Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, бензин или газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Много ясно 4е дизел..бензиновия двигател ще влезе един път в някоя река и ще изгасне...няма ко да приказваме просто...+това офроуд-а не е за бега4ки от по "300 коня" а за мощни и бавни автомобили

    Коментар


    • #32
      За офроуд състезателна машина май по важно е как е подготвена ,а не дали е бензин или дизел.При еднакво подготвени машини според мен бензина е по-добър,стига да се защити добре от вода ел.системата.Но за любителски офроуд (а тук повечето сме такива май) дизела определено е по напред.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #33
        Не е само ел. системата ами самия режим на двигателя и т.н...ако нагазиш във водата с бензинка и изгасне 2-ри път забрави да запали, независимо колко добре е уплътнена цялата система...+това всеки знае 4е дизеловите машини са по мощнисамия факт 4е в Америка, където бензина го взимат по4ти без пари се търси нафта го доказва.

        Коментар


        • #34
          ако нагазиш във водата с бензинка и изгасне 2-ри път забрави да запали
          Ако си влязъл във водата и двигателя изгасне, въобще и не се пробвайте да го палите. Има голяма вероятност да се е върнала/върне вода по ауспуха и опита за запалване да го убие. (Което е съвсем сигурно за дизелов и не толкова сигурно за бензинов двигател)

          всеки знае 4е дизеловите машини са по мощни
          Не знам някой, който да твърди такова нещо. Напротив, всеки, който разбира знае, че от единица тегло, обем и т.н. най-много мощност изважда бензиновия двигател. Защото иначе всички формули 1 щяха да са дизелови...

          самия факт 4е в Америка, където бензина го взимат по4ти без пари се търси нафта го доказва.
          В Америка (USA) нафтата се използва за големите камиони и от военните. Дизеловите автомобили там са съвършена екзотика. Моя позната притежава дизелов Мерцедес в Лос Анжелис, и за да зарежда ходи до другия край на града защото само там се продава дизел. А притежава дизел само защото това е едва ли не нейно хоби и е съвършено лишено от практичен смисъл по думите и. Нещо като тук да си карате автомобил на спирт например. (Което е масова практика в Бразилия)
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #35
            Ачо,
            нямам коментар. "Bull shit", както казват американците.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              Абе май и американците взеха да се замислят. Училищните автобуси вече ставали дизелови. Значи се почва ...

              Коментар


              • #37
                Бензина си е БЕНЗИН, както и да се гледа-това е напитката на боговете. Който желае да използва нафта, но да не обижда истинското гориво
                УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                Коментар


                • #38
                  Вие сте извратени бе! Как може да горите в тия печки пиенето! Нафтата не става за пиене, от нея и ченетата се сковават кат на бясно куче, а бензина е хубав, и със стари маслени филтри за мезе е направо супер, а вие ... ((( Ей от такива държата не може да прокопса!

                  Коментар


                  • #39
                    Защо след като бензина е "по-мощен" се използва по малко....при състезанията колата работи предимно на ниски обороти а вси4ки знаят 4е въртящия момент при дизела е по-голям отклолкот при бензинката....2/3 о производството на джипове е дизел...как си го обяснявате това!?!останалата 1/2 са бензинови които са наблъскани с компиутри и са за шосетоне знам защо някои хора си купуват такива джипове след като могатъ да си купят и лека кола......

                    Коментар


                    • #40
                      Уважаеми "а4о",

                      Отговора на вашите въпроси се съдържа по-нагоре в темата. Преди да напишете нещо в дадена тема е добре да я прочетете отначало за да сте наясно с детайлите и вече написаното. Иначе темата става като прескачащ грамофон...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        Повече се произвеждат дизелови заради двойната употреба, демек за армията. А там има свирепи изисквания по пожаро- и взривобезопастност и унификацията на горивата. И вече не е важно колко по- или по-не, важното е да може квото всички, и най вече да върви, което може и да не се случи, ако някъде трябва да се закарат различни видове гориво.
                        Освен това дизела е по-устойчив на външни въздействия, и с него по-лесно се осигуряват минимални устойчиви скорости. Военните си имат свое чувство за хумор и рядко бързат...) Войника си спи, а службата си върви

                        Коментар


                        • #42
                          В4ера бях в един авер на гости...баща му се занимава от около 15 години с офроуд тунинг и го питах кое е по-добробензиновите двигатели определено са по мощни и бързи,но при дизела въртящия момент при ниски обороти е по-голям(сиг се повтарям ама няма как)...по4ти невъзможно е да изгасне при преминаване на реки и т.н. а и да изгасне по-лесно ще запали(въпреки 4е не е йелателно да го мъ4иш) за разлика от бензиновия който ще се задави и оттам нататък няма смисъл да обяснявам ко ставакато имах предвид 4е 2/3 от джиповете са дизел нямах предвид военните а тези които са предназна4ени за масово производство.има разлика нали?

                          Коментар


                          • #43
                            Tвърдо за бензина. Първо за разхода: За сравнение ще дам Тoyota Lend Cruiser 70 с 2.4 бензин и същата с 2.4 ТД. На магистралата бензиновата харчи 10/100 при скорост от около 130-140км/ч, докато дизела около 11/100. При офф роад няма да коментирам защото всяко излизане извън пътя е разлияно и няма никой който да знае колко ще му похарчи колата идната неделя. Така че ако не сипваш с туби при високопроходимите автомобили няма голяма разлика мевду дизел и бензин.
                            Относно простотата на дизела можем много да поспорим защото отдавна няма прости дизели поне от 85 година. Типичен пример за тожа е горецитираната тойота или един нисан ГР и двете машини са с турбини на които живота в България е не повече от 150000км, слет ремонт издържат още 10000 до 50000, върху горивото, тъй като доколкото забелязвам това е основния проблем, трябва да сложим цената на новото турбо, по скъпите масла, честите смени на филтри т.н.
                            А за лекотата на каране на бензина няма сравнение.
                            IvoVarbanov.bg

                            Коментар


                            • #44
                              Varbany май май толкоз разбираш и ти...Nissan 2.4 td няма а е 2.8td и ако тръгнем да ги сравняваме погледни кубиците има няма 400кб разлика и пак ще гори по-малко.За разхода няма смисъл да говорим безмислено е...на шосето е по бърза бензинката това е ясно само дето ако исках да го режа на пътя щях да си купя някоя бега4ка нали таказа офроуд говорим тука...

                              Коментар


                              • #45
                                еи а4о верно се нау4и да 4етеш бе 4ове4е. кои ти говори за нисан 2.4. 4ети ,4ети а ако ти е трудно незнам. и тия глупости дет сега ги ''откриваш'' се знаят отдавна. ама верно нау4их 4е имало хора дет ''пра'а'т офф роуд тунинг'' от 15години, бреи . сигурно се занимават да вадят гадни бензинки и да поставят истински двигатели ''циганско 4удо'' . много отдавна имало офф роуд тунинг фирми в нащ'а мила родина . за мен наи важно е задкормилното устроиство. ма земи кажи на ''твоя'' 4овек да земе да ги светне и тия на париж дакар завалиите 4е те маи карат се бензинки балъците. абе горките хора. я земете ги светнете 4е да не се мъ4ат с тоя мизерен въртящ момент . и да не им гаснат колите 4е трудно викате палели и още мноо. еи. я звъннете и до детроит ве4е 4е и ония се мъ4ат с бензин още. абе и аз предпо4итам дизел ама т'ва е ли4но предпо4итание. а бензиновия двигател си е супер. сега имам и бензинова джипка и за каране на кал ми е определено по кеф от LC то ми което е дизел. аз сум и за двете ама определено срещу газта. мноо смърди на стари яица .
                                висете отпуснато

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X