Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Края на ДВГ в Европа - всеки ден по една две статии
Свий
X
-
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
-
Колко ще струва обслужването на електричката,ако не сменят "чорби",а само извършват проверки на електрониките?Колкото си реши сервиза,все пак трябва да избие инвестициите в диагностична техника.Апа няма да е евтино,а поне колкото и на бензинката.Гаранцията на акумулатора е ,че за 160000 км няма да му спадне капацитета под 80%Как ви звучи гаранция на дизел-Гарантираме,че двигателя за 5 години няма да загуби повече от 20% от кончетата.Бяха сменявали на БМВ И 3 някакви кабеляци за 5000 лв малко след изтичането на гаранцията-опекли се и напукали.А за цената на зареждането в личен гараж,спокойно,токът скоро ще се вдигнеАко се изпълни плана,купуваш нова електричка,и след 5 години,друга,да не настъпят лоши времена за бедните,и тези със средни доходи.И да си спомняме с носталгия,че някога сме имали автомобили
Коментар
-
Това е един от проблемите с електричките - почти няма какво да им обслужваш гаранционно. Някъде четох че на Коните гаранционното обслужване било въртене на гумите и други тем подобни. В Щатите имат доста грижи с дилърите, които често не искат да продават електрически автомобили, защото няма как да включат скъпо гаранционно обслужване в сметката и си измислят разни допълнителни такси при продажбата с цел някаква смислена печалба. Там обаче обстоятелствата са по-различни - има някакви споразумения м/у производители и дилъри и производителите не могат да продават директно и т.н. (четох разни оплаквания от дилъри на Форд при покупка на електрическия мустанг). Това е и една от причините за популярността на Тесла, защото продажбата и обслужването се правят директно от производителя и когато на сайта пише 59900 я купуваш за толкова, а не дилъра да сложи няколко хилядарки за оформяне на документи и други такива измишльотини.
-
То и на колите с двигател освен смяна на масло и филтри,какво да и сменят?Обаче,като започнат диагностика на всички системи и агрегати,преглеждане на ходовата част,препограмирания, и други,та минали 2 часа.Дали ще е безплатно?Само ако е включено в цената на колата...Имаше някакви такива реклами-5 години безплатно обслужване,ама не казват че са надули цената.Не съм чел какво пише в гаранционната карта на Тесла,ама се питам...Ако закъса насред пустинята заради авария,идват ли със заместващ автомобил да те спасяват,или ти плащат репатрака?Кво правим,ако докато се зарежда през нощта в гаража,вземе та се запали,и накрая изгори целия блок?Мъск ли е виновен,или трябва да се оплачеш на арменския поп?
-
Колко е жизнения цикъл на електричките? Ако го приемем за 10г., една кола 50 К евро ти струва 5 000 евро на година без данъци и застраховки.
Т.е. при по-къс жизнен цикъл, електричките ще дават повече "вторични суровини" - ще се изразходва повече енергия за рециклиране.
При средно тежки щети при катастрофа, става интересно как ще реагират затрахователите, като трябва да се смени батерията и част от електрониката?
Коментар
-
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Показаните в линка неща са изхвърлени, защото това не са автомобили или електромобили, а макети и имитации на такива...
Коментар
-
Не мисля да са имитации,а по-скоро са били някакви много евтини,вероятно китайски колички,с много нисък пробег.Може би не отговарят на тестовете за безопастност,а ако им сложат нови хубави батерии,ще станат по-скъпи,отколкото са били нови.Може би са ги отдавали под наем,избили са си парите,или фалирали,и сега няма кой да се погрижи за отпадъците...Това мяза по-скоро на голями "колички за голф"-има ги много в Китай,до 4-6000 долара някъде,пробег до 80-100 км,с ниска скорост
Коментар
-
Нека бъда фашия факт чек - фейк нюз.
Живеех в Париж, докато тия Аутолиби бяха актуални - беше техният Спарк. Плащаш абонамент (варираше във времето, но 2014та беше около 300 евра на година) и после ги ползваш срещу някаква такса. Намираш ги на приложение в телефона, взимаш ги от зарядни станции и ги оставяш на зарядни станции. Бизнес моделът не беше обмислен добре и фалираха преди няколко години. Не успяха да се разберат как да се разпродадат и си зарязаха колите на полето.
От тогава през няколко месеца някой вади снимки на поляната и пише как са им се развалили батериите.
Самите колички са френско-италиански.
×
- 2 likes
Коментар
-
В момента застраховките за електрички продължават да са по-евтини най-вече защото ги крадат по-малко. Няколко бири е разликата, но общо взето тенденцията е към спад на вноските. За батериите някъде има отделна клауза и покриват ако се скапе, другаде ти си го поемаш, тепърва ще има развитие по темата, ама конкуренцията най-вече ще си каже думата като с всичко останало. Ако има и повече механици да ги обслужват може дори да стане още по-евтино, засега не всеки сервиз ги приема въобще. Но и втора-трета ръка да вземеш, цената на нова батерия е съизмерима с цената на общ ремонт дето се хвърля при ДВГ, а в доста случаи и по-евтино, а и самия електромобил вероятно ще се обезцени повече от един стандартен, което е изгодно за следващите купувачи.
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеКолко ще струва обслужването на електричката,ако не сменят "чорби",а само извършват проверки на електрониките?Колкото си реши сервиза,все пак трябва да избие инвестициите в диагностична техника.Апа няма да е евтино,а поне колкото и на бензинката
Коментар
-
990 -2000 - електрическа кола?! Няма такова животно.......Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......
Коментар
-
Говорим за масово произвеждана кола от международен известен производител, балканкар къде успя да го сложиш у цялото уравнение!!!!
-
Имало е - GM EV-1 (филма "Кой уби електрическата кола"), Пежо 106/ Ситроен Саксо, Тойота РАВ4 ... Даже наскоро гледах един филм, в който се разказваше, че съпругата на Хенри Форд е карала електрическа кола, докато той произвеждал Форд Т за простолюдието . Имало си специален служител, който вечер вземал автомобила, карал го на зарядна станция и сутрин в 7:00 го паркирал пред дома на сем. Форд зареден и готов за експлоатация.
-
Няма лошо, скоро всички любители на ДВГ ще карат големи джипки и пикапи, както си им беше отдавнашната мечта, защото то друго няма да се произвежда на бензин Примерно от тази година Тойота спира дизелите, спира малките автомобили (тези дето остават ще се продават на цената на седан), а на бензин остават само работни неща като Лендкрузер, Хайлукс и ванове, и едно спортно за събота и неделя. Всичко останало ще е хибрид и електрик. А уж срокът за ДВГ бил далечната 2040
Коментар
-
Ще видим... Ще видим...
Нека първо да приключи драматургията с електронните компоненти без които електричките са модерни паметници, пък тогава да погребваме ДВГ.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеЩе видим... Ще видим...
Нека първо да приключи драматургията с електронните компоненти без които електричките са модерни паметници, пък тогава да погребваме ДВГ.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Без да отчитаме колко още са несъвършенни електромобилите,само проблемите с цената на тока въобще,и цената му на зарядните станции е достатъчна,за да откаже всеки здравомислещ от такива мераци.Зареждане с дизел или бензин-120 лв и 4 минути.С ток-200 лв,обаче 40 минути.Примамливо
Коментар
-
С тия 200 лева ше заредиш електрическо Коматсу или 30- 40 коли с ток.
-
Цената по бързите зарядни станции в момента е 70ст/кВтч. Обикновено се зарежда не повече от 50кВтч, т.е. макс. 35лв. Скоростта на зареждане зависи от автомобила и зарядната станция. В най-добрият случай в БГ 150кВт/ч, т.е. зареждане за 20 минути. Всичко това зависи от колата и станцията, не може да се говори общо за всички. Има коли, които въобще нямат възможност за бързо зареждане, има и такива, които могат с 250кВт/ч, но у нас още няма такива станции. Зареждането вкъщи е по ~15ст/кВтч, т.е. 7.50лв за 50кВтч, което са 250-300км в зависимост от колата.
-
-
Хюндай вече окончателно са закрили бюрото за разработка на нови ДВГ. Инженерния персонал е преориентиран към жичкомобилите. Остатъка от 12-те хиляди служители най-вероятно шгд
П.П. На приятел жена му бачка в някаква натокана счетоводна фирма. Преди нова година им раздадоха по една Дачия Спринг за лично-служебен автомобилЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар