Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Радиатора е омаслен външно около единия край където е кулера. Радиатора също има разни шуми, а и Бог знае кога е промивана системата изцяло. Да разбирам, че може да се сложи LongLife розов антифриз и наполовина дестилирана вода. Поискаха ми 2000лв за турбото, като ако го купят те и ползват отстъпката си няма да плащам за труд. Като сверих цените - нови турбини са от 1950 до 2400лв. Първоначално за спирачките казаха, че е сервоусилвател и ремонта ще е ~200лв, после казаха, че се съмняват в объркана диагноза и пак ще го гледат мислят, че има и други проблеми. Да искам ли да промиват дюзи? Общо взето е това май, май...

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Само розов антифриз му липсва. Налей го с вода след ремонтите и прави тестове. Ако всичко е нормално, тогава антифриз.

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
        Радиатора е омаслен външно около единия край където е кулера. Радиатора също има разни шуми, а и Бог знае кога е промивана системата изцяло. Да разбирам, че може да се сложи LongLife розов антифриз и наполовина дестилирана вода. Поискаха ми 2000лв за турбото, като ако го купят те и ползват отстъпката си няма да плащам за труд. Като сверих цените - нови турбини са от 1950 до 2400лв. Първоначално за спирачките казаха, че е сервоусилвател и ремонта ще е ~200лв, после казаха, че се съмняват в объркана диагноза и пак ще го гледат мислят, че има и други проблеми. Да искам ли да промиват дюзи? Общо взето е това май, май...
        Омасляването по водния радиатор е от кулера,затова сваляне и на двата и хубаво измиване на пароструйка външно.Цената на турбото с труда е горе долу приемлива стига да ти доставят качествен турбокомпресор...за спирачките - така от дистанция е трудно да се установят проблемите... промивка на дюзите не е грешно да се направи ама налага ли се...и да питам накрая - майсторите ти наясно ли са какво правят!?
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Аби пич, що не го заведеш тоя патрол при някой дето ги е виждал тия машини не само на картинка? Има достатъчно такива тук във форума. Няма да ти препоръчвам, че да не излезе реклама, ама виж из раздел нисан кой кво прави по тия машини и ще се ориентираш.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
            ... Поискаха ми 2000лв за турбото, като ако го купят те и ползват отстъпката си няма да плащам за труд. Като сверих цените - нови турбини са от 1950 до 2400лв. ...
            Сигурен ли си, че ще купят ново турбо, а няма да ти вземат рециклирано за около 1500 минус отстъпката, която евентуално ще ползват, при което с 2000 ще си платил доста солидно за труд ...

            В България ново турбо ми предложиха само от фирма, внасяща части за Нисан с претенции за оригиналност и анонсираната цена беше 2900. Всички други оферти в същност бяха за рециклирани турбини.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Оказва се , че е доста трудно да намериш решение на въпроса с турбото ( освен с много пари )
              Аз се ориентирам към Германия и Англия
              Samurai Gemax

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                Оказва се , че е доста трудно да намериш решение на въпроса с турбото ( освен с много пари )
                Аз се ориентирам към Германия и Англия
                http://www.turbolader.net/Turbolader...2022-0001.aspx

                От тук анонсират 761 Евро + 60 евро доставка с UPS за ново оригинално. Може да се плати и с PayPal, което е добре, че нашите банки режат глави с таксите за превод в чужбина.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Виж и тук , както по -горе писах работят пред клиента хората (за рециклиране), но продават и нови
                  http://www.turbo-mechanika.gr/page.p..._selected=MNEN

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Отново идвам с няколко въпроса.... След като уж бяха сменили съединителя, като взех колата пак боксуваше както преди да я дам, върнахме я и се оказаха някакви гумички, които оправиха и сега е добре. Какви са тези гумички и дали е било излишно сменянето на съединителя? Погледнаха и спирачките, свалиха апаратите, изчистиха ги и ги смазаха и казаха, че всеки момент може да откажат. Трябвало ремонтен комплект + сервото. Сервото го поръчвам в понеделник, а ремонтния комплект малко по-късно. Дали има вариант малко да се подобри поне със сервото на първо време? И има ли вариант с този ремонтен комплект да не се оправят? Проблемът е че джипката не спира изобщо добре и при натискане на спирачката първо е доста твърда, второ мига лампата на таблото докато я натискам. И последно: може ли някой да препоръча човек в Пловдив, който да е читав и да го смени това серво и после спирачките да отремонтира? И също някой колега с такъв Нисан да го чуе как работи, как върви, защото аз нямам база за сравнение...

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Обади се .
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Скоро и аз правих ремонт на помпата на съединителя. Гумичките ми бяха заминали и ми хвърли спирачната течност. Предлагаха ми ремонтен комплект за доста солидна сума или цяла помпа. След малко повечко питане и "гимнанстики" се размина само с 10 лева за двете гумички на буталцето. Направиха ми ги в Шкодрата. Сега смятам да сменя и гумичките на работната помпа долу за да съм сигурен че вече няма да имам проблеми със съединителя.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Интересното е, че двете помпи хидравлични бяха сменени уж с нови преди съединителя.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                            Отново идвам с няколко въпроса.... След като уж бяха сменили съединителя, като взех колата пак боксуваше както преди да я дам, върнахме я и се оказаха някакви гумички, които оправиха и сега е добре. Какви са тези гумички и дали е било излишно сменянето на съединителя? Погледнаха и спирачките, свалиха апаратите, изчистиха ги и ги смазаха и казаха, че всеки момент може да откажат. Трябвало ремонтен комплект + сервото. Сервото го поръчвам в понеделник, а ремонтния комплект малко по-късно. Дали има вариант малко да се подобри поне със сервото на първо време? И има ли вариант с този ремонтен комплект да не се оправят? Проблемът е че джипката не спира изобщо добре и при натискане на спирачката първо е доста твърда, второ мига лампата на таблото докато я натискам. И последно: може ли някой да препоръча човек в Пловдив, който да е читав и да го смени това серво и после спирачките да отремонтира? И също някой колега с такъв Нисан да го чуе как работи, как върви, защото аз нямам база за сравнение...
                            Аз мисля, че трябва да се види вакуумпомпата. Поне при мен беше така при същите симптоми
                            Samurai Gemax

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Сервото пристига вторник, има ли някакви особености при смяната му и какво трябва да гледам като ида в сервиза? За вакуумпомпата чух, че има отделни части за нея, зависи кое и е отишло. Дано не се обезсмисли купуването на сервото, че не е евтин детайл

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Първо свали и отвори вакуумпомпата. Лесно се отваря. На моята бяха счупени лопатките. Най добре си вземи друга втора употреба
                                Samurai Gemax

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X