Интересен е факта,че навремето фирмите пускаха модела с един дизел и три четири бензинови. Новите модели излизат с три дизела и евентуално три бензин.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дизел, бензин или газ?
Свий
X
-
което е една голееема у..я. хубавото и е че в повечето случаи можеш да я оперираш и колата ти да си работи перфектно без нея.Първоначално публикуван от TrampБрей,какви системи са измислили
Califuckinfornia Eco-Systems..Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
fakir , как па толкова дизелови джипки съ сменил , и не съм имал проблем? Проблем с паленето на дизела през зимата може да имаш само ако е пълна бангия , но при такава ще имаш проблеми и ако е бензинова.Твърдя , от собствения ми опит че дизела има по- малка поддръжка от бензина.Да не говорим че конструктивно , дизеловия двигател по-добре приляга на джипка , -по-голям въртящ момент на по- ниски обороти , точно каквото трябва.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Рискувам да изпадна в голямо повтаряне но отново ще напиша че няма конструктивно по-подходящ двигател. Проблемът с въртящия момент е валиден само за малките кубатури. 4-литровия двигател на Тойота например е с въртящ момент който е между този на 4.2 дизела и 4.2 турбо дизела... А бензиновия е по-лек което пък е друго предимство... Няма идеално решение... За поддръжката отново въпросът е спорен. Всеки от бензиновите двигатели мога да ремонтирам с помощта само на мултицет и стробоскоп докато за дизела задължително влизаме в дискусия относно помпи, майстори и стендове... И накрая като дискутираме надеждността ще стигнем не до дилема дизел бензин а до по-старо и по-ново поколение двигатели... Примера е пред очите ми. Нашия Нисан Патрул е с 2.8 турбо дизел с механична помпа. Новите са със същия но с електронно управление. И от няколкото ми познати с такъв двигател половината са имали проблем с електрониката а с механиката никой... Даже Иван Маринов наскоро реши проблема генерално, след втората повредена електронна помпа вече е с механична което предполага скоро да не се сеща за проблема...
Коментар
-
Естествено, че отработените газове на дизела в никакъв случай не са полезни за здравето. Но се оказва, че май наистина в тях съдържанието на въглероден окис е много по-малко, отколкото в тези на бензинов двигател. Което е дало повод на руския колега да включи това в предимствата на дизела. А причината да сочи това предимство може да се види от тази статия, която вече беше споменавана в една дискусия тук.Първоначално публикуван от Венцислав ПетровДа отзад на дизелите излиза чист планински въздух с мирис на теменужки...Тем более угарного газа от дизеля нет. (?!?)
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
В случая изобщо не става дума за това кой е по-по-най от гледна точка на екологията. А кой е по-способен да те прати в отвъдното, както си стоиш затънал до праговете във вода с работещ двигател и чакаш да те извадят. От статията става ясно, че с бензиновия двигател на използвания за тестовете УАЗ при липса на вентилация на купето смъртоносни концентрации на СО се достигат за броени минути ...Първоначално публикуван от Венцислав ПетровЗа сметка на което пък съдържанието на сажди е в пъти повече и прочие... Спора за това кой двигател е по малко вреден е излишен. И двата са достатъчно вредни...
Ако при дизела положението не е такова, то това наистина си е едно предимство от гледна точка на използването за офроуд.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinexМного ако стана
http://dmmoyle.com/simeans.htmAn idling gasoline engine has between 2 and 10% carbon monoxide in its exhaust. If the exhaust if piped directed into an average size passenger compartment, carbon monoxide will occupy about 1.5% of the volume of the passenger compartment within about 5 minutes. This is enough to cause definite medical problems after 6 to 7 minutes from the time the car starts. At that level even if the car quits running or is turned off, the victim will die if he stays in the passenger compartment without ventilation.
Diesel engines produce very little carbon monoxide and are generally not considered to be able to produce death, if there is even minimal ventilation.
A suicide victim does not have to be in an enclosed space to commit suicide by automotive exhaust carbon monoxide. Simply lying near the exhaust pipe and breathing the exhausted gases can cause an 80% displacement of oxygen in the blood after some time.
Бе, излиза, че в случая "ако" може да отпадне.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Яко безмислен спор. Не заставам на ничия стана, но като чета тук там писания по този повод оставам с впечатлението че дизели се карат само от силно фанатизирани хора, подобно на тези дето карат японски коли. Карах дизели 4 години и се убедих, че не е за мен, но нищо повече. Нищо лошо няма в дизела. Проблема е, че има твърде малко хубави дизели. Под хубави разбирам мотори с характеристики които не те дразнят когато натиснеш педала. И аз искам да си сложа на джипа V8 дизел на БМВ, но ще ми се напукат петите ако си го купя. Затова си карам на газ. И колкото повече карам толкова повече намразвам течните горива.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan Kolevоставам с впечатлението че дизели се карат само от силно фанатизирани хора, подобно на тези дето карат японски коли.
Случайно да си забелязал, че въпросът, от който произлезе тази тема, бе повдигнат от човек, който кара на бензин?
А какво общо имат пък японските коли в случая хептен не разбрах
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Все тая ми е кой е подкарал темата, но четейки мненията на дизелджийте стигам до тези изводи. Да прощаваш ама при доста хора карането на дизел е болестно състояние. С яростната си защита по този въпрос и използването на подобни твърденияПървоначално публикуван от V93Случайно да си забелязал, че въпросът, от който произлезе тази тема, бе повдигнат от човек, който кара на бензин?
А какво общо имат пък японските коли в случая хептен не разбрах

имам чувството, че не си особено прав. Извинявай ако има нещо нямам за за цел да обидя теб или някой друг.Ако при дизела положението не е такова, то това наистина си е едно предимство от гледна точка на използването за офроуд.
В същност повече няма и да чета подобни безмислени теми.
Коментар
-
Ти точно си един от хората които се държат напълно адекватно и от който не съм прочел и една глупост. Но ако разгледаш някои теми ще видиш, че има доста истина в това което съм написал.Първоначално публикуван от ПаджероводМалиии... Аз карам хем японски, хем дизел.... Ти направо Ма уби!Първоначално публикуван от Yordan Kolev...дизели се карат само от силно фанатизирани хора, подобно на тези дето карат японски коли. .
Коментар
-
Ами и ти извинявай, ама в момента точно ти правиш най-безсмисленото нещо като тръгваш с епитетите напред. Какво е смисленото в това да започнеш да лепиш етикетчета "фанатици", "болестно състояние"?!?Първоначално публикуван от Yordan KolevВсе тая ми е кой е подкарал темата, но четейки мненията на дизелджийте стигам до тези изводи. Да прощаваш ама при доста хора карането на дизел е болестно състояние. С яростната си защита по този въпрос и използването на подобни твърдения
имам чувството, че не си особено прав. Извинявай ако има нещо нямам за за цел да обидя теб или някой друг.Ако при дизела положението не е такова, то това наистина си е едно предимство от гледна точка на използването за офроуд.
В същност повече няма и да чета подобни безмислени теми.
Каква "яростна защита"?!?
Да съм тръгнал да обявявам някого за луд, фанатик или болен според това каква кола кара? Май не.
Какво е лошото в това, ако се знае, че в еди-каква си ситуация един или друг тип двигател може да бъде опасен за живота?!?Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар