Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Разлика в "комфорта" усети ли. На времето смених на дъртия си опел тампона с турски, който беше по-твърд и разликата беше осезаема, наложи да търся втора употреба.
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      В началото е осезаема. Просто тресе малко повече. След около месец омекват, и си става като оригиналната.

      Втора употреба тампони не купувай. Нямаш никаква гаранция колко ще изкарат. Да не се окаже че на първата разходка и по-сериозно даване на газ на бавни, пак са скъсани.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Sparky, помагай брат. След смяната на ремъци, масла, филтри закачих акумулатора и диода на имобилайзера не свети също и таблото, има само аварийни. Не съм пипал нищо по инсталацията, проверих доста предпазители и са здрави. Имаш ли идея, от какво може да е?

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          тогава така направих, тук ако се наложи бих преправил гредата за друг тампон.
          Bertone freeclimber 1.8 115hp

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
            Sparky, помагай брат. След смяната на ремъци, масла, филтри закачих акумулатора и диода на имобилайзера не свети също и таблото, има само аварийни. Не съм пипал нищо по инсталацията, проверих доста предпазители и са здрави. Имаш ли идея, от какво може да е?
            Тсъ!!! Взимаш един мултицет, тръгваш от акумулатора и следиш до къде стига ток. Това е единствения начин.

            Имаш предпазители и до акумулатора - главните. А под кормилото кутийките с предпазители са 2, в случай че не знаеш.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Пак загрява пущината! Значително по-малко от преди, но пак стрелката подминава средата и то при градско каране. Значително по-бавно достига работна температура от колкото с другият термостат. Според мен виското зацепва, здраво духа. При спрял автомобил се усеща засмукване. Разгледах въздухозаборника, счупен е, някой парчета липсват. Възможно ли е загряването да е от това?
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                Пак загрява пущината! Значително по-малко от преди, но пак стрелката подминава средата и то при градско каране. Значително по-бавно достига работна температура от колкото с другият термостат. Според мен виското зацепва, здраво духа. При спрял автомобил се усеща засмукване. Разгледах въздухозаборника, счупен е, някой парчета липсват. Възможно ли е загряването да е от това?
                Еми остава да е виското.

                Подминаване с 1-2мм не е проблем.

                Покарай я малко така. Може да се поотпуши.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Да, с толкова е, милиметър. Но това е градско. Ще се разходя до Ауто фокс, да видя дали имат пробката за радиатора и здрав въздухозаборинк. От този е останало лявата част и малко от горната. От долу и от дясно няма нищо. Виското по принцип при нагряване зацепва, нали така. Кое се ползва за загряване - топлината от водната помпа или потокът горещ въздух от радиатора? Ако е потокът, при повреден въздухозаборник не е гарантирано, че загрява където трябва и колкото трябва.

                  Да обаче... на Авто фокс са им сменили телефоните...
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Въздухозаборника няма да повлияе чуствително/осезателно на охлаждането(при изправно виско)... виж постоянно/твърдо зацепена перка би повлияла особено ако е разкарано виското и е само перка...

                    Аз бих заложил на по-добра водна помпа...

                    Не знам как се тества водна помпа но е добре при проблеми да се провери, а защо не с друга ако има, примерно помощ от приятел ...
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                      Въздухозаборника няма да повлияе чуствително/осезателно на охлаждането(при изправно виско)... виж постоянно/твърдо зацепена перка би повлияла особено ако е разкарано виското и е само перка...
                      И аз си го мислих това. Само трябва да проверя дали мога да насадя от Дачия. Бях сложил такава на Аро-то. Пластмасова, супер лека и с големи витла. Цена за нова - 8лв

                      Вариант Б - изчоплям виското, оставям си същата перка, но твърдо зацепена. Познати я правеха тази хватка някъде в сервиза на Ивеко в Дружба. На 5-6 стари камиончета Волво виското на перките беше издухало, там им вдъхнаха нов живот.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Вариант Б - изчоплям виското, оставям си същата перка, но твърдо зацепена. Познати я правеха тази хватка някъде в сервиза на Ивеко в Дружба. На 5-6 стари камиончета Волво виското на перките беше издухало, там им вдъхнаха нов живот.
                        ...И товариш лагера на помпата. Не съм чул да има фероза фабрично с твърдо зацепена перка, така че едва ли е предвидено.

                        ААА!!! И перките са 2 вида, а вискомуфите или 2 или 3 вида. Може просто да зацепва по-късно. Тогава е нормално да седи там. На мен и виското ми е от "южните".

                        По-добро решение е електровентилатор.

                        Обаче съвета ми е, изчакай малко. Покарай. Виж как се държи на висока скорост. Виж как се държи в гората. Чак тогава сменяй нещо, ако прецениш.

                        Мойта започна от самосебеси да работи добре, или от неколкократната смяна на антифриз, просто защото я отвярях отпред, а ми предстои и още едно отваряне покрай монтажа на лебедката.

                        В началото по пловдивката магистрала, със 120, и не много голяма жега, седеше на 2 мм след средата. Като свалех до 100км/ч, падаше и температурата до малко под средата.

                        Обаче от тогава правих и центровки, реглаж на клапани, смяна на кабели, чистене на маркучи за картерни газове, чистене на входящ колектор (стана като излазъл от завода) и хиляди други неща. Не знам от кое от всичките се оправи, но сега се закотвя в средата, или 1мм преди нея, и от там не мурда грам. Дори и в гората в най-голямата жега и даване на добра газ.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                          Пак загрява пущината! Значително по-малко от преди, но пак стрелката подминава средата и то при градско каране. Значително по-бавно достига работна температура от колкото с другият термостат. Според мен виското зацепва, здраво духа. При спрял автомобил се усеща засмукване. Разгледах въздухозаборника, счупен е, някой парчета липсват. Възможно ли е загряването да е от това?
                          Здрасти приятел,
                          Преди време бях го казал във форума решението на проблема ти но на друг но нищо ето аз какво направих и си реших проблема със загряването
                          1 нова помпа 135 лв.
                          2нов термостат 35лв. но ти си с нов
                          3 промих системата с оцет /значи отливаш около 2литра и доливаш оцет и караш два -три дни ,след това източваш течноста и промиваш с вода НЯКОЛКО ПЪТИ ще се очудиш каква гряз излиза и в краина сметка стрелката седи по средата при 140 на магистрала и по черен път /
                          пробвай и успех

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ААА!!! И перките са 2 вида, а вискомуфите или 2 или 3 вида. Може просто да зацепва по-късно. Тогава е нормално да седи там. На мен и виското ми е от "южните".
                            Виж, за това не се бях сетил. След като термостата беше за по-висока температуа на отваряне, като нищо може и виското да зацепва на по-висока. Ще го огледам дали има някаква маркировка за градуси.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от dreik_1 Преглед на мнение
                              Здрасти приятел,
                              Преди време бях го казал във форума решението на проблема ти но на друг но нищо ето аз какво направих и си реших проблема със загряването
                              1 нова помпа 135 лв.
                              2нов термостат 35лв. но ти си с нов
                              3 промих системата с оцет /значи отливаш около 2литра и доливаш оцет и караш два -три дни ,след това източваш течноста и промиваш с вода НЯКОЛКО ПЪТИ ще се очудиш каква гряз излиза и в краина сметка стрелката седи по средата при 140 на магистрала и по черен път /
                              пробвай и успех
                              Благодаря за съвета Един въпрос - има ли значение вида на оцета - ябълков, винен и там каквито още има? Абсолютно сериозно питам.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Днес имах ходене по центъра, поразпитах за части по Козлодуй, но не намерих нищо от отва, което търся. Спрях се случайно в една гумаджийница., мернах че имат Пирели Скорпион. За съжаление само 16". От дума на дума ми предложи доста запазени втора ръка, нови каза че няма. Ето предложенията:
                                - 4 бр. 215 75 R15 - Good Year, DOT 0404. Съвсем запазен грайфер
                                - 4 бр. 195 R15 - Kumho, DOT забравих да погледна. Също много запазени, за голямо щастие на джанти от DAIHATSU или Suzuki.

                                Цените - кой да е комплект от гумите - 300 лева. Джантите - 240. Кой да е комплект гуми с джантите - 500 лева. Безплатен монтаж, баланс и всички други полагащи се екстри
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X