От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD
Актуализация: Смениха сервото и вече имам спирачки. Нищо не казаха за вакуум помпата и пресвяткането на лампата, но вече изчезна. Спирачката е мека вече, хваща малко по-долу, но предполагам това е от накладките, понеже не са сменяни сигурно никога... Също им бях казал да промият охладителната система и да изчистят радиаторите отвън, направили са го, но разлика не усещам, стрелката в нормални условия стои по средата с лек акцент надолу, но ако се кара по сериозно на баир или се изрязва тогава акцента преминава нагоре, но пак 1.5мм - 2 от средата нагоре. Не знам нормално ли е това... Нисана напоследък гори по-малко масло, не знам дали е заради лятото. И синьото пушене е доста по на рядко, сега пуши черно, но не много. Като се пали изпушва черно леко, след което като се натиска газта по-рязко тогава, но черно. А за протокола сервото излезе 660лв а смяната му + промивките на радиатора 180лв.
Актуализация: Смениха сервото и вече имам спирачки. Нищо не казаха за вакуум помпата и пресвяткането на лампата, но вече изчезна. Спирачката е мека вече, хваща малко по-долу, но предполагам това е от накладките, понеже не са сменяни сигурно никога... Също им бях казал да промият охладителната система и да изчистят радиаторите отвън, направили са го, но разлика не усещам, стрелката в нормални условия стои по средата с лек акцент надолу, но ако се кара по сериозно на баир или се изрязва тогава акцента преминава нагоре, но пак 1.5мм - 2 от средата нагоре. Не знам нормално ли е това... Нисана напоследък гори по-малко масло, не знам дали е заради лятото. И синьото пушене е доста по на рядко, сега пуши черно, но не много. Като се пали изпушва черно леко, след което като се натиска газта по-рязко тогава, но черно. А за протокола сервото излезе 660лв а смяната му + промивките на радиатора 180лв.
Коментар