Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    Реални са, понеже е при нас от 93г. и е каран адски немарливо от чужди хора, на които сме го давали за работа и са го изпотрошили, примерно ако не е доливано масло, карали са го като диваци и резултата е налице. Може да са пропускани смени на масло или да е каран с 2-3 литра. До скоро нямаше преливно казанче за антифриз и разни ей такива глупости. Преди този Патрол е вървял и е каран със 180км тествано, но в самото начало. Идеята е добра да го чуе някой от Пловдив с Патрол, да го покара и да сравним с някой читав Патрол. От Швейцария е докаран иначе. И каква е максималната компресия на този мотор и постижима ли е след основен ремонт направен качествено? За свещите също не разбрах добре ли е всички да се сменят и с какви?
    Нов двигател е с компресия 31 атм ,износен до 25 атм като разликата(ако има такава) между отделните цилиндри не трябва да е повече от 5 атм.Свещите, след като ги свалиш ги провери с директно подаване на ток дали работят и смени само тези които са изгорели (марката е без значение), но имай в предвид че трите свещи са еднополюсни ,а другите три са двуполюсни.
    P.S.Обади се на някой от Пловдивските колеги (Дечо ,Венци ,Калаша) да погледнат джипа .
    Последно редактирано от Бакалов; 19-02-11, 18:46.
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #77
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      На моят няма разлики от 5атм между цилиндри. Друго какво ми казаха от сервиза, че турбото са му направили по-повърностен оглед, заради проблемите с мотора и нямало смисъл да го свалят и пращат в София преди мотора да е в ред, иначе било възможно и то да е за ремонт ако не му е стигало масло бързо се скапвало. Има ли възможност на този мотор да се слага различно от фабричното турбо? Някое по-мощно и на друга марка или преправяно? И друг по-страничен въпрос: видях снимки на джипа на колегата Дечо и ми харесаха аспусите отпред? Как се извеждат до там? Чух че от колекторите трябва да се изведат тръби? Каква е идеята, печели ли се "отпушване" и по-свободна работа на мотора? И по-краткия път играе ли роля? А замяната на всички гърнета оказва ли влияние освен повече шум?

      Коментар


      • #78
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Замяната с права тръба съм искал да напиша.

        Коментар


        • #79
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Турбото е един възел монтиран на изпускателния колектор. Тоест може да се монтира с преработки подходящо друго, стига да е с "уестгейт".

          Коментар


          • #80
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6z0oci.jpg
Прегледи:1
Размер:44.6 КБ
ID:5254091Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Офрроуд2.jpg
Прегледи:1
Размер:52.3 КБ
ID:5254092Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Офрроуд3.jpg
Прегледи:1
Размер:88.2 КБ
ID:5254093

            Това е въпросният Патрол.

            Коментар


            • #81
              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0157.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5254254Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0156.jpg
Прегледи:1
Размер:194.6 КБ
ID:5254255Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0160.jpg
Прегледи:1
Размер:181.4 КБ
ID:5254256Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0158.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5254258Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0159.jpg
Прегледи:1
Размер:130.6 КБ
ID:5254257

              Ако виждате нещо нередно от снимките на пръв поглед.. И този радиатор пред големия охладителен за какво е на 4-тата снимка?
              Последно редактирано от nikyyyyyy; 21-02-11, 10:22.

              Коментар


              • #82
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Има поне един маркуч дето не е ясно какво прави там
                Ама на снимка не става.
                Ако в Пловдив няма смислен сервиз дето са виждали такъв патрул докарай я тук

                ПП Не става ясно то снимката ти какъв е тоя радиатор - Я е маслен , я има насаждан кулер ...

                Абе трябва да се види, както вече казах.
                Последно редактирано от turtey; 21-02-11, 10:57.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #83
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Колега,ако си решил да го правиш Патрола-прави го!Начина е само един-читав сервиз,разглобяване на проблемните агрегати и диагностиране на проблемите с последващо отремонтиране!Корейското Valeo не би трябвало да е повече от 350-ина лева съединител комплект и качеството не е лошо!Едно нещо обаче ме безпокои-това,че продължаваш да твърдиш,че скорости от порядъка на 150-160 км/ч са нормални за този камион!Позамисли се,особено ако смяташ и след евентуалния основен ремонт да го разработваш по този "спортен"начин!Според мен пределния лимит на колата е около 130,за 1000-те километра на разработване лимита трябва да ти бъде 2800-3000 об.максимум и след това веднага пак смяна масло!Успех!Освен това остави закупуването на частите в ръцете на майсторите,защото в противен случай ще направиш партина между сервиза и магазина!Решаващото тук е морала и професионализма на работещите в сервиза!
                  Последно редактирано от sonda; 21-02-11, 10:59. Причина: добавяне
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Някой е слагал кулер.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Колега по твоите думи разбирам, че това корито ще го ползваш само на асфалт и искаш да постигаш средна скорост от 150 км/ч от точка А до точка Б.
                      В такъв случай го нарежи това желязо както се изказа по-горе, и си купи лек автомобил с поне 150 к.с. под капака и си давай газ колкото искаш.
                      След такава интервенция по мотора той трябва да се разработва от 5000 до 10 000 км., т.е. да не се вдигат повече от 2500 оборота. Така като чета май няма кой да го прави това. В такъв случай ще си дадете парите на вятъра и той пак ще умре съвсем скоро. Вероятността майсторите да се издънят със самия ремонт също е голяма, така че......., продавай на части и си купи лека кола.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Не казвам, че така се кара джипа, а просто, че съм го тествал и в момента върви с 130-40км/ч, а преди е вървял с повече. Аз също съм на мнение, че максималната скорост за този камион е 100км/ч . Идеята на този ремонт е да се съживи колата, наистина ще се кара по асфалт повече, но не с такива километри - самоубийство е. Този радиатор може и да е кулер, май е към турбото свързан. За разработването няма никакъв проблем, а относно колите - не е там идеята, има си коли достатъчно. Питам Ви и показвам снимки, просто защото сега няма 5000лв свободни за колата и е оставена, иначе сте ми дали доста насоки как да процедирам.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          "Отсъства" пластмасовия обтекател зад радиатора, може би защото перката нещо ми изглежда странно.
                          През лятото не грее ли?!
                          Няма да се учудя, ако без "кулъра" работи по-добре.
                          Life is too short to drive dull cars!

                          Fight global warming !
                          ... turn on your A/С !

                          Коментар


                          • #88
                            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение

                            Ако виждате нещо нередно от снимките на пръв поглед.. И този радиатор пред големия охладителен за какво е на 4-тата снимка?
                            Радиатора е за интерколер,но като гледам тръбите и маркучите към него ми се струват че диаметъра им е малък,перката е за смяна ,намери си дифузьор(пластмасовия кожух на перката) ще подобриш охлаждането и... не знам кой го е поставял този булбар но закрепването му (на горната гредичка на коша) е много странно и неправилно,освен ако не се ползва за украса(тогава какъв ли е смисъла от булбара...)
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #89
                              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Интересното е, че Нисана няма проблеми с греене държи си нормалното състояние на скалата, единствено качвах една хижа със 7 човека и тогава дигна температурата с 1мм 1.5мм над обичайното. Перката е някаква самоделка май понеже е една издрана по краищата все едно се е стъргала някъде. А радиаторът е с много натиснати ламели всмисъл, че като го погледна трябва да виждам от другата страна, но това е само на места. И трябва да се продуха, че има разни шуми (занемарена работа)... Булбара е здрав сам по себе си, дебелостени са тръбите но закрепването е здраво само долу, към шасито. Отгоре е така хванат и за бронята също. Перка предполагам, че може да се поръча оригинална, а този дифузьор ще го търся от някой на части. А за кулера ако се наложи ще се заменят тръбите (ако е изправен той и турбото). Като цяло идеята е възстановяване на предишното състояние на мотора, понеже в този си вид Патрола е вървял доста различно от сега, имал е по-голяма тяга и е бил по-приятен за каране. Ходих веднъж да сменям маслото на хидравликата, но ми казаха, че бил с някаква кутия и ако се сменяло имало вероятност да се повреди кутията, та да съм източвал по малко от казанчето и да наливам от новото и така през определен период от време, дали е правилно, понеже така смених 1 литър от това масло, което беше кафяво...

                              Коментар


                              • #90
                                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Не знам доколко ми е вярна преценката по снимка, но перката сякаш е закачала в нещо?
                                За радиаторите има изписано доста, преди да правиш интервенции, потърси и почети. Най-важното: радиатора като цяло е "нежен" възел и всяко по-грубо действие, може да го прати тотално на боклука. Никакво блъскане с водо/паро-струйки отблизо и никакви опити за стъргане с остри предмети!
                                Щом ще възстановявате колата, така или иначе промивка на цялата охладителна система е задължителна.
                                За хидравликата ... те всичките с "някаква кутия". Аз поне не знам как се повреждат от смяна на течността, но питай майстора, ще ми е интересно да науча.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X