Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Края на ДВГ в Европа - всеки ден по една две статии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    По-интересният въпрос: а какво им е на бензиновите или дизеловите му събратя?
    Нямат 4 независими мотора.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Което не им пречи да ни придвижат от т. А до т. Б безгрижно и луксозно...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Не знам за конкретната машина какъв е елктромотора, но съм гледал клипове в които мотора е интегриран в главината(един детайл са), и е от вътрешната страна на джантата.
        Ся... 90 кила колело си е гадно нещо, за такъв мотор наистина си трябват полуоски и карета, ама ако няма друг начин...
        Ще се надяваме да измислят лек и мощен двигател който да е в джантата...

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Коле, да няма масово мотори в колелата си има причина, и тя е че тежат. И към момента за това няма вменяемо техническо решение.

        Отделно, точно диференциалите, полуоските и каретата са измежду най-надеждните технически решения в един автомобил въобще. Особено при напречен двигател, в тях няма и кой-знае колко загуби. Това е вече наложило се и тествано решение. Неслучайно.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Да, вярно е.
        Но все пак електрозадвижването си остава много по-просто и с по-малко възли които да искат обслужване, смяна на масла, риск от счупване, и т.н.
        Отделно дето Търтьо казва за отделното управляване на всяко колело...

    • Независимото управление на всяко колело предлага неограничени възможности. И извън пътя и на пътя.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Пак не си разбрал какво казвам.
        То ти става вече патент
        Естествено, че в карите(на Балканкар) няма други батерии, тя литиевата технология не е за диваци. А по времената когато Балканкар бяха на върха си-изобщо и липсваше.

        Съвременен електромобил с оловни акумулатори, с адекватен пробег е носенс. Мина тази епоха на оловните акумулатори като основен енергоизточник за МПС.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Кольо най иновативния производител на кари в Европа е Юнгхаинрих и нямат кар с друг акумолатор освен оловен .

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        По-горе те питах за разликата между електрокар и лека кола на батерии.
        Балкан разлика.

    • В ограничената ни реалност на тая вселена не са ни необходими неограничени възможности.
      Иначе е много яско да караш по магистралата и 3 колела да се въртят в една посока, а четвъртото в обратна. Че и да си ги менкаш на всеки 3 мин.
      Щом досега човечеството е оцеляло без тая безценна екстра с независимото упревление на всяко колело, включително и резервното, дано успее и за в бъдеще...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Ицо, не се прави на луд...

    • Човека може независимо да управлява много повече от 4 крайника
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Човекът може. Ама последно обсъждахме какво си мърдат автомобилите. И засега изводът е, че освен на теория, няма особена необходимост от това всяко търкало да е със собствено мнение.
        И се върнахме там откъдето тръгнахме - бензиновите и дизеловите цедеси се справят съвсем адекватно с поставените им задачи.
        Нищо че са ретро-парти, демоде са и всичките им колела се въртят в една посока. Като на Заз...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • По принцип и обикновеното г не му трябват три блокажа. Ма много помагат. Та така.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Ама ти си се бил объркал и коментираш електричките в контекста на хард офроуд ли бре?
            Носиш ли си генераторче? Фосилно гориво? Отпуска взе ли си?

            Щото съм минавал магистралата с "ге" и имам спомен че си джиткаше безгрижно и без блокажи...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Винаги когато отивам в гората си взимам отпуска.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • Очаквам трепетно електрическия УАЗ .
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • Ами имаше и видео - УАЗ на Марс. Летящ, с фотонни двигатели.

                  А Търтея ще ни занимава с някакви допотопни техники с батерии. Кат' фенерче...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това е . https://www.youtube.com/watch?v=aLen...stoff%21%21%21

                  • s_s1
                    s_s1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да, това клипче и другите за андроидите ги гледам многократно и много ме кефят.
                    И буханката с реактивните двигатели ... нЕ*ам думи!

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има още няколко . По принцип са създадени като пародия на руската действителност . https://www.youtube.com/watch?v=Qbx-...nnel=birchpunk https://www.youtube.com/watch?v=RCH2...nnel=birchpunk Тука го има и на Кольо трактора . Навремето се бъзикахме че това задвижване за УАЗа го е проектирал наш Стефан в БАН и лично го е замъкнал в Байконур . Сега дава едно с Багирата сам да си го сглобиш .
                    Последно редактирано от sek.1; 20-06-22, 05:09.





                • По ирония, при мен има подходяща основа. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20220619_102839.jpg Прегледи:0 Размер:561.5 КБ ID:6869253 Започвам конверсията
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение



                    По ирония, при мен има подходяща основа. ...
                    Нямаш основа, имаш надстройка. Или пристройка, ма все ке-н...ф .

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Сортир се казва...

                  • Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение

                    Нямаш основа, имаш надстройка. Или пристройка, ма все ке-н...ф .
                    Аз лично нямам, нито основа, нито пристройка от този бранд. Няма и да имам.Това е на приятел от форума.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • сто
                      сто коментира
                      Редактиране на коментар
                      И с право нямаш
                      Че то инак само си мислиш че имаш докато не ти дотрябва.

                  • https://fakti.bg/technozone/690242-f...00-konski-sili Това ако го пуснат серийно,с голям акумулатор,за каране на банички се е утрепало.Няма да изстинат бързо...

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      И за къде му трябват на човек 2000 коня?
                      Според мен тръгват в грешна посока производителите.
                      Пътя е към масови, икономични, безпроблемни(доколкото може), евтини и с достатъчно пробег коли. Те ще проправят пътя, а като се наложи електромобила като масов и безпроблемен транспорт-ще започнат да се търсят и "ферарита" и "ролсове" на батерии.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X