От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD
Радиатора е омаслен външно около единия край където е кулера. Радиатора също има разни шуми, а и Бог знае кога е промивана системата изцяло. Да разбирам, че може да се сложи LongLife розов антифриз и наполовина дестилирана вода. Поискаха ми 2000лв за турбото, като ако го купят те и ползват отстъпката си няма да плащам за труд. Като сверих цените - нови турбини са от 1950 до 2400лв. Първоначално за спирачките казаха, че е сервоусилвател и ремонта ще е ~200лв, после казаха, че се съмняват в объркана диагноза и пак ще го гледат мислят, че има и други проблеми. Да искам ли да промиват дюзи? Общо взето е това май, май...
Радиатора е омаслен външно около единия край където е кулера. Радиатора също има разни шуми, а и Бог знае кога е промивана системата изцяло. Да разбирам, че може да се сложи LongLife розов антифриз и наполовина дестилирана вода. Поискаха ми 2000лв за турбото, като ако го купят те и ползват отстъпката си няма да плащам за труд. Като сверих цените - нови турбини са от 1950 до 2400лв. Първоначално за спирачките казаха, че е сервоусилвател и ремонта ще е ~200лв, после казаха, че се съмняват в объркана диагноза и пак ще го гледат мислят, че има и други проблеми. Да искам ли да промиват дюзи? Общо взето е това май, май...
Коментар