Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Резервоара е ~100 литра. Под сто е де.

    Нормалния разход е 10-14/100 зависи кой го кара.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Какво ще посъветвате за парното на задната част на колата? И също искам да махна интеркулера, за да се види дали колата не се държи по-добре без него. Има ли някакви особености при махането му и може ли радиатора да се промие и почисти? Колата за последните около 750км не е изгорила масло изобщо, не пуши синьо, само черно като се настъпва. Идеи? Друго също: на тази кола може ли да и се прави някаква центровка на мотора, обороти, повдигачи и т.н. Бях чел и че се слагат някакви повдигачи ли, какво от У61, а също и че може да се заменят хидравличните с механични повдигачи. Ще се радвам да ме просветлите. Благодаря предварително

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
        Какво ще посъветвате за парното на задната част на колата? И също искам да махна интеркулера, за да се види дали колата не се държи по-добре без него. Има ли някакви особености при махането му и може ли радиатора да се промие и почисти? Колата за последните около 750км не е изгорила масло изобщо, не пуши синьо, само черно като се настъпва. Идеи? Друго също: на тази кола може ли да и се прави някаква центровка на мотора, обороти, повдигачи и т.н. Бях чел и че се слагат някакви повдигачи ли, какво от У61, а също и че може да се заменят хидравличните с механични повдигачи. Ще се радвам да ме просветлите. Благодаря предварително
        Свали му радиаторчето и го виж какъв му е проблемът. И да е пробило може да се оправи. Особено за дълга база няма лошо да си духа топло и назад.
        Интеркулера даже няма нужда да го демонтираш веднага. Просто го шунтирай и свържи турбото с колектора.
        Ако нямаш проблеми с мотора - по-добре не го пипай. От смяна на повдигачи кой знае каква далавера едва ли ще усетиш. Ако искаш осезаемо повече мощност, ще трябва да смениш двигателя, ама това е друга история.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
          ...
          Ще се радвам да ме просветлите...
          "Центровка на мотора" на тази машина значи синхронизация между КВ, РВ и ГНП. Става с т.н. "агренажен ремък". Отделно имаме центровка на момента на впръскване на самата ГНП към горивната система на автомобила, и пак отделно центровка на ГНП на стенд. Когато се "стендова" ГНП се стендоват и дюзите.
          Замяната на "хидравлични повдигачи" с "механични" не е само проста "замяна". Тоест, един път трябва да се купят повдигачи от Y61 и голям набор от "пулове" за регулировка, и втори път трябва да се реши въпроса с маслените отвори за пълнене на хидравличните повдигачи в главата на Y60.

          Това е накратко, като "просветление".

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Нов проблем: светва лампата за спирачката докато колата се кара. От какво може да е, при положение, че няма налични признаци на спирачките? Може ли да е от това, че течността е наполовина (утре ще я долея и ще видя ще се оправи ли) И другият въпрос при изрязване на колата да кажем до 3 и малко над 3хил. оборота на всяка скорост стрелката на температурата се вдига от леко наклонена надолу до това положение на снимката: Според вас проблем ли е това вдигане на температурата и дали това може да се дължи на липсата на дифузьор? Също, трябва да измеря антифриза и да го направя -32градуса, понеже имам опасение, че е само концентрат.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
              Нов проблем: светва лампата за спирачката докато колата се кара. От какво може да е, при положение, че няма налични признаци на спирачките? Може ли да е от това, че течността е наполовина (утре ще я долея и ще видя ще се оправи ли) И другият въпрос при изрязване на колата да кажем до 3 и малко над 3хил. оборота на всяка скорост стрелката на температурата се вдига от леко наклонена надолу до това положение на снимката: Според вас проблем ли е това вдигане на температурата и дали това може да се дължи на липсата на дифузьор? Също, трябва да измеря антифриза и да го направя -32градуса, понеже имам опасение, че е само концентрат.
              Лампата само с доливане може и да не се оправи - като нищо ще си иска обезвъздушаване.
              Стрелката не е добре така, особено ако загрява бързо. Не е прегряла колата, но не е там мястото на стелката. Разбира се, може и датчика и/или часовника на таблото да показват глупости. Трябва да се провери с термометър.

              Още ли не си сменил майсторите бе
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Датчика е верен според мен, но дори и да не е факт е, че при нормално каране стои другаде, при яко настъпване се вдига там т.е. има някаква промяна. Качва я бързо до там. Дано се дължи на дифузьора и антифриза концентрат. А за лампата, тя светва понякога и загасва след известно време и така се редува, но не премигва изобщо. Интересно ей така от нищото стана.

                В момента майстори няма, колата е в движение

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                  ... Може ли да е от това, че течността е наполовина (утре ще я долея и ще видя ще се оправи ли)
                  Може. Като люшнеш на някоя неравност и датчикът отчита ниско ниво на спирачната течност.

                  Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                  ... И другият въпрос при изрязване на колата да кажем до 3 и малко над 3хил. оборота на всяка скорост стрелката на температурата се вдига от леко наклонена надолу до това положение на снимката: Според вас проблем ли е това вдигане на температурата и дали това може да се дължи на липсата на дифузьор? Също, трябва да измеря антифриза и да го направя -32градуса, понеже имам опасение, че е само концентрат.
                  Липсата на дифузьор и използването само на концентрат влошават работата на охладителната система.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Друго забравих да кажа: радиаторът дойде с някаква много гадна капачка (Дечо от Пловдив каза, че била за 2.50лв), та си сложих старата, която също не е от оригинален радиатор. От къде да купя нова оригинална или поне хубава?

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                      Друго забравих да кажа: радиаторът дойде с някаква много гадна капачка (Дечо от Пловдив каза, че била за 2.50лв), та си сложих старата, която също не е от оригинален радиатор. От къде да купя нова оригинална или поне хубава?
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=97674
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=81608

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Може. Като люшнеш на някоя неравност и датчикът отчита ниско ниво на спирачната течност.
                        Мисля, че точно това е бил проблемът, беше на минимума, долях и се оправи.

                        Друг въпрос: утре ще дойде дифузьора, но предполагам, че маркучите към интеркулера ще пречат, за да се сложи. Какви маркучи е хубаво да се ползва за свързване и кое е най-удачното място за монтаж според Вас? Остава висящ въпроса с вдигането на градусите.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                          ... Друг въпрос: утре ще дойде дифузьора, но предполагам, че маркучите към интеркулера ще пречат, за да се сложи. Какви маркучи е хубаво да се ползва за свързване и кое е най-удачното място за монтаж според Вас? Остава висящ въпроса с вдигането на градусите.
                          Ако не можеш да му намериш подходящо място, майната му на интеркулера. По-добре без него, отколкото без дифузьор. За греенето първо си сложи дифузьора, провери гъстотата на антифриза, смени капачката, пък тогава виж дали още е висящ въпроса.
                          По принцип няма да е зле ако се промие радиатора. Като знам какво изтече на времето от моя ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            По принцип няма да е зле ако се промие радиатора. Като знам какво изтече на времето от моя ...
                            Радиаторът е чисто нов, с нов антифриз, няма да е от това. Дано да се усети разлика като се направят горните неща и се махне кулера, понеже имам предчувствието, че души мотора, понеже е доста омаслено по свръзките на маркучите и около кулера. Ти какви разлики усети?

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                              Радиаторът е чисто нов, с нов антифриз, няма да е от това. Дано да се усети разлика като се направят горните неща и се махне кулера, понеже имам предчувствието, че души мотора, понеже е доста омаслено по свръзките на маркучите и около кулера. Ти какви разлики усети?
                              Ако чисто новият радиатор е напълнен само с концентрат, ще си грее като стой та гледай. На мен ми го бяха направили този номер и температурата започна да се вдига към средата на скалата дори при градско каране, където по принцип двигателят не вижда никакъв зор. Веднага след разреждането на антифриза 50:50 положението се нормализира.

                              Кулерът е възможно да души, ако турбото е нахвърляло много масло. След първоначалното слагане на интеркулер ми се струваше, че върви малко по-пъргаво, а освен това температурата стоеше с една идея по-ниско.
                              Т.е. ефектът може да е бил и напълно въображаем.
                              Тази година, като покарах известно време без интеркулера, реших, че не забелязвам някаква съществена разлика и го махнах.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Днес благодарение на колегата Дечо имам монтиран дифузьор. Премериха ми антифриза и се оказа, че е -20градуса. Мериха го обаче на гадните машинки със стъкълцето и лупата, не знам доколко е достоверно, но факт е, че не е само концентрат явно. Не съм тествал по-обстойно дали вдига градуси. Оказа се, че някакъв вакуум, който влиза в тръбата от въздушния филтър към двигателя липсваше, сега е сложен. Маркуча към ЕГР-а беше запушен с болтче, сега е сложен, но не зная работи ли този маркуч и самия ЕГР как да се профилактира. Друго, което искам да попитам: дупката от която колата взима въздух и минава през въздушния филтър е разпробита и отзад т.е. е двойна дупка, това проблем ли е и ще се промени ли нещо ако се затвори задната, както е фабрично?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X