Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, бензин или газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Извинявам се искрено...малко съм се заплеснал...покрай тая ваканция пуста...

    Коментар


    • #62
      "Бензинов джип - все едно дизелово Ферари"

      Присъствах на такъв спор, който едва не прерастна в кръвопролитие! Тук търсачката не даде да сте разисквали това - наистина ли дизела е фаворит

      Коментар


      • #63
        добре дошъл

        тук имаше също много дълъг спор на тази тема, който не завърши с никакви конкретни изводи. това е според мен безмислен спор, който е подобен на този, кой е най - добрия 4х4. всяко нещо си има и предимства и недостатъци и факта, че и дизелови и бензинови 4х4 се произвеждат от много отдавна и няма тенденцияа скоро да спират означава, че най - добро няма
        drive alive

        Коментар


        • #64
          Неправилно! Такива спорове трябва да се решават с биропролития!
          Естествено дизела, ако не става дума разбира се за някой мигновен скоростен триал. Ама състезанията поне за мене излизат от рамките на офроуда. Като се изключи трасето, там всичко е парниково. В смисъл за тях съществува организация и осигуряване, които нямат нищо общо с реални житейски ситуации.
          А изобщо, цялата работа ми прилича на умиране и на това и на онова. Къв да е еднорежимен генератор, голям акумулатор, всичките СК, РК, кардани и дифове - на буклука, по един електромотор на всяко колело, и аман от дрънчаща и трошлива железария.
          А лафа от твойто заглавие е убоен!))

          Коментар


          • #65
            ето, почна се
            drive alive

            Коментар


            • #66
              Уважаеми Паджеровод,

              Добре е да обърнете внимание на бутона "Търсене" преди да започвате нова тема. Нищо лошо няма да се дискутира бензин или дизел но вижте какво е писано до момента и ако смятате че можете да добавите нещо направете го в съответната тема:

              http://www.offroad-bulgaria.com/view...E5%ED%E7%E8%ED


              Настоящата тема я заключвам, можете да продължите в горепосочената тема...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #67
                От февруари до сега доста неща се промениха и тази тема има нужда от подновяване. Има какво ново да се каже, но на пристрастните няма да им хареса.
                1. Никой не отвори дума за безопасността при каране (по-точно при търкаляне) на офроуд. Типично по български! Търкалящ се по склона бензинов джип с карбуратор си е "Файърбал", а ако си чукне и резервоара става чудо! Ако пък има и газова бутилка става огнена топка със завързана за него фугасна бомба!

                2. Скочилите до небето и почти изравнени цени на горивата променят някои от по-горните сметки. Не знаели руснаци и американци що е нафта?!? Айде бе! Не само че подкараха дизели американците, но започнаха да обикалят и фаст фуудовете за да събират олио да разреждат дизела!

                3. Във връзка с горното дизеловите двигатели (без помпа-дюза и комън рейл ЗАСЕГА) са готови да работят без проблем с набиращия популярност ясно защо екодизел, който в близка нам Германия вече има значителен процент в продажбите a е и по-евтин.

                4. Техническия прогрес при дизела е доста по-забележим в последно време и не само заради екзотичните пиезокристали например, а заради величините литрова мощност и конска сила/тегло на двигателя така, че определения като "тежък" не са актуални вече за новите двигатели.

                Не са мои думите "Бензинов джип = дизелово Ферари", но ги подкрепям.

                Работих десетина години в открит меден рудник, където лекия транспорт беше изключително съставен от Уазки, движещи се в условията на 90% офроуд и имах поглед върху експлоатацията и поддръжката им. Тези творения, създавани още докато чичко Сталин е бил жив са подигравка с техниката по отношение на двигателя и неговото хранене с гориво най-вече. При разходна норма 25-27 литра на края на месеца масово се въртяха километражи за да се навакса. Говоря в минало време, но последните Уазки се купиха само преди няколко месеца! Виж - за ходовата част не мога да си кривя душата - много държат!
                За "Нивите" които също бяха от последната генерация (около 30 парчета) - 1.7 мотор с карбуратор мога да кажа, че усложненият до безкрайност карбуратор с цел уж да влязат в Евро 3 е по-труден за ремонт и настройка от пълен инжекцион а разхода им бе умопомрачителен. А това са коли, които са взети да работят за собственика им всекидневно и да му създават главоболия рядко, а не обратното! ЕДИНСТВЕНИЯ им плюс в случая беше, че за тези условия всичко друго беше златно като първоначална инвестиция, но пък после... Само да вметна, че консумативите - горива, масла, др. течности се караха директно от Шел с техен транспорт, a техподдръжката беше на ниво!
                Не се заяждам, а само споделям двайсетгодишен опит с двигатели и десет годишен с "офроуд" подобен на вашия!

                Коментар


                • #68
                  Първоначално публикуван от Паджеровод
                  1. Никой не отвори дума за безопасността при каране (по-точно при търкаляне) на офроуд. Типично по български! Търкалящ се по склона бензинов джип с карбуратор си е "Файърбал", а ако си чукне и резервоара става чудо! Ако пък има и газова бутилка става огнена топка със завързана за него фугасна бомба!
                  как мислиш, че търкалящ се по някой склон автомобил на газ ще му гръмне бутилката ????
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #69
                    За моя гордост не си прав за тишината!) Винаги съм разправял за пожарната безопастност на дизела и за "естествеността" му. И че за мене карбуратора винаги е бил непонятна свръхсложна магия. Инжектора освен че е по-близо до дизела, е и къде по-нормална идеология. Когато са измисляли автомобила преди 100 години не са имали друга технология, ясно, от немай къде са съчинили карбуратора. Защо се използва сега за мене е загадка. Има фантастични карбуратори, обаче да ги накараш да работят е изкуство, нищо не може с чука, мене от такова ме е страх и ми се доплаква от безсилие
                    Обаче па и в рудниците шофьорите правят големи глупости. Пуснали УАЗове с Андории под земята, стартерите им Бош. Свърши нафтата, вместо да иде с тубата да донесе, завърти ключа, и на стартера - до оня край на рудника. Стои пред магазина и се оплаква че УАЗа бил ебати буклука брато, и не не ти требе таквоа ... Хем беше мъж на години, някъв началник, да кажеш че келешлък ... В Челопеч ли, къде беше.

                    Коментар


                    • #70
                      Ама пък и вие наскачахте
                      Откъде да почна - как гърми бутилка - ами при рязкото нагряване от 4-8 бара нормални става стотици. Пази Боже!
                      Стефан значи е обърнал внимание за безопасността, ма аз пак съм чел между редовете Вярно, че и при нас имаше келеши шофьори, но чак такива!
                      Тъжното е, че Сталиновите мотори се движат днес и сега рамо до рамо по нашите пътища и извън тях и затова ги споменах заедно
                      Знам, че всеки си обича машината, особено ако сам се грижи за нея!

                      Коментар


                      • #71
                        offtopic:

                        Първоначално публикуван от Pursie
                        ...имам един познат, които имаше приказен Рейндж. Та този Рейндж гореше по асфалт 35/100 бензин...
                        Рейндж-а на твоя познат никак не е бил приказен, уверявам те.. Приказен гори по асвалт 20-25 ..

                        Коментар


                        • #72
                          Хайде сега да не разводняваме темата с мнения става ли УАЗ-а за нещо или не. Все пак темата е дизел, газ или бензин!

                          За всички които искат да дискутират дали УАЗ-а става за офроуд машина или не съм преместил мненията в съответно озаглавената тема

                          http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=1738
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #73
                            навил съм си на ума да взимам бензинова тойота 4.2
                            въртящия момент го дават двоен от на 73-ката с турбодизела 2.5... като я взема /дай боже/, ще пиша дали е по-добре
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от LJ73
                              навил съм си на ума да взимам бензинова тойота 4.2
                              въртящия момент го дават двоен от на 73-ката с турбодизела 2.5... като я взема /дай боже/, ще пиша дали е по-добре
                              Абе LJ мислех, че си в бизнеса с електронни елементи не в петролния?
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #75
                                хахаха

                                Бензина си е бензин та кой каквото и да ми гоевори! Във вода, в сняг, в кал, на асфалта и кадето и да било предпочитам бензинова кола пред който и да е дизел!
                                Тва за въртящия момент е доста тъпо за коментар, защото всичкото това което го говорите зависи от скорости, раздатка, мостове и т.н.! Да кажем, че аз съм по доволен от самурая в земен баир от начално потегляне отколкото от тоьотата! Да неговорим, че разликата в кубатурата м/у двете е мноооого голяма! Да имам мощен бензинов мотор (4,2 тоьота) пък тогава да си говорим за дизели
                                Единственото което ни кара да ги караме тия кюмбета си е разхода и себестойността на бензина спрямо нафтата! Ясно е, че един бензинов мотор, за да припокрива данни на един дизелов е в сила да гори 2 пъти повече и при себестойност 2 лева за литър незнам кой ще е лудия за да се движи с такова!
                                Дизеладжии, гроздето е кисело щото неможем да го достигнем!!!
                                4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X