Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    По съвета на КИНЕКСа, аз правя следното намирам си могилка, баирче, хълмче или с джека вдигам задница предница което е по ред и наливам така, че да събира малко повече от колкото би било при хоризонтално разположен джип...

    Инак става и на земята ама си е гърчаво, другия финт е да си подложиш под 4те гуми, я павенце я бюрдюр или пънчета

    Успех
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      В гаража се завирах отдолу без да я вдигам, събирам се що годе. За да се смени маслото на скоростите, раздатката и предният диф сваля ли се нещо? Нужно ли е друго, освен стандартни ключета? Има ли някоя изгъзица с шантав размер или форма от пробките? На Аро-то всички бяха квадратни, 10мм, прилично размязани от предният собственик

      ПП: Маслото с какво го наливаш в съответният агрегат?
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Маркуч 150 см , фуния и наливаш от високо, един се завира долу да пухне маркуча и да гледа кога ще протече )

        По спомен за РК май трябваше голям номер ключ, над 24 ама не помня добре...

        За преден диф, се свалят 2те кори/скари...

        За СК и РК не помня добре но май нищо не се сваля...

        Пробките(за източване) мисля поне на дифовете бяха като гайка... ама не помня добре, мина година ...
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Маркуч 150 см , фуния и наливаш от високо, един се завира долу да пухне маркуча и да гледа кога ще протече )

          По спомен за РК май трябваше голям номер ключ, над 24 ама не помня добре...

          За преден диф, се свалят 2те кори/скари...

          За СК и РК не помня добре но май нищо не се сваля...

          Пробките(за източване) мисля поне на дифовете бяха като гайка... ама не помня добре, мина година ...
          Мерси много. Предполагам, че щом нямаш ясен спомен значи не е имало нещо крайно стресиращо като инструмент
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Имаше, наложи се да заварим гайка за да налеем масло в задния мост...

            Беше станала монолитна с прасето заради ръждица, защото както знаеш Ферозите "ръждясват мъничко"

            Всичко останало бе лесно и чудесно...
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Аха...
              Ами електрожена още е в къщи, ако се наложи и това ще правим
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                След работа стратегически започнах смяна на маслата. Проверка на пробките показа, че са за ключ 24. Бързо посетих Бриколаж. Без проблеми отворих задния диф. Изтече каквото имаше да тече, добре изглежда маслото, бистро. Оставих го да се отцежда и поех към предният. И разбира се ГРЕДА! Пробката за проверка и наливане на масло категорично отказва да се отвори. Отнесе много люто псуване, не помогна. Оставям я да отлежи една нощ, до утре може да премисли.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Днес бодро в 8:30 бях пред вратите на Бриколаж за покупка на лула 24 и звездогаечен ключ. Спрях се на румънски Хром-Вандалий

                  Залегнах бодро под колата към 9. До 11 се борих с предния диф, неще и неще, а ужулените места нарастваха с всеки опит, паважхата екзема си е сериозна работа, няма шега. Спрях да почина за момент. И прозрях истината в думите на BatGeorgeone за подлагането под гумите.

                  Изчоплих от мазето малко дъски и един дебел Итонг. Резултата беше потресаващ (може да се види на снимките). Под колата зейна цял канал. За 20 минути всички масла баха в легените.

                  След кратка обедна почивка се заех с пълнене. Към 16 епопеята приключи. Мотора запали от раз. Мърка, не дава да пипнеш. Утре ще я разтъпча до Драгичево, да видим дали съм си оставил ръцете някъде
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от Иван Горчев; 02-08-08, 19:58.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Браво , справил си се отлично. Аз практикувам по друг начин :откъдето купувам маслата си имат сервиз , там ги източват със сонда и ги наливат с шприц. Имаш хубава шарка на гумите , какъв модел/марка/ са ?
                    :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      На гумите пише Firestone Radial ATX. Така я докараха от Италия. Незнам колко са древни, нямат DOT, не намерих и означение за датата на прозиводство. Предполагам, че са на поне 4-5 години.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Днес разтъпках джипа до Рударци, басейна. Минах през Владая и Мърчаево за "по-пряко". На едно място се опитах да мина на 2х4 по пътя на едни дървари от преди години. Задните колела прибоксуваха, а не ми се слизаше да включвам предното.

                        Мотора пее, от никъде никакви странни шумове. Остана проблемът със загряването. По нанагорнищата стрелака силно подминаваше средата. На връщане преобладаваха наклоните та не е загрявал много. Като стигнах пред нас вдигнах капака, попах тук-там, перката здраво духа. Когато подам газ се чува ясно звук. Подобен е на звук от турбо. Усеща се и увеличаването на потока въздух. Ще промия системата, но нещата започват да се въртят около термостат. В кравен случай ще го сменя. От Евро 07 ми предлагат 78 градусов за около 25 лева.

                        Цялото приключение беше извършено на газ, автомобила работи перфектно.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Ако искаш да си сигурен дали проблема е в термостата, пробвай я на бензин. Може от газта да грее повече.

                          Иначе 25лв. цена за термостат е добра. Стига да е читав.

                          Не е зле да си носиш стария. Не знам какъв вид е термостата на ферозата, защото не съм махал моя, обаче цари масова неграмотност по магазините. За да си сигурен че ще пасне, е най-добре да носиш твоя си.

                          Промивка можеш да направиш и под налягане. Маркуча от чешмата към някой маркуч на охлаждането. Сигурно ще излезе гняс. И това не съм правил на фероза. Правил съм го на самара. Какво чудо излезе от радиатора на парното, не е истина!

                          Шом се чува, най-вероятно виското работи. Мойто залепва някъде около централната черта и също се чува.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                            Промивка можеш да направиш и под налягане. Маркуча от чешмата към някой маркуч на охлаждането. Сигурно ще излезе гняс. И това не съм правил на фероза. Правил съм го на самара. Какво чудо излезе от радиатора на парното, не е истина!

                            И аз го направих наскоро(само, че аз пуснах маркуча от чешмата в радиатора и при запален ДВГ, форсиране от време на време, сигурно половин час си играх...) , сега стрелката отива на 2-3 мм по в ляво, просто грее осезателно по-малко след почистване, и антифриза ми е бистър като изворна вода )..

                            Врътката е обаче да тече докато излезе бистра вода като "за пиене" , следващата врътка е да го затвориш за малко за да вдигне градуси и да отвори термостата, е те тогава кви гнязи изпаднаха при мен, то после бързо затваря но 2-3 пъти при отворен термостат като го пуснах и стана супер, парното е на червено за да циркулира и от там...
                            Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 09-08-08, 12:15. Причина: Поправен цитат
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Здравейте,
                              Може ли някой да обясни по-подробно как се натяга ангренажния ремък, в каво положение да бъде ролката и как се процедира? От ръководството не ми става ясно.
                              Благодаря предварително!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Има белези на шайбите на коляновия и разпределителния вал. Докарваш ги където трябва, сваляш стария, слагаш новия, виждаш дали са на същите места. Сменяш и ролката. Натягаш го, бутайки толката с нещо. Аз май с дръжка на чук я бутах, и затягаш ролката.

                                След 1000км е добра да го провериш, макат че не е задължително.


                                След като сложиш новия СЕ УБЕДИ ЧЕ БЕЛЕЗИТЕ СА КЪДЕТО ТРЯБВА, И НАПРАВИ 2 ПЪЛНИ ОБОРОТА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ НА РЪКА С КЛЮЧ. Това се прави за да си сигурен че дори и нещо да не е наред, поне няма да потрошиш двигателя, опитвайки се да го палиш. При тая процедура може да свалиш и свещите. Върти се по-лесно, и ако има проблем се хваща по-лесно. Със свалени свещи трябва да се върти лесно и да не запъва никъде сериозно. Ако трябва да го напъваш яката, значи нещо не е в ред, и по-добре не напъвай, да не покривиш нещо. Това всичкото важи при свалени свещи. Иначе от компресията на моменти се върти трудно, но е пружиниращо, а не запъващо.

                                Това го обяснявам поне за 3-ти път. Поразтършувай се из темите. в раздела.

                                Ако не си сигурен какво правиш, най-добре я закарай на някой, дето знае какво прави.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X