелката се вдигна до тази степен, но се забелязва, че след спиране на място, доста по-бързо спада от преди(без дифузьор). ...
                      Така ми изглежда нормално.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Разхода на масло е описан по-напред в темата и тогава беше по-зле. Сега не знам от доливането с по-хубаво масло или от топлото време не пуши синьо, нито гори толкова масло както преди (1л/500км) Има омасляване около тръбите на турбото, дори сякаш леко сълзене на масло, та от там е част от губенето. А относно тестовете къде трябва да се правят, нека да отстраним проблема при този тест, пък нататък ще има и други. Щом вдига градуси, значи има проблем. Искам да попитам друго: какво значи емблемката отзад Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1013.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5307141 AGENCE AMERICAINE AUTOMOBILES SA? Казаха ми, че имало по-"луксозно изпълнение" при тези Патроли - никелираните лайстни на предното стъкло, никелираните броня и огледала? Вярно ли е това и ако да какви разлики има?

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Няма никакви разлики от базовия модел освен изброените лъскавини ,които са поставяни в последствие / моя Патрол също го купих напудрен със лъскави финтифлюшки, които впоследствие отпаднаха/.Виж си проблема с температурата - даже и по състезанията със зверско ръчкане на мотора при мен стрелката не стига до там.Нормално е да е леко омаслено край отдушника на двигателя ,но да сълзи масло - това значи че двигателя изпуска компресия в картера...а бе премерете тая компресия най накрая и всичко ще стане ясно - на загрял двигател трябва да ти показва от 25 да 30 атмосфери ,по малко от 25 или разлика повече от 5 атм. между цилиндрите - отваряйте мотора и вижте какво става вътре.
                          Последно редактирано от Бакалов; 02-10-11, 15:07.
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                            Има омасляване около тръбите на турбото, дори сякаш леко сълзене на масло, та от там е част от губенето.
                            Е,това е много опасно!От турбото не трябва да тече масло.Аз все още мисля,че проблема при мен със счупения сегмент дойде от там.А може да стане и доста по-страшно.Отворете тръбата от изхода на компресора към двигателя(високото налягане),както работи и вижте дали наистина хвърля масло от там.Ако хвърля,не го карайте така.Разхода на масло в този случай е най-малката грижа.
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Трябва да намеря сервиз, където да ми направят нужните замервания пред мен, да махнат интеркулера, слагайки хубави тръби и т.н. И не разбрах последно за ЕГР-а какво казвате? Другото е, че Патрола явно някой му е пипал помпата, понеже се кара да кажем се кара на 4-та скорост с 50км на ~1100 оборота и като натиснеш педала докрай - започва да пуши черно, а ако го натискаш плавно - не. Т.е. дори и без да се изтреля веднага педала натиснат ли е до края пуши, но не фрапиращо де, но пак. Някой помпаджия в околията?

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                                Трябва да намеря сервиз, където да ми направят нужните замервания пред мен, да махнат интеркулера, слагайки хубави тръби и т.н. И не разбрах последно за ЕГР-а какво казвате? Другото е, че Патрола явно някой му е пипал помпата, понеже се кара да кажем се кара на 4-та скорост с 50км на ~1100 оборота и като натиснеш педала докрай - започва да пуши черно, а ако го натискаш плавно - не. Т.е. дори и без да се изтреля веднага педала натиснат ли е до края пуши, но не фрапиращо де, но пак. Някой помпаджия в околията?
                                ...то вярно ,че Нисана е бавнооборотен и има добър въртящ момент в ниските обороти ама да го натискаш на 4-та ~1100 оборота с газ до ламарината и да не пуши черно - е тоя филм не съм го гледал ...ЕГР-а го затапи,който ти е майстора той знае как да го направи .
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X