Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Стягане на Фероза

    Поръчах един преден и задният. Задният как се сменя? Още не съм разглобил до там
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #17
      До: Стягане на Фероза

      Лесно е. На 2 болта е към шасито и 2 към раздатката. Сменя се най-лесно от трите. Отвиваш, повдигаш, вадиш, слагаш, завиваш.

      Аз смених всичките само с помощта на един хидравличен крик. Така и така ще сменяш съединител - ще ти се наложи да го махаш. Просто после сложи новия.

      Ако не е тайна, на какви пари ги взе?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Стягане на Фероза

        Е аз за смяна на съединителя извадих мотора. Искам да прегледам семерингите, маркучетата и кабелчетата. Смята да сменя и кабелите на стартера. Та за това не съм стигнал до тампона на раздатката

        Цената е около 50 лева/бр. Точната сума ще мога да я кажа в сряда, когато ида да ги взема.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Стягане на Фероза

          Смени водното маркуче, което се намира под делкото. Пука се често, защото ако сълзи масло от делкото постоянно е омаслено. А двигателя като е на мястото си е голям чанч да го смениш.

          Мойте семеринги на разпределителния вал много леко сълзят. Ако текат, сменяй и тях.

          Изобщо прецени къде ще е чанч да се смени, докато двигателя си е на мястото, и сменяй. Иначе после много ще псуваш.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Стягане на Фероза

            До момента всичко се разглобява като по учебник. Псуване почти не е имало. Засега

            Сълзи предният семеринг на разпределителният вал. Маркучите смятам да ги сменя всички, поне тези които са стандартен размер. Специфичните съединения ще ги сменям само ако е нужно. Мисля да промия радиатора, парното. Да продухам питите.

            Делкото още не съм го гледал внимателно как работи и дали има по него нещо за смяна.

            Иначе като цяло конструкцията ми се струва доста културна, удобно е да се работи, за разлика от Аро-то, където половината неща се сменят на челна стойка.

            Чудя се от къде да си купя скобички за маркучите (водни съединения). Тези, които продават по магазините нещо много бързо се скапват.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #21
              До: Стягане на Фероза

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Чудя се от къде да си купя скобички за маркучите (водни съединения). Тези, които продават по магазините нещо много бързо се скапват.
              Какво им се скапва? Аз досега проблеми не съм имал. А съм имал 5 возила, и доста сменени скоби. Нито една не ми се е скапала.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Стягане на Фероза

                Ами започват да изпускат и при опит за достягане се размазва резбата.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #23
                  До: Стягане на Фероза

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  Ами започват да изпускат и при опит за достягане се размазва резбата.
                  Изпускат маркучите. Сляга се гумата, и се разхлабват. Същия номер ми направи долната скоба на радиатора на ферозата, понеже изрязах малко маркуча, че се беше сговнясал в края. Дозатегнах, и от тогава няма проблем.

                  Скоба не ми е изпускала, освен при зверско натягане. Стягам ги с отвертка, която на края е с камъче като за гидоре, но с малкия квадрат. Стягам колкото мога. А дръжката е дебела и гумирана - абе има едни комплектчета на BOSCH - с такова стягам.

                  Проблема е че като стягаш стари маркучи, или такива от кофти гума, самата гума се сплесква, и връзката се разхлабва. Просто след известно време трябва да се дозатегне.

                  Ако стягаш скобите с ключе или гедоре, тогава изпускат, да. Обаче си мисля че такова стягане е прекалено.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Стягане на Фероза

                    От къде пазаруваш? При нас продават в железарията едни, които испускат от по-остър поглед, но късно го разбрах. Стягам с подобен инструмент, отверка с битове.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Стягане на Фероза

                      Нямам определено място. Обикновено от кварталния пазар или железарии. Само оглеждам дали са читави. В смисъл дали нещо няма да ме усъмни. Но до сега все случвам на едни и същи, поне външно.

                      Работил съм с японски 1-2 пъти. Каквито са ми били оригинално по колите. В никакъв случай не ги изхвърляй, дори и да изглеждат гадно. Вечни са.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Стягане на Фероза

                        Повечето са оригинални, но има и няколко с винт. Оригиналните ги запазих, ще слагам до където стигнат.

                        Още мисля над тежкият въпрос с ваденето на счупеният лагер. За момента за съжаление без резултат...
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Стягане на Фероза

                          Днес след работа се заех със стартера. След като върху него изтече половината от антифриза от парното реших, че е за чистене. Много беше приятен на допир - един такъв пухкаво мек. След бърза баня се оказа алуминиево сив, а не черен както мислех
                          Утре ще кача снимки.

                          Утре смятам същото да сполети и алтернатора. Така и така съм разтурил мотора, поне тия двамата да не ги мисля после

                          Сега чуденката е каква грес да сложа на редуктора и втулките. Прегледах книжката, но не открих препоръки в главата за стартера. Имам под ръка една тубичка литиева, пишат че става за предавки и т.н., но май не издържа на нагряване. Моля, ако някой има опит с това да сподели.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Стягане на Фероза

                            Ето малко снимки от стартера.

                            Днес си намерих лагерче са опашката на скоростите - 2 лева. Стандартен 28/12/8.
                            Прикачени файлове
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Стягане на Фероза

                              Ето снимки на тампоните. Цените са по 47 лева парчето. По фактура ги водят Преден и Десен.

                              LHC4670 - Десен, този с двата болта
                              LHC4597 - Преден с един болт

                              Някъде в книжката описани ли са тампоните?
                              Прикачени файлове
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Стягане на Фероза

                                А всъщност тоя с двата болта е заден. На раздатката.

                                Предните 2 са еднакви. Демек е по-правилно тия на двигателя да се водят предни, а тоя на раздатката - заден.

                                Ама както и да е.

                                Не помня в книжката да са описани. Има ги в Microcat-а. Ама само като номера. Картинката е мижава и неясна.

                                Взел си ги на добра цена. При мен излязоха единия преден - 47лв. Другия - 70лв (взех ги от различни магазини, че имаха само по един).

                                Задния - 60лв.

                                Трябва да черпиш.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X