diavol koleda
Абе бат а4о я ни кажи кои е този оффроуд тунинг маистор дето работи от толкоз време в нашта татковина та ако имаме некои ден малко повече кинти да вземем да идем при него та тои работи от 15 годи все пак аз до колкото съм запознат маи човека които се занимава най-отдавна с оффроуд туниннг е Сашо Ковачев поне за него знам офицялно от както го има и тоя спорт също един такъв човек е КОЦЕ ВЕЛИЧКОВ пича с червената уазка всички го знаят.А колкото до бензина и дизела както вече казах твърдо съм за бензина наистина дизела харчи по малко и има по голям въртящ момент на ниски обороти но както вече разбра надявам се има и такива бензинови двигатели.Мога да ти кажа че не си прав много много за това дали гасне бензина във вода и дали се пали по трудно това е според зависи както се казва по скоро от това как си си направил ел.инсталацията има ли шнорхел и тн.,също така виждал съм какво става когато дизел засмуче поради някакви причини вода нека не говорим всеки знае какво става за мен лично дизела си е повече за градски автомобил въпрос на личен избор си е не казвам че дизела не става за оффроуд просто това ми е мнението всичко е отнсително и зависи много от ситацията в която се попада поне така мисля аз другото нещо е това че дизела лично според мен е доста по сложен от бензиновия карбураторен двигател сега някои ще каже ма има и бензинови инжекциони ами да има ги и тях те обаче са разговор на друга тема.Другото което също смятам аз лично за предимство е това че според мен бензиновия двигател се тунингова много по лесно от дизела някои не се занимават да тунинговат двигателите но има и такива които го правят, да ти кажа повечето тунинговани машини в оффроуда са бензинови пример Г-класите на Янчо,Долфи,Десо,Семко,Вълка и тн.
А инче клкото до това какви двг се ползват в рали Дакра има и дизели мисля че бъгито на Шлесер е дизел ма маиче горе долу с това се изчерпват дизелите в Дакар
Абе бат а4о я ни кажи кои е този оффроуд тунинг маистор дето работи от толкоз време в нашта татковина та ако имаме некои ден малко повече кинти да вземем да идем при него та тои работи от 15 годи все пак аз до колкото съм запознат маи човека които се занимава най-отдавна с оффроуд туниннг е Сашо Ковачев поне за него знам офицялно от както го има и тоя спорт също един такъв човек е КОЦЕ ВЕЛИЧКОВ пича с червената уазка всички го знаят.А колкото до бензина и дизела както вече казах твърдо съм за бензина наистина дизела харчи по малко и има по голям въртящ момент на ниски обороти но както вече разбра надявам се има и такива бензинови двигатели.Мога да ти кажа че не си прав много много за това дали гасне бензина във вода и дали се пали по трудно това е според зависи както се казва по скоро от това как си си направил ел.инсталацията има ли шнорхел и тн.,също така виждал съм какво става когато дизел засмуче поради някакви причини вода нека не говорим всеки знае какво става за мен лично дизела си е повече за градски автомобил въпрос на личен избор си е не казвам че дизела не става за оффроуд просто това ми е мнението всичко е отнсително и зависи много от ситацията в която се попада поне така мисля аз другото нещо е това че дизела лично според мен е доста по сложен от бензиновия карбураторен двигател сега някои ще каже ма има и бензинови инжекциони ами да има ги и тях те обаче са разговор на друга тема.Другото което също смятам аз лично за предимство е това че според мен бензиновия двигател се тунингова много по лесно от дизела някои не се занимават да тунинговат двигателите но има и такива които го правят, да ти кажа повечето тунинговани машини в оффроуда са бензинови пример Г-класите на Янчо,Долфи,Десо,Семко,Вълка и тн.
А инче клкото до това какви двг се ползват в рали Дакра има и дизели мисля че бъгито на Шлесер е дизел ма маиче горе долу с това се изчерпват дизелите в Дакар
Коментар