Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Виж ако не пушеше щеше да има проблем
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
      Другото е, че Патрола явно някой му е пипал помпата, понеже се кара да кажем се кара на 4-та скорост с 50км на ~1100 оборота и като натиснеш педала докрай - започва да пуши черно, а ако го натискаш плавно - не. Т.е. дори и без да се изтреля веднага педала натиснат ли е до края пуши, но не фрапиращо де, но пак. Някой помпаджия в околията?
      Ти направо уби коча с мотиката.........
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Хахахаха, е добре де. Аз само казвам какво прави стария рогльо, пък дали е хубаво или не е, вие сте мастърите и казвате. За това пиша и питам, колкото и глупави въпроси да задавам. Едни казват, че с ЕГР вървяло по-хубаво, друго обратното, каква е практическата истина? Нали ЕГР-а управлява изгорелите газове и връща тези, които могат да се ползват, нещо такова чух? Дайте и съвети как се оправя ръчната газ и чакате ли като палите в студа да позагрее малко колата?

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          ЕГР-а само пречи, това е краткото обяснение.
          Ръчната газ ако кажеш кво й е може и да се сетим как да се оправи
          Чакаш като запалиш та, все пак е стогодишен японски нискотехнологичен кошник.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Не работи просто. И да го въртя и да не, то се връща в старото положение, а резултати никакви. Мерак ми е да покарам изправен Патрол, за да имам база за сравнение, може тоя да е добре, ама като не знам как вървят другите...

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Еми най-вероятно е запекло жилото към кожуха. Сваляш и гледаш. Не е атомна физика
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                Хахахаха, е добре де. Аз само казвам какво прави стария рогльо, пък дали е хубаво или не е, вие сте мастърите и казвате. За това пиша и питам, колкото и глупави въпроси да задавам. Едни казват, че с ЕГР вървяло по-хубаво, друго обратното, каква е практическата истина? Нали ЕГР-а управлява изгорелите газове и връща тези, които могат да се ползват, нещо такова чух? Дайте и съвети как се оправя ръчната газ и чакате ли като палите в студа да позагрее малко колата?

                Избираш най мразовитата и снежна сутрин, тръгваш към джипа,прочиташ какво пише на него-NISSAN PATROL...... една от най идеотоустойчивите и непретенциозни машина създавани някога,качваш се палиш и гАз до ламарината!Убиваш го от каране и това е!


                п.п.Моят мАйСтоР на последната профилактика на "стареца"ми се обади и каза....."ела да си прибереш кочината че ми пречи,следващия път ще ми я доведеш като направи микро инфаркт"........това беше отдавна
                Да не е ставал джип ........
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Дайте съвет с какви гуми да се обуе джипката, предимно за асфалт през цялата година, т.е. искам да не се износват лятото от топлото. До сега е бил с Goodyear Wrangler AT и са изкарали доста. Ще се кара и по черно също, рядко, но трябва да могат и за там. И какъв размер да сложа, има ли смисъл от 32-ки или да си сложа стандартните 31/10.5/15 Какво ще спечеля и какво ще загубя?

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    BF Goodrich Mud Terrain 33-10.5-15
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                      Дайте съвет с какви гуми да се обуе джипката, предимно за асфалт през цялата година, т.е. искам да не се износват лятото от топлото. До сега е бил с Goodyear Wrangler AT и са изкарали доста. Ще се кара и по черно също, рядко, но трябва да могат и за там. И какъв размер да сложа, има ли смисъл от 32-ки или да си сложа стандартните 31/10.5/15 Какво ще спечеля и какво ще загубя?
                      Дълъг Патрул с 31-ци изглежда като дакел. Най-добре си е с 33-ки. Дори при къса база разликата в проходимостта между 31 и 33 е доста осезаема ...

                      Като искаш гумите да стават и за леко черно - търси някакви АТ-та.

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      BF Goodrich Mud Terrain 33-10.5-15
                      За размера съм съгласен, но, ако ще го кара предимно на асфалт, МТ-тата са безсмислени. Да не говорим, че хич не стоят добре на утъпкан сняг и мокър асфалт.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Казаха ми в Медина Мед цена за МУД 254лв с ДДС , а за ALL 232лв. Обаче ме притеснява, че 33-ките първо дали ще влязат, второ ще се увеличи ли разхода много и какви други проблеми може да настъпят. Да не ги върти трудно.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          33-те влизат без проблем и ще ги въртиш безгрижно, разхода ще се вдигне най много с литър .Иначе Чавдар е прав - едни АТ-та ще ти вършат работа при твоето каране .
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Сега пък няма никъде 4 33-ки ALL TERRAIN има 33-ки само MUD. All има само 31-ци, а верно му седят кофти. Сигурни ли сте, че ще влязат и ще завива без да опира и при мърдане на амортисьорите няма да опират? И какъв е проблемът ако карам с MUD?

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                              ... И какъв е проблемът ако карам с MUD?
                              В зависимост от марката и модела на гумите - евентуално повече шум. Както споменах и по-горе, калните гуми не стоят добре на мокър асфалт, а зимата на утъпкан сняг ще трябва да караш с много силно повишено внимание. При положение, че не смяташ да караш офроуд, за мен този компромис е неоправдан.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Дълъг Патрул с 31-ци изглежда като дакел. Най-добре си е с 33-ки. Дори при къса база разликата в проходимостта между 31 и 33 е доста осезаема ...

                                Като искаш гумите да стават и за леко черно - търси някакви АТ-та.



                                За размера съм съгласен, но, ако ще го кара предимно на асфалт, МТ-тата са безсмислени. Да не говорим, че хич не стоят добре на утъпкан сняг и мокър асфалт.
                                Зравейте,
                                Аз съм с стандартно окачване и ако сложа 33-12.5-15 дали ширината ще е проблем?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X