Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    От къде е добре да търся частите за отремонтиране на двигателя или да оставим в сервиза да ги доставят?
    Ако си намериш добър сервиз те ще знаят от къде да ти поръчат частите,и ако са съвестни ще ти ги закупят на нормална цена тъй като ги взимат с отстъпка...а бе дано си намерил читав сервиз
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #62
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      A има ли варианти да ми слагат гадни части като цяло по ремонта на двигателя т.е. произвеждат ли се евтини нискокачествени части за двигателя. Какво още според вас ще излезе като непридвиден разход? Има ли смисъл да се сменят всички свещи, понеже прочетох, че има вариант да работят, но да не "греят" . Какви свещи да купя? И този амортисьор на дирекцията ми казаха, че е изпуснал, възможно ли е вследствие на него волана да се върти по-трудно? За него ми казаха цена 110лв, но ми се струва малко. Идеята на джипа е да стане по-скоро шосеен и градски, отколкото планински. Всички съвети са ми от полза, за което безкрайно благодаря!

      Коментар


      • #63
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Не бързай с ремонта. Както каза Бакалов и главата сигурно е нацепена и се държи на магия. В такъв случай ремонта застрашително ще тръгне към 4 бона. Имаш скорости да правиш и май нещо по мостовете спомена.
        Търси някой Y 61 на части, да може да се запали и да се премери където трябва. Само ще се прехвърли твойта помпа.

        Коментар


        • #64
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Няма кой да се занимава с прехвърляне на части по друга стара кола, особено У61, изобщо не ми харесва. Като цяло джипа или ще го правим, понеже си му знаем произхода и километрите, или ще го нарежем. Докато съединителя работеше, патрола вървеше съвсем нормално, вярно не както преди е вървял, но пак. Друг теоритичен въпрос - ще се промени ли вървенето и държанието на двигателя след ремонта спрямо сега, по-добре ли ще се държи, понеже ако дадем 5000лв и спестим маслото само и половин литър от разхода...

          Коментар


          • #65
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Ако напоследък е работил на 4 - 5 цилиндъра, току виж, "тръгнал", но по-скоро вярвам, че е бил "уморен" от годините като цяло и след ремонт чудеса няма да има.
            Мисля така, защото разхода на масло/както е описан/ е неприятен, но не е драматичен.
            Както винаги решението за бъдещи начинания е труден въпрос и тежи върху собственика.
            Life is too short to drive dull cars!

            Fight global warming !
            ... turn on your A/С !

            Коментар


            • #66
              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
              Няма кой да се занимава с прехвърляне на части по друга стара кола, особено У61, изобщо не ми харесва. Като цяло джипа или ще го правим, понеже си му знаем произхода и километрите, или ще го нарежем. Докато съединителя работеше, патрола вървеше съвсем нормално, вярно не както преди е вървял, но пак. Друг теоритичен въпрос - ще се промени ли вървенето и държанието на двигателя след ремонта спрямо сега, по-добре ли ще се държи, понеже ако дадем 5000лв и спестим маслото само и половин литър от разхода...
              Съединителя се състои от "феродов" диск,притискателен диск,и маховик.Що се касае до амортизацията то е "смилане" на касетата, което се установява "органолептично" как казват енолозите.И износването на триещите повърхности,на маховика,притискателят в часта си с която трие О фрикционният материал на "феродовият" диск,а така също и износването на мембраната в зоната в която я натиска лагерът.
              Тоест,прибягва се до закупуване на части,само ако се установи че това се налага.Когато се износи гумата,никой не я хвърля с джантата.

              Коментар


              • #67
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Ако ти доливат масло в дифа, им обърни внимание, че най-вероятно е LSD. Маслото е специално. За тези пари и малко отгоре да ти го сменят цялото. Явно джипа доста е видял и е най-добре така. За тази система дифове подробни писания има във форума.

                Коментар


                • #68
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от G_GROZ Преглед на мнение
                  Ако ти доливат масло в дифа, им обърни внимание, че най-вероятно е LSD. ...

                  И защо реши така?!? Аз пък съм готов да се обзаложа, че задният диф на Y60 вероятно няма никакво LSD, защото е с твърд блокаж. Т.е. не му трябва никакво специално масло.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    bubi продава нисан на части ,двигателя му е супер има ново турбо и мисля ,че сменя съединител нов.http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=52025&page=3

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                      понеже си му знаем произхода и километрите...
                      Колко са му реалните километри?

                      Коментар


                      • #71
                        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Още малко и ще станат 217 000. Със сменяни амортисьори е, не знам кога обаче, Sachs са. Ще трябва и тях да проверят. Не знам с какъв блокаж е, има копче на таблото за него, маслото никой не знае кога е сменяно(доливано) но след като започнем да го правим (не знам кога) ще се сменят маслата. А относно това, което казвате, че това са ми възможностите, мисля, че не са понеже примерно ускорявам по този начин на 4та съм стигнал 100км/ч на 5-та започва да ускорява и има тяга и докато ускорява стига 3400 оборота и звука от скоростите спира ускорението т.е. не че джипа е измъчен до 130-140 едвам да ги е вдигнал и това да му е, а той набира и на тея обороти издава звук и аз махам педала от газта.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Що ми се струва, че е най-добре да се разбереш с някой от Пловдивската група, да се поразходите малко, да го поослушате и току виж някои неща се изяснили?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Абе и на мен нещо не ми се връзват работите. 89 г. бил, пък на 217 хил.!?
                            От друга страна за основен ремонт на двигател и силово предаване. Бих повярвал ако е на два пъти по голям пробег и е каран и подържан малко немарливо.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Реални са, понеже е при нас от 93г. и е каран адски немарливо от чужди хора, на които сме го давали за работа и са го изпотрошили, примерно ако не е доливано масло, карали са го като диваци и резултата е налице. Може да са пропускани смени на масло или да е каран с 2-3 литра. До скоро нямаше преливно казанче за антифриз и разни ей такива глупости. Преди този Патрол е вървял и е каран със 180км тествано, но в самото начало. Идеята е добра да го чуе някой от Пловдив с Патрол, да го покара и да сравним с някой читав Патрол. От Швейцария е докаран иначе. И каква е максималната компресия на този мотор и постижима ли е след основен ремонт направен качествено? За свещите също не разбрах добре ли е всички да се сменят и с какви?

                              Коментар


                              • #75
                                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Малко са 217 хил. за основен ремонт. Трябва да има нещо друго. Казваш може да е каран без масло. Възможно е също така да има проблем в охладителната система и да е прегряван многократно. В резултат затегнали сегменти, счупени компресионни, уморени маслени, спекли гумички на клапаните и т.н. Има някакъв шанс буталата и цилиндрите да са читави, но трябва да се отваря.
                                Максималната компресия в справочниците я дават 30,5 бара.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X