Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Здравейте, нов съм в този форум, изчел съм доста теми, но никога не съм писал. От Пловдив съм и имам Patrol Y60 2.8TD. Частите са доста скъпи и имам един основен проблем - горене на масло. Гори по 1 литър на 500км, кара се с полусинтетика 10в40 Мобил. Скоро съединителя започна да буксува и като давам газ на различните скорости след 2000 оборота само вдига без да ускорява. В момента е в сервиз, казаха ми, че чакат цени за съединител и турбо. На 216 000км е и въпросите ми са: Бихте ли ме ориентирали за цените на съединител и турбо, дали има чисто нови турбини за модела или всички са рециклирани, от какво може според Вас да гори масло, гори 15/100км при нормално каране в града и малко извън, нормално ли е за дълга база? И ако някой, каращ Патрол в Пловдив е доволен от конкретен сервиз, също да го сподели. Благодаря предварително

  • #2
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Колега, дай повече информация. Защо джипа е в сервиз за смяна турбо? Възможно е загубата на масло да е от турбото.
    Другия вариант е да го гори през цилиндрите. Дължи се на омекнали, или износени маслени сегменти. Най тежко е когато има и износване на буталата и цилиндрите над допустимото. Може да гори масло и през гумичките на клапаните.
    Замерването на компресия може да даде някаква насока.
    Как палеше в големите студове?

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Нова турбина за RD28T (Garrett T25) e около 1500лв,горенето на масло -може и да е от износени сегменти...15/100 градско е нормално да гори Патрол дълга база.
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Аз,колега съм от около година и половина във този форум. Имах абсолютно същия проблем. Но съм отдавна в авторемонтния бизнес. Търсих, рових за по-безболезнени решения или решение на проблема, но такива няма.След малко салта,винтове и чупки в кръста монтирах AEL от Ауди А6. В момента довършвам проекта, но вече пробвах как върви и ефект има.Мога да ти подхвърля някой идеи, а когато купувах моя Нисан (от Пловдив) човека ми каза че съединителя му е сменян с оригинален много скоро и наистина дори не е регнал в триещите се повърхности.Ако имаш интерес към втора употреба се обади 0888230718.А за цялата офанзива по присаждането съм замислил да споделя в отделна тема, но не съм довършил нещата до край.

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          Нова турбина за RD28T (Garrett T25) e около 1500лв ...
          Къде това? Че в София се оказа, че всички, които предлагаха "нови" турбини, в същност се опитваха да продадат рециклирани от Turbo Hoet, Белгия, чийто местен клон е посочен на сайта на Гарет като дистрибутор за България.

          Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
          ... Бихте ли ме ориентирали за цените на съединител и турбо ...
          Съединителя - за оригинален искаха около 700 лв. Valeo се намираше за половината пари.
          Ама преди да тръгнеш да сменяш турбото виж какво ти е писал Андро! Че да не се окаже, че си дал някоя хилядарка за смяна на турбо, а след това си пак в изходна позиция, просто защото двигателят е бил за основен ремонт.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Колега,Nikyyy, за турбината можеш да попиташ Decho Nissana от този форум, или лично в р-т "Русалка" в петък вечер- той сменя такава преди месец. А съединител аз имам (рециклиран правилно)-за твоя модел е същия:
            Разбира се продават и нови.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Колега, дай повече информация. Защо джипа е в сервиз за смяна турбо? Възможно е загубата на масло да е от турбото.
              Как палеше в големите студове?
              Когато го дадохме за проверка дали е за смяна съединителя казахме да направят и диагностика за турбо. Маслото го гори, не го изхвърля, двигателя е чист. Нисана не върви както е вървял преди, върви до 130-140км и на 5та скорост след 3300-400 оборота не вдига повече и издава един звук от скоростите сякаш не е вкарана скоростта. Също може би го гори и защото е полусинтетика и му идва рядко. В големите студове и като цяло в студовете пали от раз но оборотите стоят на 500-600 и се тресе целия, като го палех ги качвах на 1000 докато леко позагрее. Също като го напънах на прав път и скоростите се изцеждат почти вдига леко температурата 1.5мм над средата, не знам колко градуса са това. Дали има замърсени дюзи и струва ли си да ги почистят? И колко излиза един основен ремонт, понеже този двигател е 89г. и не е каран кой знае колко, никога не е каран офроуд, но явно си има проблеми.

              И още нещо: скоро преди месец-два сменяхме двете хидравлични помпи - близо 500лв с труда. Тогава казаха, че вакуум помпата не е наред, не знам за какво е тя, но Нисана има проблем със спирачките - почти не спира. И когато се натискат премигва червената лампа за спирачките, дори по-продължително стои светната, когато натискаш. Патрола пуши синьо отзад, по-рядко пуши и черно.
              Последно редактирано от CarTest™; 10-02-11, 11:14.

              Коментар


              • #8
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Без вакуум помпа спирачки няма как да имаш.
                Маслото може да е пълен боклук. Мобил имат доста ментета. Освен тва за мен това не е правилното масло за този мотор.
                Тресенето обикновено е от свещи, ама майстора ти ако в час може да разпознае кое от какво е.
                Изобщо вкратце, иди при свестен майстор.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                  Когато го дадохме за проверка дали е за смяна съединителя казахме да направят и диагностика за турбо. Маслото го гори, не го изхвърля, двигателя е чист. Нисана не върви както е вървял преди, върви до 130-140км и на 5та скорост след 3300-400 оборота не вдига повече и издава един звук от скоростите сякаш не е вкарана скоростта. Също може би го гори и защото е полусинтетика и му идва рядко. В големите студове и като цяло в студовете пали от раз но оборотите стоят на 500-600 и се тресе целия, като го палех ги качвах на 1000 докато леко позагрее. Също като го напънах на прав път и скоростите се изцеждат почти вдига леко температурата 1.5мм над средата, не знам колко градуса са това. Дали има замърсени дюзи и струва ли си да ги почистят? И колко излиза един основен ремонт, понеже този двигател е 89г. и не е каран кой знае колко, никога не е каран офроуд, но явно си има проблеми.

                  И още нещо: скоро преди месец-два сменяхме двете хидравлични помпи - близо 500лв с труда. Тогава казаха, че вакуум помпата не е наред, не знам за какво е тя, но Нисана има проблем със спирачките - почти не спира. И когато се натискат премигва червената лампа за спирачките, дори по-продължително стои светната, когато натискаш. Патрола пуши синьо отзад, по-рядко пуши и черно.

                  Далеч не всеки, който може да смени съединител, може да направи диагностика на турбото. Как определиха, че е за смяна? Измериха ли какво налягане прави? Има ли луфтове? Хвърля ли масло?
                  Това, дето пуши синьо, не е на добре и по-скоро е индикация за проблем с двигателя. 10w40 изобщо не му е рядко на този двигател и си е съвсем добре, стига да не е някое менте.
                  Ако двигателят е в добро състояние изобщо не трябва да пипа масло. Откак съм го взел моя Патрул, го карам с 10w40, като от 1-2 години използвам Motul Synergie 6100 10w40, ако че Петьо не го смята за "правилното масло" .

                  Колко ще излезе основен ремонт трудно може да ти каже някой преди да се отвори двигателя. Ама не е евтино упражнението ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Не знам как са направили диагностика, принципно този сервиз могат, но дали са се занимавали.
                    Турбото само вие, но сякаш не върви повече, нямам база за сравнение.
                    Маслото е сменяно в Кастрол в Кичука, с масло от тях, заедно с всички филтри, и пак е доливано от тях 3-4литра. Слагах и добавки Лики Моли за масло, за хидр. повдигачи, но разлика не усетих.
                    Друг проблем-когато се кара с бързото 4х4 през определено време думка от мостовете и при изкачване и спускане.
                    Дайте съвети понеже с други коли сме се вкарвали в такива филми и разправии, такива давания на пари безрезултатно еъв всякакви реномирани големи сервизи.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                      Не знам как са направили диагностика, принципно този сервиз могат, но дали са се занимавали. Турбото само вие, но сякаш не върви повече, нямам база за сравнение. ...
                      Ако турбото ти е съвсем умряло, силно се съмнявам да можеш да вдигнеш 130. Един път съм карал за малко с откачено турбо и Патрулът се влачеше като пребит и пушеше яко черно. Даже един сгрухан дизелов Опел Кадет от деветстотин и балканската ме отвя все едно съм спрял.

                      При всички положения дистанционна диагностика няма смисъл да се прави. Най-добре се свържи с пловдивските джипари и се посъветвай с тях на живо.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Модерен дизел без турбо (с развалено) повече от 2000 оборота не дига.
                        Стар ~1200.
                        Ако не работи вакуум попмата маслото като нищо фърчи от там.
                        Абе далече си иначе да минеш да я видя, че нещо майсторите ти са съмнителни ...
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Откак имам Патрола го карам с 10W40/11 години/.
                          Това, че пуши синьо не говори добре за мотора - обикновенно означава, че гори масло.
                          Ако вакуум помпата е повредена, педала на спирачката ще трябва да е доста твърд/имал съм случай с друг автомобил, на който изпускаше маркуч/.
                          Моя разход отива към 11/100, но за къса база, за сметка на това, обаче с гуми 33х12.5.
                          Виж 15/100 при включен преден мост и дълга база не е чак толкова странно/предполага се, че знаеш, че не трябва да го караш 4х4 при нормални пътни условия/.
                          Турбото задължително трябва да се измери, най-малкото защото е скъп детайл.
                          За тресенето при студен старт са ти отговорили - вероятно свещи, характерно е че пуши.

                          Успех в начинанието!
                          Life is too short to drive dull cars!

                          Fight global warming !
                          ... turn on your A/С !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Здравейте отново, обадиха ми се от сервиза и ми казаха следните цени: 650лв комплект съединител, като изрично ги попитах дали е оригиналният или е друг и отговора беше, че е оригинален. 250лв искат за труда. 600лв ми казаха, че е пълното рециклиране на моето турбо, понеже имало луфтове и 150лв работата по сваляне и качване и настройки на турбината. И евентуално 50-60лв за доливане масло на диференциала ако се наложи. Попитах за тресенето и ниските обороти при студено палене и казаха, че не било от свещите. Нормални ли са тези цени? Нисана не се кара с включен преден мост почти никога, само при по-крайна нужда (3 пъти за по час тази зима) и гори 15л/100км при нормално каране без настъпване. Педала на спирачката е твърд наистина и при спиране го натискам до края доста силно. При първото натискане е по-мек, след което сякаш взима въздух(така се чува) и става по-твърд.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              А от кво тресе при палене като не е от свещите?
                              Цените иначе звучат смислено.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X