Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Всичко е направено така, но на палеца за натягане няма средно положение като на други автомобили или аз пона не забелязх. При натиск с единия пръст на противоположната страна на ролката оставих 5мм хлабина, но ми се вижда много натегнат. Затова питам за подробности. Дано съм го направил превилно.

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      Като му буташ дългото рамо, трябва да мърда с +/- 5мм.

      Аз го натиснах с дръжка на чук, и го стегнах. Не съм го гледал от тогава, но преблем няма. Той ще се разхлаби колкото трябва. Като свалях стария, той беше уникално хлабав. Явно се разтяга с времето.

      Просто го провери след 1000км. Ако е в добро състояние, значи проблем няма. Ако се е охлабил, го дозатегни.

      Щом си натискал с пръст, значи не е пренатегнат. Най-много да е леко хлабав. Просто покарай, и после го провери.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Промивка можеш да направиш и под налягане. Маркуча от чешмата към някой маркуч на охлаждането. Сигурно ще излезе гняс. И това не съм правил на фероза. Правил съм го на самара. Какво чудо излезе от радиатора на парното, не е истина!

        И аз го направих наскоро(само, че аз пуснах маркуча от чешмата в радиатора и при запален ДВГ, форсиране от време на време, сигурно половин час си играх...) , сега стрелката отива на 2-3 мм по в ляво, просто грее осезателно по-малко след почистване, и антифриза ми е бистър като изворна вода )..

        Врътката е обаче да тече докато излезе бистра вода като "за пиене" , следващата врътка е да го затвориш за малко за да вдигне градуси и да отвори термостата, е те тогава кви гнязи изпаднаха при мен, то после бързо затваря но 2-3 пъти при отворен термостат като го пуснах и стана супер, парното е на червено за да циркулира и от там...
        Аз мисля направо да махна термостата, ще го измия на чешмата, а докато го мия ще пъхна един маркуч с вода да промива и той.
        Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 09-08-08, 12:17. Причина: Поправен цитат
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
          Здравейте,
          Може ли някой да обясни по-подробно как се натяга ангренажния ремък, в каво положение да бъде ролката и как се процедира? От ръководството не ми става ясно.
          Благодаря предварително!
          Моят ремък имаше два белега на самият ремък - бели черти. Те съвпадат с белезите на зъбните колела. В ръководството са маркирани като "Stamped mark". Освен това за да си сигурен преброй зъбите от горното до долното колело по опънаната част на ремъка. Трябва да са 35!
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Благодаря Sparky,
            Вече по-спокойно да почвам по обратния ред с другите части и ремъци.

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Промивка можеш да направиш и под налягане. Маркуча от чешмата към някой маркуч на охлаждането. Сигурно ще излезе гняс. И това не съм правил на фероза. Правил съм го на самара. Какво чудо излезе от радиатора на парното, не е истина!


              Аз мисля направо да махна термостата, ще го измия на чешмата, а докато го мия ще пъхна един маркуч с вода да промива и той.
              Няма да стане същото. Термостата би-трябвало като отвори големия кръг, да затвори малкия, и обратното, май. Не съм разглабял и не знам. Трябва да си вдигне температура.

              Обаче ферозата е с алиминиев двигател, та може и да няма толкова гняс. Във всички случаи и от твойта промивка ще има полза, просто няма да е толкова добре, колкото ако качи един-два пъти температура, за да отвори всичко.
              Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 09-08-08, 12:18. Причина: Поправен цитат
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Термостата, който ми предлагат е "Тама", 78 градуса, 30 лева.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Извади твоя, и го свари в тенджера с вода. Вътре можеш да топнеш един термометър, да видиш на колко градуса почва да отваря.

                  После, ако има нужда, с него, та в магазина.

                  Можеш да си сипеш и вода и да затвориш без термостат. И да отидеш с джипката до магазина.

                  Цената е нормална, за марката - нямам идея. Много отдавна не съм пазарувал термостат. Градусите са добри за наще географски ширини. В ръководството пише и какви трябва да са. градус-два надолу не е проблем. Ако нямат точните градуси, по-добре тоя с по-ниски, отколкото тоя с по-високи.

                  Казвам ти да си го носиш, за да видиш дали ще пасне. Като го свяляш му запомни посоката. Случвало ми се е от заплесия да го обърна.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Благодаря ти за информацията. Ще пробвам довечера.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Я да питам и аз нещо....тъпо, ама като не съм в час. Понеже от 2-3 седмици насам като я понатисна по-здраво Ферозата или на баир, стрелката на температурата подминава средата на скалата с 1-2мм. Преди не беше така - стоеше си винаги 2мм. преди средата. Отдадох го до голяма степен и на жегата в момента, но се оказа, че и в разширителния съд няма грам антифриз. Та въпроса ми е следния: къде да налея антифриза - в разширителя или директно в радиатора? Или да наливам в радиатора, докато разширителя се напълни до белега?

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Според мен трябва да сипеш и на двете места, като разширителният го напълниш преди мах. Капачката на радиатора е еднопосочен клапан. Когато вдигне налягане и течността се разшири "прелива" в разширителният съд.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Сипва се в радиатора, докато прелее. После пълниш и казанчето до "MAX" белега.

                          Прегледай от къде изхвърля течността. Може да е и капачката. Докараи я в изправност, защото от прегряване лесно пукат блок.

                          Моята като я взех се държеше по твоя начин. След 2 пъти промиване и смяна на антифриза, в момента не мръдва от средата на повече от милиметър.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Май грешката ще излезе вярна. Като гледам поведението на термостата, май е от вида за студени райони - започва да отваря на 84 и е напълно отворил при вряща вода. Като се поохлади, ще го огледам за маркировка. Как върви скалата на Ферозата за водата спрямо градуси?
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              Как върви скалата на Ферозата за водата спрямо градуси?
                              Идея си нямам. Не пише ли в ръководството? Средната работна температура на двигателя би трябвало да е средната чертичка. Ама колко градуса е това - не помня. Вероятно 85-90.

                              Ъъъ, и слагай 78 градусовия термостат. Тоя в момента е за Германия/Скандинавия. Мойта е италианка , и си е с ниския. Иначе термостата ти си е в ред. Точно това пише в ръководството - 84 градуса за судени райони и 78 за топли.
                              Последно редактирано от sparkybg; 05-08-08, 11:32.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Точно това пише в ръководството - 84 градуса за судени райони и 78 за топли.
                                Поизчистих моя, показаха се надписи. Марката е NTC, ясно се чете маркировка 84 градуса. Незнам дали това е оригиналният. Като го гледам има минимални отлагания върху тялото.

                                Ако приемем, че вертикалата е 90, а преглял е 110, то при мен седи на 100. С този термостат - нормално, той при 97 е отворил на мах.
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X