Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, бензин или газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Съзирам известно противоречие - хем някои декларират, че много обичат сами да си пипат по колите, хем като стане дума за карбуратор или ГНП вдигат ръцете. Най-вече ни плашат с ГНП-то! Спокойно - практиката показва, че ГНП-то се чупи веднъж(99% по вина на немърливия си собственик) а на карбуратора му са се изяли резбите от отваряне и затваряне! Де нивото кофти, де да го продухаме, да го накиснем...
    Аз викам - без накисване! Виждал съм ГНП с оригиналните си пломби(само за справка - японски датиращо от '88 година и на милион и половина км. Собственика казва: "ми само му сменях филтъра кога требе и като светне ламбата за водата я точа"
    Така че - нема страшно!

    Коментар


    • #92
      Съвършено вярно!!!Когато фактите говорят и боговете трябва да млъкнат! Досега не съм виждал перфектна изолация.Такава май е възможна само хипотетично. Тя совалката /е макар че не е 4х4/ не можа да бъде перфектно изолирана,че се затриха сума ти люде,че какво остава за един автомобил!

      Коментар


      • #93
        Виж, от ГНП-та това определено ме е страх!

        Коментар


        • #94
          За който не е разбрал за какво става дума това му е коляновото валче

          Коментар


          • #95
            А, 88-а ... То колко хора изобщо знаят кво има в ГНПто? На кой изобщо му се налага да го пипа? Като сменя буталата, и после обратно да го завинти. Майстори по карбураторите - под път и над път, по ГНП-тата един Пешо и един негър, ма той умря и сега има само Пешо. Щото на никой и не трябват.
            Има един Студента, правят танковете в Кубинка. Имат всичко без Меркава. Намират си ги по разни блата и езера потънали през войната, вадяг ги и ги стягат. Ама до боеспособно състояние, не като тука само да изглеждат. Моторите минават основен ремонт разбира се, ама помпите рядко ги пипат. Хем става дума за военновременно производство - джаста - праста, не като за лъскав мерцедес за паркетни пудели. И нищо, бягат по танкодрума кат млади гончета, новите не могат да ги настигнат

            Коментар


            • #96
              Ми нали от войната датират и инжекторните системи с директно впръскване и турбо за бензиновите двигатели! Само че от самолетите! А 60 години по-късно ние ще обсъждаме карбуратори! Мистерия!

              Коментар


              • #97
                Месершмита 109 е инжекторен, той е приет на въоръжение през 36-та, значи двигателя е разработван от края на 20-те. Турбокомпресори, хем двурежимни, ниско и високовисочинни има от много преди това, не знам от кога, но бомбардировачите от 20-те години вече са имали. И изтребителите от началото на 40-те всичките имат форсаж - сегашния голям писък за недоучили микроцефалчета с бейзболни шапчици наопъки вместо мозък азотен окис, само че водно-спиртен. Така че да не убива мотора за 40 секунди. 15 минути в двучасов полет е било нормално.
                Инженерите - инженери, ми кви са били механиците на летищата на тия чудесии - ъкъла не ми го побира. Виждал съм самолетни звезди - ум да ти зайде. А па на ракетните и торпедните катери има тройни звезди, 39 цилиндъра на един вал, и три такива двигателя на корабчето. Тва изобщо не може да се разкаже ... Показаха ми - ден и половина не можах да кажа ни една дума, после цяла седмица заеквах. Хората рахатясаха))

                Коментар


                • #98
                  Доста сериозни аргументи има по темата, но не мисля , че за добрите пилоти казваме "бензина е в кръвта му"

                  Коментар


                  • #99
                    Бензинов як мотор тунингован с карбуратор Холеи или цяла система Едилброк наи добре Дори агрегат дизел няма да си взема Целият проблем е че все още в БГ ви продават някав мазньоч за дизелово гориво Да ми говори кои каквото ще Наи добре си личи при пътуване с печка из Европа каква е разликата тук и там

                    А версии от рода на

                    Днес е много студено

                    Нафтата е гадна

                    От някъде взема въздух

                    Акумолатора маи е малко паднал

                    Имам страшен маистор дизелджия

                    Са ми направо смешни От както нямаме дизелов автомобил не помня да съм чувал тези и още куп други тъпотии Ако не ви се дават много пари за бензин си купете по малка кубатура автомобил

                    Ако ви трябва за спортен оф-роуд разхода на бензин е наи малкия проблем

                    За пръдливи горива като газта даже не ми се пише

                    Коментар


                    • Aбе

                      за състезания от типа оффроад дет се изисква време за преминаване през дадено препядствие ако си с дизел предварително си изгубил... незнам как се и мачат хорицата с кюмбенцата! Аз с бензина с едно натискане на педала ще направа това, което един дизел неможе след 2 мин да въспроизведе!
                      са ше ме уфулите много, но се ми е тая аз съм карал карал че... А когато фактите от личния опит ми говорят нема как някой да ме обеди в противното!
                      4ао
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • ))
                        "Дъртия не ми даде ключовете, мамка му", също е прилично оправдание))
                        Ставаше дума за адекватни конструкции и за адекватната им поддръжка. Виж кво става по бензиностанциите - дизеловия парк приближава 50%. Нафта можеш да си долееш и от всяка тежка техника, и от заседналия в Белово влак. А па локомотивната ква е ... не е истина. Ако знаеш от кое кранче. Ако не знаеш ти трябва ключ от стрелочника. Алармата се изключва обикновено с мастика, през зимата също.
                        Всеки е патил от недоглеждане и кражби. Работата е и кое кво може, па и кво ни чака май също ...

                        Коментар


                        • хаха

                          Ами ти пак намеша май разходите по колата.... нали целта беше да негледаме "височината на гроздето"...
                          и аз лично минах на дизел не защото това ми харесва а защото това мога да си позвола като разход на горива
                          Имам и лаф за дизеловите автомобили и тои е :
                          Дизелът е като собствената жена - работа ти върши, но удоволствие неможе да ти напрай...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • Re: хаха

                            Първоначално публикуван от DINI
                            Ами ти пак намеша май разходите по колата.... нали целта беше да негледаме "височината на гроздето"...
                            и аз лично минах на дизел не защото това ми харесва а защото това мога да си позвола като разход на горива
                            Имам и лаф за дизеловите автомобили и тои е :
                            Дизелът е като собствената жена - работа ти върши, но удоволствие неможе да ти напрай...
                            4ао
                            DINI като говориш че дизела не можел това и онова мога да ти дам примери как такива "КЮМБЕНЦА" както ти ги нарече преминават перфектно!А сега ако за препятствие имаш 5 километра равен черен път по който чичото с москвича кара то там найстина дизела може да се помъчи.Но на трудни терени си е пушка!Ето ти веднага пример бе!Пламен Тенев на траяла на старта на Ком-Емине с неговия нисан!Качи си го перфектно човека!Евалата му правя!Има много примери за дизели който си вървят перфектно!Ти казваш колко ти върви самурайчето!Еми не го заменяй бе!Ама ти го направи значи не е чак толкова убаво!Аз попринцип съм привърженик на бензина но не отричам и другите двигатели!
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • Бре, голяма тема се е заформила тук!
                              Утре се качвам на ДИЗЕЛОВИЯТ самолет и отивам да проверя как точно стоят нещата в института в Париж.
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • ))
                                В началото на 40-те всички държави са строили дизелови бомбардировачи. Отказали са се заради димната следа, тогава прехващачите са били основно с открити кабини и са ги намирали лесно ...
                                Пежо имат дизелов мотор за акробатични самолети от 5 години. Е, вярно световните шампионати минават на бензинови Чесни и ЯК-52, ама то не е заради моторите)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X