Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Дачия е Моят Автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колега, защо не качиш няколко по-обзорни снимки на автомобила ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Не знам дали съм се справил, но ето:

      Коментар


      • Чудех се дали съм я виждал на живо, но след тези снимки съм сигурен, че не съм.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Днес, след итензивно джиткане в София-град, на топло погледнах антифризът. Над MIN е. Утре сутрин ще погледна и евентуално ще долея.
          Стар "проблем" за Нова Dacia. На предните ми три, все така доливах първите 3 - 6 месеца, за да дойде между MIN&MAX. С климатроника няма проблеми за сега.
          Лек ден и !

          Коментар


          • kbot
            kbot коментира
            Редактиране на коментар
            За 9 години никога не съм доливал. Е веднъж само, след смяна на антифриза, но то е от майсторлъка на сервиза и не се брои.
            Та не обиждай всичките дачии по света

        • Почти 15 000 км съм изминал за 5 месеца. А някои за година не ги изминават. Понеже автомобилът е новост освен за Dacia, но и за мен, малко повече го наблюдавам, с известни съмнения за симбиоза на сглобки и системи. За сега не съм се разочаровал и ежедневно използвам Моята Dacia. Стигна ли 30 000 км пробег или година, ще спра да имам съмнения и ще продължа да изпитвам ежедневното удоволствие от комфорта и пътното поведение на Новият Логан, който избрах за семейството си. Активният спирачен асистент малко бури и задейства намаляване на скоростта при ускоряване със стотни от секундата, преди аз да реагирам, но, търпя го. Екстрата отваряне багажника без ръце, също е от полза и се ползва ежедневно. Ай, стига толкоз, че нямам време. Пазете се чрез ваксиниране.

          Малко бустер

          Коментар


          • Голямо чакане се е очертало за нови автомобили, както и при други марки, де. Днес минах през шоурума срещу Ринг Мол и в частта за Dacia, празно. Попитах кога ще се пълни, отговор - до края на другата година, евентуално.
            Не мога да отрека, че съм късметлия и за няма 10 дни чакане, взех това, което исках в началото на март 2021 г., като наличен и поръчан от дилъра.
            Междувременно от тия дни се вдигат отново цените, като според познат, от март, до утре, за моята конфигурация ще е с + 1600 лева разлика.
            Лека вечер и се пазете от "вируса", чрез ваксинация и спазване на мерки.

            Коментар


            • От вчера базовата цена за модификацията Comfort на New Dacia Logan TCe 100, ECO-G е с 1550 лева повече. Като добавиш и повишените цени на допълнителното оборудване, което е хубаво да се направи, цената лети към трийсетака!

              Коментар


              • bullet_pk
                bullet_pk коментира
                Редактиране на коментар
                Една позната си поръча чисто нов СУВ. Беше си харесала Витара. Като отишла в представителството, и казали, че могат да я запишат за след 6 месеца, но реално да си очаква колата след Юли догодина. Същото и казали и в представителствата на Тойота, Рено и Фолксваген . Накрая си е поръчала Jeep Renegade, който е наличен в София. Та защо покрай кризата с чиповете и забавените доставки, защо и да не изкарат по някоя хилядарка..?!? Болен на легло се е*е

            • За 7 месеца, врътнах едни 20 000 км без да се напрягам. Среден разход на гориво, 6.4 литра LPG.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FB_IMG_1634449143466.jpg
Прегледи:643
Размер:32.8 КБ
ID:6780754

              Коментар


              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211019_090512041_HDR.jpg
Прегледи:581
Размер:507.3 КБ
ID:6781477Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211019_090443189_HDR.jpg
Прегледи:575
Размер:816.1 КБ
ID:6781478Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211019_122157503.jpg
Прегледи:558
Размер:832.3 КБ
ID:6781479 Разходихме се до яз.Бели Искър. Много красиво:

                Коментар


                • Осми месец без съществени проблеми. Пробег 23001 км, среден разход на LPG 6.4 литра. На бензин правя 5.2-5.3 литра средно. И двата средни разхода са при ниска средна скорост, около 40-45 км/ч, но така стоят нещата. Борда на газ все така показва с литър повече от пълно-празно. При бензина показаниятя за разход са коректни. На бензиностанция на Цариградско в София се опитаха да вкарат 50 литра газ в 50 литрова бутилка. Спрях ги на 42-рият литър и скандал, разбира се. Зачеркнах ги като място за зареждане. Сега следя една аномалия, но за нея ще пиша по-нататък, че имам уверение, че ще отшумява. За момента е спряла.
                  Лека вечер и се пазете.

                  Коментар


                  • За много години и от здраве да не се отървете!
                    Сега за аномалията, за която писах в предният пост.
                    Когато взех колата нивото на маслото бе 7 мм над средата на пръчката. На 19000 бе на 5 мм над минимума. Иначе казано, маслото изчезваше. Леко притеснение настъпи у мен, защото около 500-600 милилитра ги нямаше. Долях масло до максимума, около 800 милилитра. До 21000 км изяде още 7 мм и застана на позиция на нивото толкова, колкото когато взех автомобила. Сега съм на почти 28000 км пробег и не го пипа маслото, поне видимо. В разговор със специалист в областта чух добрата новина, че въпросният двигател TCe 100, до пробег от 30000 км харчи масло, след което нещата се нормализират. В общи линии така и стана, но ще продължа да наблюдавам за продължаващи харчове на масло.
                    Лек ден и се пазете!

                    Коментар


                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Каква е тази такса “ 100 лв. престой “ би ли споделил ?
                      Аз лично бих го сменял на 15 хил . сам , а като станат “ 30 хил “ в сервиза , щом е задължително да им играя по свирката .

                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не знам доколко тоя мотор 0,9 е еднакъв с твоя, но не е лошо да изглеждаш видеото - https://youtu.be/VQNPhjP5F1c
                      Многократно се повтаря, как основните проблеми идват от удължените интервали на смяна на маслото. Дори се казва, че същите мотори но на пазари, където производителят препоръчва по-честа смяна на маслото, не страдат от повечето изредени проблеми.

                    • _ninja_
                      _ninja_ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Такса техническо обслужване, на нея казвам престой. Дори и да влезеш да ти сменят едно масло и маслен филтър, нея я има, защото е задължителна. При сдаване ти дават формуляр, че са извършени N-броя проверки и си изправен.
                      Както и да е. Ще съкратя пробега за смяна на маслото, въздушния филтър и филтър купе на половина, а 100-те лева, майната им, ще се дават. 50 на 50 ми е градско/извън града.
                      Важното е, че за момента видимият разход на маслото е спрял, но ще го наблюдавам на 2000 км пробег.

                  • Да хвърля тук едни пет стинки ей така за новата година.
                    Ходих с едно такова чудо на техниката до Унгария и обратно преди няма и месец време.
                    Бензиново на газ.
                    Като плюс на колата мога да споделя отличният разход който дава със нормална скорост до 120/30км в час.
                    И до там с плюсовете.
                    Колата е направена от вестник.
                    След оставяне на бензиностанция за по цигара време на -10 бе изстинала сякаш не сме я карали.
                    Изолацията и дебелината на материала по вратите е едно към едно с фиат пунто модел преди и около 90-те.
                    Парно има,файда няма.Колата се поти поради лошо направена климатична инсталация и зле подредени въздуховоди.
                    Поради големият си просвет на страничен вятър след 120км в час е опасно да се кара.
                    Гумите няма да ги коментирам те си бяха избор на собственика и все пак що годе добре държаха.
                    Вътре ергономията за шофера е трагична от към вратата.
                    Има един ужасен ръб на нея който както и да си сложиш ръката ти ръмби лакатя.
                    Няма оправяне.
                    Оная грозотия дето са я плестнали вътре като таблет е....меко казано смешна,а на всичкото отгоре тая тиква дето го беше купил бе минал тънко и не бе платил за навигация.
                    Демек само радио.
                    Кретенизъм.
                    Има къси лед светлини(тоест бели) и дълги нормални (тоест жълти).
                    За евтинията вътре няма да говорим то е ясно.
                    Извода за мен е че ако не ти пука за себе си и ще караш много и искаш евтино на всяка цена да колата би те зарадвала.
                    Аз бих додал и закупил фиат типо.
                    Това е положението.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Стоян Боюков-Sariones
                      Стоян Боюков-Sariones коментира
                      Редактиране на коментар
                      Една от причините да ги карат таксисти. Ефтинко и на газчица.

                      п.п. Имам предвид марката, а не конкретният модел Ама се тая.

                    • krassitch
                      krassitch коментира
                      Редактиране на коментар
                      И Фиата е бюджетна "евтина" кола,предполагам има много компромиси.Тази Дачия е създадена на базата на Клио,а и то си е малка кола...Няма как,да стане като Е класа ще е трудно.а и кой после ще им купува Меганите.За мен,дизайнът на Рената е спорен-или ги харесваш,или не.Не бих си я купил,най-много заради смешният 3-цилиндров мотор,с очаквано малък ресурс.Ако си на 19 години,всяка кола ще те радва...

                  • И моите 5 стинки. Само като прочетох вчера как колегата има неблагоразумието да ви каже, че сменя масло на 30 х.км. и заредих пуканките. В n-та тема тука пишат хора, които сигурно си сменят маслото на 3 месеца или 5 х.км. макс, ей така да не се счупи тоз толкова недъгав двигател . До края на деня ще има поне още петима, пък мене ей сега ще ме емнете, ама здраве да е. От такива писаници из нета не смее човек кола да си купи, и накрая си взема 15 годишен премиум кош, щото видиш ли е от последните, дето са истински. Той италианеца преди вас все масло сменял, че връщат и километрите гаранционно, да важи гаранцията. И най-после някой да сравни Дачията с кола в нейния клас - Типо. Това е наистина интересно, ако се направи обективно сравнение между двете. Всички знаем, че 5 серия на БМВ вози по-добре, на А8-цата не са и тънки тенекиите и т.н.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • Именно, защото и фиата е бюджетен бих взел него.Качеството е нагоре, цената не е чак толкова.
                      А на 19 чак да те радва всяка кола си зависи от човека.
                      Мен и тогава и сега ме радват само двуврати коли със задно предаване и над 200кс ама ей на хора има всякакви та затова има и дачия.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                        А на 19 чак да те радва всяка кола си зависи от човека.
                        Мен и тогава и сега ме радват само двуврати коли със задно предаване и над 200кс ама ей на хора има всякакви та затова има и дачия.
                        На 19 имах Лада 1600, 24 годишна, доста видяла от живота. Никога не съм карал на тати колата, щото не живеех при него. След две години си купих 1500S, мале какъв кеф ми беше, имах пръскалки на стъклото, фаровете светеха в пътя, не по короните на дърветата. Радваше ме. Е, исках 7-ца тогава, ама кинти йок. Бях изкарал само за тази. Сега и нова S класа да си купя, няма да и се радвам толкова. Колата вече е средство за придвижване при мен, без значения от марката. Да не вися по сервизи, това ме интересува. Навремето ладата като се прибера от София, два дена ремонти газ наобратно. Ех, младини и студентски живот.....
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • Asen Kushlev
                          Asen Kushlev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Надявам се с тази марка да съм приключил. Не че това в момента не е руска Дачия. Абе руснак пипал ли е....Сърбах му попарата 4 години.

                        • Стоян Боюков-Sariones
                          Стоян Боюков-Sariones коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ма па Ладата е направила, каквото е могла! Докарала те е в София.

                        • Asen Kushlev
                          Asen Kushlev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ма после един Опел ме върна преди 13 години.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X