Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    От Варна. Мойте утре ще са тук. Ама за Applause. Разликата е само в най-дългия и тоя за бобината. Единия е с 5 см. по-къс (най-дългия), а другия с 5см по-дълъг (тоя към бобината).

    Не е болка за умирачка.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      Те тези и събота и неделя работят. Даже брат ми ми беше споменавал, че в неделя има и отстъпка. Отделно миналата година на Великден магазина работеше и имаше 10% намаление
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Първа теслА на ТЕсла-та - маншоните на кабели от към дистрибуторната капачка не оплътняват добре. Видят ми се по-големи от необходимото.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Е, взех и мойте. Т443B. По-дълъг е тоя към бобината само.

          Утре ако намеря време ще ги сложа. Ще видим дали и при мен има тоя проблем.

          Лулите твърдо са по-добри от на Champion-а.

          Дали уплътняват можеш да разбереш ако махнеш дистрибуторната капачка и разгледаш. Отделно мисля че могат да се извадят и да се сложат тия от старите ти кабели.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Тъй като прътно следвам максимата "Луд умора няма, само се поти" успях да разкова кабелите, с които беше Ферозата.

            Твърдо не са оригинални, маркировката сочи година на производство 1995. Кабела е бил Sumitomo. При мен и двата гумени маншона (от към капачката и от към лулата) бяха залепени за кабела. След разлепяне се разглоби лесно. Прилагам снимки.

            Лулата представлява тъбичка от изолационен материал. Вътре има ръб в който запира накрайника за свещите. При натиск на лулата отгоре при монтаж ръбът подпира накрайника и усилието не е върху кабела. При вадене усилието е на разтягане на кабела. Според мен се сглобява по следният начин:
            - кримпва се накрайника за свеща. Другият край на кажела остава свободен
            - пъха се в лулата от долу (оранжевият пръстен) нагоре, като финално накрайника за свеща трябва да зацепи в ръбовете на лулата
            - от спободният край се нанизва маншона за лулата и маншона за капачката
            - кпимпва се и другият накрайник

            Смятам, че ако се работи внималтено кабелите са абсолютно ремонтируеми. За момента още не съм измислил с какво може да се кримпят накрайниците.
            Прикачени файлове
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Новите ми кабели вече са в експлоатация. Почти копие са на оригиналните, поне що се отнася до лулите.

              Мога да кажа само едно - доволен съм. И още: НЕ КУПУВАЙТЕ КАБЕЛИ ЗА ФЕРОЗА С МАРКА CHAMPION. Тотално недоразумение са. Като ги вадих, на два от кабелите гумата остана върху свещта. Едвам ги измъкнах.

              Освен кабели за Feroza, стават и кабели за Applause 1.6i 4x4. Номер Т443B и T443S. Мойте са T443B. Разликата е само в дължината на кабела към бобината.

              При мен няма проблем с уплътняването около капачката на делкото и бобината. Паснаха идеално. Е, малко са дългички, ама по-добре, отколкото да са по-къси.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Днес излезе равносметката от пътуването до Събора.

                Разход газ - 11/100. Според мен добре, но може и по-добре Като вървеж нямам забележки.

                Неприятната част - пак грее. И то много. Довечера ще кача снимки на половението на стрелката при движение.
                Спирах няколко пъти за да не я прегрея. Гледах под капака - виското не зацепва. Според мен не се обдухва добре самото виско. При пипане с ръка тялото на перката е топло, но не много. Може да се държи с ръка без да пари. На картинката е омазано с червено, там, където пипах.

                Гледах, мислих, (предимно гледах). Според мен виското не зацепва добре заради счупеният дифузьор на радиатора. Топлият въздух, не ходи където трябва и не нагрява перката.

                Някой има ли счупен дифузьор да се опитам да събера един от няколко. Питах в 2-3 морги - нямат го наличен. На втората картинка с червено съм намазал сучпеното при мен.
                Прикачени файлове
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Трябваше да се обадиш, да поогледаме. Бях баш до бираната тента.

                  Мойта не грее хич. Ама съвсем хич. А на връщане я карах зверски през Петрохан. Даже спирачната ми течност кипна. Обаче стрелката не мръдна от средата на дясно. Даже и най-накрая окончателно си уцелих центровката на запалването. Направо си умрях от кеф (е, докато не ми кипнаха спирачките де). После давах по-кротко, че да не загряват толкова.

                  Не знам защо, но бях останал с впечатлението че няма да идваш, та не съм се и оглеждал. Ех, маа' му!!!
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Минах към 16-16:30. Не съм оставал за по-дълго. Бях отседнал във Видин и не се организирах да дойда по-рано. В общи линии се прецаках

                    Като пристигнах, организаоторът ме скри зад камиона на Киров. Позавъртях се наоколо, после обратно към Видин.

                    Относно греенето - според мен е или виското или дифузоьора. Перката определено не звучи както преди. В същност спря да се чува след промиването на радиатора. Може да съм изкарал буболечките и сега да не стига топлото за да стопли перката.

                    Гледах и спирачните дискове, като стигнах във Видин. Единият изглежда пукнат. Не са вентилирани. Лошото е, че не можа да намеря обикновенни дискове, а само вентилирани. Въпросът е дали стават без да се преправя друго.
                    Последно редактирано от Иван Горчев; 09-09-08, 17:24.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Смъкнах виското. На ръка се върти леко. Завъртяна по инерция прави около половин оборот и спира. От къде черпи топлина за да зацепи - от водната помпа през основата на перката или от горещият въздух през радиатора и алуминиевото тяло отпред?

                      До колкото разбрах от ръководството в същност ключът от мазето е в биметалната пружина отпред на перката. Тя е "копчето" на перката. Движейки се от топлото отваря и затваря притока на флуид в перката.
                      Последно редактирано от Иван Горчев; 09-09-08, 20:28.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Смъкнах виското. На ръка се върти леко. Завъртяна по инерция прави около половин оборот и спира. От къде черпи топлина за да зацепи - от водната помпа през основата на перката или от горещият въздух през радиатора и алуминиевото тяло отпред?

                        До колкото разбрах от ръководството в същност ключът от мазето е в биметалната пружина отпред на перката. Тя е "копчето" на перката. Движейки се от топлото отваря и затваря притока на флуид в перката.
                        Точно.

                        При загрял двигател перката се чува как вие. Ако това не се случва, значи виското не зацепва.

                        При палене на студено, перката също е зацепена за минута-две, и тогава като подадеш газ, също трябва да се чува. Ако не, виското не е в ред.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          При палене на студено, перката също е зацепена за минута-две, и тогава като подадеш газ, също трябва да се чува. Ако не, виското не е в ред.
                          В момента виското се върти леко, прави половин оборот и спира. Утре ще я надухам със сешуар за горещ въздух да видя дали пружината мърда и дали се усеща повишаване на съпротивлението при въртене на ръка.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Надухах виското със сешуар за горещ въздух. Биметалната пружина се движи видими. При навиването си прави, остта за която е закрепена прави около половин оборот. За съжаление няма осезаема разлика в усилието за въртене на двете части на перката. Според мен флуидът вътре е заминал. Следва разглабяне.

                            Какъв флуид се използва за зацепване на двете части на перката?
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              Надухах виското със сешуар за горещ въздух. Биметалната пружина се движи видими. При навиването си прави, остта за която е закрепена прави около половин оборот. За съжаление няма осезаема разлика в усилието за въртене на двете части на перката. Според мен флуидът вътре е заминал. Следва разглабяне.

                              Какъв флуид се използва за зацепване на двете части на перката?
                              Приятелю, използва се ново виско. Всичко друго е загуба на време. Ама щом ти се играе - пробвай. Сипи му най-гъстото масло, което намериш. Например трансмисионно. Желателно пълна синтетика, за да не си мени чак толкова вискозитета от температурата.

                              Ама проблема е и колко да сипеш, а това няма как да разбереш, освен с проби/грешки.

                              На твое място бих боцнал един електрически вентилатор.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                                Надухах виското със сешуар за горещ въздух. Биметалната пружина се движи видими. При навиването си прави, остта за която е закрепена прави около половин оборот. За съжаление няма осезаема разлика в усилието за въртене на двете части на перката. Според мен флуидът вътре е заминал. Следва разглабяне.

                                Какъв флуид се използва за зацепване на двете части на перката?
                                при Мерцедес вентилатора също е с вискомуфа.
                                От контактите си с руски колеги са ми останали спомени за ремонтопригодност на вискомуфата, като основните моменти са два - внимателно опериране с биметалната пластина, и смяната на маслото
                                за замяна на старото масло колегите използват силиконово масло, което пазаруват в популярната верига за електронни компоненти "Чип-Дип".
                                Явно е широко разпространено това силиконово масло, защото никой не се чудеше какво е това, може ли да е обърка с нещо друго и т.н.
                                Общото мнение е, че зареждането с ново масло е ефикасен ремонт.

                                Ще се опитам да възстановя повече инфо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X