Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Актуализация: Смениха сервото и вече имам спирачки. Нищо не казаха за вакуум помпата и пресвяткането на лампата, но вече изчезна. Спирачката е мека вече, хваща малко по-долу, но предполагам това е от накладките, понеже не са сменяни сигурно никога... Също им бях казал да промият охладителната система и да изчистят радиаторите отвън, направили са го, но разлика не усещам, стрелката в нормални условия стои по средата с лек акцент надолу, но ако се кара по сериозно на баир или се изрязва тогава акцента преминава нагоре, но пак 1.5мм - 2 от средата нагоре. Не знам нормално ли е това... Нисана напоследък гори по-малко масло, не знам дали е заради лятото. И синьото пушене е доста по на рядко, сега пуши черно, но не много. Като се пали изпушва черно леко, след което като се натиска газта по-рязко тогава, но черно. А за протокола сервото излезе 660лв а смяната му + промивките на радиатора 180лв.
    Последно редактирано от nikyyyyyy; 04-08-11, 21:18.

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Оказва се, че след промивката на радиатора и зареждането с антифриз, започна да тече. Казаха, че бил изгнил и тече от различни дупчици, а при промивката са изтекли много боклуци и ми предложиха нов за 655лв и някакъв друг за около 550. Свалиха дюзите и ще ги гледат дали са здрави и дали трябват нови разпръсквачи. Сменили са 3 свещи също. По ходовата част са доста нещата, включително и семеринг на предния диференциал. Какви са вашите съвети за радиатора и като цяло също?

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Смени го и ще установиш разликата в охлаждането.Все пак,той е основния и най-важен елемент от охладителната система.Струва ми се доста скъпичък!Мога да проверя за по-евтин (нов) вариант от доверен човек.

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Аз мога да ти предложа моя оригинален, здрав, но без гърловинката за много ниска цена
          Samurai Gemax

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            http://jason.qgl.org/images/4wd/random/td_damper.jpg
            http://farm3.static.flickr.com/2548/...697ed6203c.jpg
            Някой знае ли от къде могат да се намерят такива планки, става въпрос за това, че моят демпфер се захваща по друг начин и това е едно от решенията? Друга актуализация: в сервиза казаха, че предния кардан е отишъл, бил разбит, имал много луфтове. Питах ги дали могат да се сменят каретата, но казаха, че карета имал задният, тук не ставало. Предложиха да ми го свалят и да търся втора употреба. От него било възможно да е това думкане при 4х4, но може и от друго да е, не може да се установи преди да се оправи кардана. Съвети?

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Ти още ли не си сменил майсторите....
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Отстрани нещата изглеждат лесни, но това е 3-тият сервиз, в който влиза колата. Всичките са един вид проучени сервизи, а този е най-големият и оправя много коли постоянно. Нека някой да каже човек в Пловдив, който да е в час и там отиваме. Сега търся адекватни решения...

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                  Някой знае ли от къде могат да се намерят такива планки...
                  "Планките" ги има във всяка "железария".
                  Какво му е разбито на кардана? Шлицова двойка, или карета?
                  Между другото, почвам да се замислям дали не си правиш майтап с нас с тази тема!?

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Нямам си друга работа и с това се занимавам. Разбира се, че не. Просто понеже не разбирам се допитвам до вас. Сервото примерно е взимано от колегата Patrol fen и т.н. Няма защо да си правя майтап и да ви губя времето, просто ви споделям какво се случва, за да може малко от малко да ме информирате.

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Кардана ти е с карета. Сменят се. Ако е разбита шлицовата двойка - също. Друг е въпроса, че се иска желание да се направи, което включва и губене на време, което пък е пари.
                      Не знам кой ти препоръчва сервизите. "Голямия" сервиз не се занимава с не-стандартни монтажи, точно поради причина време и пари. Там се работи рутинно и бързо. Затова са те изпратили за "планки" и "кардан". Но те са прави за себе си.
                      Трябваше да си намериш сервиз освен за стандартните работи от които се изкарват пари, така и за не-стандартните, които са загуба на сили и време.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Кардана ти е с карета. Сменят се. Ако е разбита шлицовата двойка - също. Друг е въпроса, че се иска желание да се направи, което включва и губене на време, което пък е пари.
                        Не знам кой ти препоръчва сервизите. "Голямия" сервиз не се занимава с не-стандартни монтажи, точно поради причина време и пари. Там се работи рутинно и бързо. Затова са те изпратили за "планки" и "кардан". Но те са прави за себе си.
                        Трябваше да си намериш сервиз освен за стандартните работи от които се изкарват пари, така и за не-стандартните, които са загуба на сили и време.

                        Подкрепям сто процента мнението на Andro..... тези майстори са от клуба "развий- завий"Няма нещо което не може да се направи!
                        кардана нямал карета......брях това е ново!
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                          Ти още ли не си сменил майсторите....
                          Като гледам новата муцуна на стареца, направо ме сърби да му я свием до кръглите фарове, ще изглежда страхотно и ще е много по ефективно
                          Samurai Gemax

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                            Като гледам новата муцуна на стареца, направо ме сърби да му я свием до кръглите фарове, ще изглежда страхотно и ще е много по ефективно


                            Това е добра идея!

                            темата за "стареца" е тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=106760
                            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              По въпроса за демпфера, твоя вероятно е "ухо-ухо" и е така при по-старите разновидности - като моя89г.
                              Просто си купи такъв и няма да се налага да мислиш за планки и и т.н.
                              Моя го купих от "Ликон".
                              Life is too short to drive dull cars!

                              Fight global warming !
                              ... turn on your A/С !

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Бърз въпрос: Сменили са 3 свещи, които са изгоряли, обаче се появил проблем с подгряването им. Присветкала лампата нещо и започнали да търсят проблема навсякъде по кабели, релета и т.н. Има ли вариант проблема да идва от това, че 3 свещи са еднополюсни, другите 3 са двуполюсни и те да не го знаят и да сложат други? Кажете, за да зная утре като отида да им го кажа ли като вариант?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X