Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Края на ДВГ в Европа - всеки ден по една две статии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    И да забранят ДВГ в Европа, няма да е голяма драма. Конските, магарешките и волските впрягове все още имат своя чар.
    Особено за тия които НЕ им ринат "изгорелите газове".
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • krassitch
      krassitch коментира
      Редактиране на коментар
      То няма нужда от ринене.Знае се,че тези "изгорели газове",заедно с микрочастиците,отделяни от гумите на колите,са много "еко",разпрашват се идеално-чист планински въздух

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Мхм, и като минеш покрай район, в който торят с такъв "чист планински въздух", после въздуха в някой опушен мегаполис ти се струва перфектен.

  • Колко ще струва обслужването на електричката,ако не сменят "чорби",а само извършват проверки на електрониките?Колкото си реши сервиза,все пак трябва да избие инвестициите в диагностична техника.Апа няма да е евтино,а поне колкото и на бензинката.Гаранцията на акумулатора е ,че за 160000 км няма да му спадне капацитета под 80%Как ви звучи гаранция на дизел-Гарантираме,че двигателя за 5 години няма да загуби повече от 20% от кончетата.Бяха сменявали на БМВ И 3 някакви кабеляци за 5000 лв малко след изтичането на гаранцията-опекли се и напукали.А за цената на зареждането в личен гараж,спокойно,токът скоро ще се вдигнеАко се изпълни плана,купуваш нова електричка,и след 5 години,друга,да не настъпят лоши времена за бедните,и тези със средни доходи.И да си спомняме с носталгия,че някога сме имали автомобили

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Ми не. Не му правят.

    • nigell
      nigell коментира
      Редактиране на коментар
      Това е един от проблемите с електричките - почти няма какво да им обслужваш гаранционно. Някъде четох че на Коните гаранционното обслужване било въртене на гумите и други тем подобни. В Щатите имат доста грижи с дилърите, които често не искат да продават електрически автомобили, защото няма как да включат скъпо гаранционно обслужване в сметката и си измислят разни допълнителни такси при продажбата с цел някаква смислена печалба. Там обаче обстоятелствата са по-различни - има някакви споразумения м/у производители и дилъри и производителите не могат да продават директно и т.н. (четох разни оплаквания от дилъри на Форд при покупка на електрическия мустанг). Това е и една от причините за популярността на Тесла, защото продажбата и обслужването се правят директно от производителя и когато на сайта пише 59900 я купуваш за толкова, а не дилъра да сложи няколко хилядарки за оформяне на документи и други такива измишльотини.

    • krassitch
      krassitch коментира
      Редактиране на коментар
      То и на колите с двигател освен смяна на масло и филтри,какво да и сменят?Обаче,като започнат диагностика на всички системи и агрегати,преглеждане на ходовата част,препограмирания, и други,та минали 2 часа.Дали ще е безплатно?Само ако е включено в цената на колата...Имаше някакви такива реклами-5 години безплатно обслужване,ама не казват че са надули цената.Не съм чел какво пише в гаранционната карта на Тесла,ама се питам...Ако закъса насред пустинята заради авария,идват ли със заместващ автомобил да те спасяват,или ти плащат репатрака?Кво правим,ако докато се зарежда през нощта в гаража,вземе та се запали,и накрая изгори целия блок?Мъск ли е виновен,или трябва да се оплачеш на арменския поп?

  • Колко е жизнения цикъл на електричките? Ако го приемем за 10г., една кола 50 К евро ти струва 5 000 евро на година без данъци и застраховки.
    Т.е. при по-къс жизнен цикъл, електричките ще дават повече "вторични суровини" - ще се изразходва повече енергия за рециклиране.
    При средно тежки щети при катастрофа, става интересно как ще реагират затрахователите, като трябва да се смени батерията и част от електрониката?

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Що да не го приемем 16 години с една смяна на батериите. Или 24 години с две смени на батериите?

    • krassitch
      krassitch коментира
      Редактиране на коментар
      Застрахователите са хитри лисици,и вече са се усетили,при катастрофа с електричка ремонтите са по-скъпи със 30-50 %,отколкото на обикновените коли.Съответно,Каското ще е повече кинти

  • Щото не е реалистично.
    https://fakti.bg/avto/579833-zashto-...blizo-do-parij
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Показаните в линка неща са изхвърлени, защото това не са автомобили или електромобили, а макети и имитации на такива...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Не мисля да са имитации,а по-скоро са били някакви много евтини,вероятно китайски колички,с много нисък пробег.Може би не отговарят на тестовете за безопастност,а ако им сложат нови хубави батерии,ще станат по-скъпи,отколкото са били нови.Може би са ги отдавали под наем,избили са си парите,или фалирали,и сега няма кой да се погрижи за отпадъците...Това мяза по-скоро на голями "колички за голф"-има ги много в Китай,до 4-6000 долара някъде,пробег до 80-100 км,с ниска скорост

        Коментар


        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Същите като нашите, дето един ден ще ги произвеждаме в Ловеч

      • Нека бъда фашия факт чек - фейк нюз.
        Живеех в Париж, докато тия Аутолиби бяха актуални - беше техният Спарк. Плащаш абонамент (варираше във времето, но 2014та беше около 300 евра на година) и после ги ползваш срещу някаква такса. Намираш ги на приложение в телефона, взимаш ги от зарядни станции и ги оставяш на зарядни станции. Бизнес моделът не беше обмислен добре и фалираха преди няколко години. Не успяха да се разберат как да се разпродадат и си зарязаха колите на полето.
        От тогава през няколко месеца някой вади снимки на поляната и пише как са им се развалили батериите.

        Самите колички са френско-италиански.




        ×



        Коментар


        • В момента застраховките за електрички продължават да са по-евтини най-вече защото ги крадат по-малко. Няколко бири е разликата, но общо взето тенденцията е към спад на вноските. За батериите някъде има отделна клауза и покриват ако се скапе, другаде ти си го поемаш, тепърва ще има развитие по темата, ама конкуренцията най-вече ще си каже думата като с всичко останало. Ако има и повече механици да ги обслужват може дори да стане още по-евтино, засега не всеки сервиз ги приема въобще. Но и втора-трета ръка да вземеш, цената на нова батерия е съизмерима с цената на общ ремонт дето се хвърля при ДВГ, а в доста случаи и по-евтино, а и самия електромобил вероятно ще се обезцени повече от един стандартен, което е изгодно за следващите купувачи.

          Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
          Колко ще струва обслужването на електричката,ако не сменят "чорби",а само извършват проверки на електрониките?Колкото си реши сервиза,все пак трябва да избие инвестициите в диагностична техника.Апа няма да е евтино,а поне колкото и на бензинката
          Ама електричките не се обслужват ежегодно, което пести доста. Обслужват се на около 30хил км или веднъж на две години. Мотото "да му мислят бедните" си важи навсякъде, но за хората които ще сменят кола след 3г си е доста изгодно.

          Коментар


          • 990 -2000 - електрическа кола?! Няма такова животно.......
            Лъжа, лъжа и пак лъжа Пежо партнер електрическо https://www.onlineev.com/ev-intervie...tner-electric/
            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар


            • krassitch
              krassitch коментира
              Редактиране на коментар
              Това е като електрокарчетата на Балканкар,ама по-смешно...

            • Traqn Savov
              Traqn Savov коментира
              Редактиране на коментар
              Говорим за масово произвеждана кола от международен известен производител, балканкар къде успя да го сложиш у цялото уравнение!!!!

            • bullet_pk
              bullet_pk коментира
              Редактиране на коментар
              Имало е - GM EV-1 (филма "Кой уби електрическата кола"), Пежо 106/ Ситроен Саксо, Тойота РАВ4 ... Даже наскоро гледах един филм, в който се разказваше, че съпругата на Хенри Форд е карала електрическа кола, докато той произвеждал Форд Т за простолюдието . Имало си специален служител, който вечер вземал автомобила, карал го на зарядна станция и сутрин в 7:00 го паркирал пред дома на сем. Форд зареден и готов за експлоатация.

          • Колеги, съфорумци, ще си позволя да ви насоча вниманието към едно филмче. Много поучително.
             
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • Няма лошо, скоро всички любители на ДВГ ще карат големи джипки и пикапи, както си им беше отдавнашната мечта, защото то друго няма да се произвежда на бензин Примерно от тази година Тойота спира дизелите, спира малките автомобили (тези дето остават ще се продават на цената на седан), а на бензин остават само работни неща като Лендкрузер, Хайлукс и ванове, и едно спортно за събота и неделя. Всичко останало ще е хибрид и електрик. А уж срокът за ДВГ бил далечната 2040

              Коментар


              • Ще видим... Ще видим...
                Нека първо да приключи драматургията с електронните компоненти без които електричките са модерни паметници, пък тогава да погребваме ДВГ.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Ще видим... Ще видим...
                  Нека първо да приключи драматургията с електронните компоненти без които електричките са модерни паметници, пък тогава да погребваме ДВГ.
                  Те и тия с ДВГ пак са паметници без чиповете. По-интересното е като дават зор за електрификация, от къде мислят да дойде тока за зареждане, да не палим ТЕЦ-овете на кюмюр да си правим ток за еко колите. Газта е с различни цени всеки ден. Пресдстви си един блок с 50 апартамента, това са 50 коли на контакта. Тая мрежа ще устиска ли? Трафопостовете?
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • krassitch
                    krassitch коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цените на зарядните станции леко се различават от на контакта в гаража ти...И двете ще се покачват,ама едната я натискат засега надолу повече,за да няма революция...

                • Без да отчитаме колко още са несъвършенни електромобилите,само проблемите с цената на тока въобще,и цената му на зарядните станции е достатъчна,за да откаже всеки здравомислещ от такива мераци.Зареждане с дизел или бензин-120 лв и 4 минути.С ток-200 лв,обаче 40 минути.Примамливо

                  Коментар


                  • NovemberCharlie
                    NovemberCharlie коментира
                    Редактиране на коментар
                    С тия 200 лева ше заредиш електрическо Коматсу или 30- 40 коли с ток.

                  • krassitch
                    krassitch коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цените на контакта в личния гараж,и на зарядната станция лекинко се различават.И двете ще растат обаче,нищо че натискат битовата засега,да няма революция...

                  • nigell
                    nigell коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цената по бързите зарядни станции в момента е 70ст/кВтч. Обикновено се зарежда не повече от 50кВтч, т.е. макс. 35лв. Скоростта на зареждане зависи от автомобила и зарядната станция. В най-добрият случай в БГ 150кВт/ч, т.е. зареждане за 20 минути. Всичко това зависи от колата и станцията, не може да се говори общо за всички. Има коли, които въобще нямат възможност за бързо зареждане, има и такива, които могат с 250кВт/ч, но у нас още няма такива станции. Зареждането вкъщи е по ~15ст/кВтч, т.е. 7.50лв за 50кВтч, което са 250-300км в зависимост от колата.

                • Хюндай вече окончателно са закрили бюрото за разработка на нови ДВГ. Инженерния персонал е преориентиран към жичкомобилите. Остатъка от 12-те хиляди служители най-вероятно шгд

                  П.П. На приятел жена му бачка в някаква натокана счетоводна фирма. Преди нова година им раздадоха по една Дачия Спринг за лично-служебен автомобил
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X