Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Колега, в хидравликата се сипва масло ATF-бива зелено и червено!Ако капачката на резервоарчето на хидравликата е черна си за червено масло,ако е зелена-зелено!Предполагам,че е черна ипо-добре,защото червено масло има и по 8 лева/литър наливно,докато зеленото е 20 и кусур!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #92
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Майсторите казаха, чв не било проблем да го сменят, но можело да се развали, понеже новото можело да дигне буклуци и утайки и ме отказаха. И смених 1литър от маслото с червено АТФ(черна капачка) не знам колко събира и възможно ли е от въпросния демпфер, който е изпуснал, волана да е по-твърд? Перката май е друга, не оригиналната, и наистина все едно е удряла в нещо, една ощърбана по краищата... Съжалявам за първобитните въпроси!
      Последно редактирано от nikyyyyyy; 23-02-11, 13:20.

      Коментар


      • #93
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Литър е добре,то цялото събира литър и нещо..НО-перката и дифузьора трябва да са здрави и оргинални,за да си нямаш проблеми с иначе проблемния откъм глави 2.8 тд мотор!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #94
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Като смениш маслото на хидравликата нищо няма да се случи. И аз го направих. Само трябва да свалиш и да изплакнеш и казанчето. Направено е така че изходната тръба е по високо в казана и на дъното се събира утайка и много финни стружки. Измиваш го с бензин или друго старатателно и си готов. Тези твой майстори много започват да ме съмняват. /лично мое мнение/

          Коментар


          • #95
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Благодаря за съветите, много са ми полезни, въпреки че не мога да ги осъществя в момента. Майсторите не са съмнителни, тези с последната диагностика. А това за маслото го казаха други хора. Ще търся оригинални горните неща, някой ако знае, може да сподели.

            Коментар


            • #96
              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Здравей, колега Ники. Тази смяна на маслото на хидравликата на кормилната уредба, която си направил е един вид доливане на масло. При всяко следващо точене на масло, източваш и част от новото. Пак може да се постигне ефект но с повечко ново масло. По-тежкият волан се дължи най-вероятно на недостатъчно налягане на помпата, което ако няма течове от системата означава, че има износване в нея(помпата) и след време ще ти трябва и тя. Здрава перка и дифузъор за радиатора ще ти трябват като се затопли времето задължително, ако искаш да нямаш проблеми и с главата на двигателя. Един лесен начин за диагностика на турбото е да опиташ да разклатиш леко ротора, радиалния луфт трябва да е около милиметър, а аксиален(по оста) нетрябва да има. Този начин не е напълно меродавен , но върши работа.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-02-11, 17:41.

              Коментар


              • #97
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Сменяни са двете хидравлични помпи с нови, понеже един ден съединителя отказа, педала стана като счупен и някой ни обърка и в казанчето за спирачната течност на съединителя сипахме АТФ червено масло. Вследствие бяха сменени помпите - те имат ли общо с хидравликата на волана? Установих, че от въпросния кулер излизащите тръби в началото са много омаслени, кулерът в тази част също, както и радиатора за вода. От турбото тръбите пак на входовете са омаслени доста.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0166.jpg
Прегледи:1
Размер:92.7 КБ
ID:5255008Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0170.jpg
Прегледи:1
Размер:150.2 КБ
ID:5255009Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0168.jpg
Прегледи:1
Размер:70.4 КБ
ID:5255010Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0173.jpg
Прегледи:1
Размер:51.0 КБ
ID:5255011Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0167.jpg
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:5255012Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0172.jpg
Прегледи:1
Размер:87.2 КБ
ID:5255013Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0169.jpg
Прегледи:1
Размер:78.6 КБ
ID:5255014Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0171.jpg
Прегледи:1
Размер:141.1 КБ
ID:5255015
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #98
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Няма връзка между помпите на съединителя и на кормилната уредба. Омасляването е признак че се губи масло през турбината. Нормално е леко да са омаслени тръбопроводите отвътрешната страна, все пак турбината засмуква и картерни газове, но такова омаляване отвън ми се струва доста.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                    Сменяни са двете хидравлични помпи с нови, понеже един ден съединителя отказа, педала стана като счупен и някой ни обърка и в казанчето за спирачната течност на съединителя сипахме АТФ червено масло. Вследствие бяха сменени помпите - те имат ли общо с хидравликата на волана? Установих, че от въпросния кулер излизащите тръби в началото са много омаслени, кулерът в тази част също, както и радиатора за вода. От турбото тръбите пак на входовете са омаслени доста.
                    Почти всички двигатели на тези години и километри вкарват масло през студения охлюв на турбото,но при такова омасляване на тръбите ,най вероятно радиатора на кулера(не знайно от какво и с какъв капацитет) е задръстен с масло и души мотора...помпите на съединителя нямат нищо общо с хидравличната помпа на волана.
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Щом видиш външно омасляване по интеркулер означава че издиша отнякъде. Прото от мястото където издиша изхвърля и по малко от маслените пари и така в последствие се получава това външно омазняване.

                      Коментар


                      • Re: От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
                        Аз,колега съм от около година и половина във този форум. Имах абсолютно същия проблем. Но съм отдавна в авторемонтния бизнес. Търсих, рових за по-безболезнени решения или решение на проблема, но такива няма.След малко салта,винтове и чупки в кръста монтирах AEL от Ауди А6. В момента довършвам проекта, но вече пробвах как върви и ефект има.Мога да ти подхвърля някой идеи, а когато купувах моя Нисан (от Пловдив) човека ми каза че съединителя му е сменян с оригинален много скоро и наистина дори не е регнал в триещите се повърхности.Ако имаш интерес към втора употреба се обади 0888230718.А за цялата офанзива по присаждането съм замислил да споделя в отделна тема, но не съм довършил нещата до край.
                        Колега, какво стана, довърши ли проектът, този двигател (пет цилиндров редови с код АЕЛ, 140 к.с. 290 нм) го слагат и на бусове (ЛТ), дори волво го използва в някой модели. Интересно дали въпросният агрегат ще е подходящ за Патрола.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Здравейте! Имай още малко търпение колега divailo.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Здравейте отново, след временна почивка Нисана е отново в друг сервиз. От там казаха, че проблемът е почти изцяло от турбото и ако имало проблем с маслените сегменти ще се разбере след 10хил.км. Компресията на мотора била добра. Смениха съединителя за 600лв с труда. Сега установяват проблема със спирачките. Въпросът ми е следния - охладителният радиатор е омаслен и трябва да се изчисти, след което да се промие цялата система и да се налее антифриз, но какъв и в какво съотношение? Розов ли е по-добре да е или обикновен? Чух, че само антифриз помпата се смазвала по-добре, но също и че не е вярно това. Благодаря предварително

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                              Здравейте отново, след временна почивка Нисана е отново в друг сервиз. От там казаха, че проблемът е почти изцяло от турбото и ако имало проблем с маслените сегменти ще се разбере след 10хил.км. Компресията на мотора била добра. Смениха съединителя за 600лв с труда. Сега установяват проблема със спирачките. Въпросът ми е следния - охладителният радиатор е омаслен и трябва да се изчисти, след което да се промие цялата система и да се налее антифриз, но какъв и в какво съотношение? Розов ли е по-добре да е или обикновен? Чух, че само антифриз помпата се смазвала по-добре, но също и че не е вярно това. Благодаря предварително
                              Ама и твоята не е лесна. Колкото сервизи - толкова и диагнози ...

                              Къде е омаслен водният радиатор? Това отвън, дето се виждаше на снимките, или и вътре има масло? Ако е второто - хич не е добре и трябва да се разбере защо!

                              Иначе антифриз какъвто и да сипеш, все е тая. Важното е да е качествен. Хич недей да се водиш по монтьорски приказки, че само с антифриз-концентрат било по-добре! Не е! Концентратът охлажда по-зле, отколкото разреден с вода (ако не ме лъже паметта, етилен-гликолът има около 2 пъти по-ниска топлоемкост от чистата вода). Разреди го 50:50. Иначе, само с концентрат, охладителната система ще работи по-лошо.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Ако се гони охлаждане чистата вода е в пъти по-добра от антифриза
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X