Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел, бензин или газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
    Бре, голяма тема се е заформила тук!
    Утре се качвам на ДИЗЕЛОВИЯТ самолет и отивам да проверя как точно стоят нещата в института в Париж.
    Преди да запалиш изчакай подгряването че студени времена настанаха

    Стефане те тия дизелови самолети да не са като някой стар автобус бре!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • Ония бомбардировачи верно са приличали на старите автобуси ... Само че четиримоторни. А акробатичните са съвсем малки. Новите са почти като мойта кабина, пластмасова черупчица даже без стрингери и шпангоути. Тикото е гигантска лимузина в сравнение с тях. Крилата са големи, към мотора изискванията са като към състезателните коли - колкото може повече въртящ момент и много, много висока динамика. А самия мотор трябва да е колкото може по-нискооборотен. Въртящия момент се оправя главно с редуктора, той е силно понижаващ, 800 оборота на винта са кажи-речи максимално допустимото. Но пък има големи инерчни моменти. Скоростна кутия няма, и всичко се върти около и над любимите на буталните двигатели 80% от оборотите. Обикновено има и излетен режим - 110% номиналните обороти, кратковременно. Някакъв аналог на скоростната кутия е промяната на стъпката на лопатите на винта, и обикновено става автоматично в полет по маршрут. А като започнат да се премятат е също като в джиповете, пилота прави разни странни работи нарочно които на шофьорските курсове изрично ти казват че не бива да правиш никога, и маймунджулъка става))

      Коментар


      • при дизеловия двгател въртящия момент при ниоски обороти е много по нисък 1500-2000...ако се наложи да минем през река с дизел и после с бензин и случайно изгасне двигателя много по- възможно е да запали дизеловия(въпреки че не е нужно да мъчим колите)защото дизеловия пали с впръскване на нафта а бензиновия с подаване на искра...вярно е че дизеловия двигател е по-пъргав но при този тип каране не ни трябва бързина а мощноста за газта няма какво да говорим

        Коментар


        • diavol koleda

          Първоначално публикуван от a4o
          дизеловия пали с впръскване на нафта а бензиновия с подаване на искра...няма какво да говорим

          Приятелю нищо лично ма позамисли се какви ги говориш дизела не пали с впръскване на нафта а под въздеиствието на много високото налягане тази същата нефта дето се впръсква се самозапалва впръскване има в всеки един двигател без значение какъв е тои и най-често не се впръсква само гориво а направо горивовъздушна смес или смес от гориво и въздух това в най-голяма сила важи за карбураторните ДВГ
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • ами прав си изказал съм се малко не като хората.имах предвид че при дизела не се не се подава искра ама както съм го написал и аз трудно бих си разбрала това "няма какво да говорим" се отнасяше за газта.както и да е аз си давам гласа за нафтата

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Стефан
              ... 4х4 бяха забранени за частни лица до 91-а. С триста зора можеше да се уреди Нива, вярно от началото на 80-те...
              Е с това не съм съгласен защото още през далечната 85 имахме ГАЗ 69
              ...А освен това ги регистрираха във военните окръжия, и ги взимаха запас. Така че нямаше много мераклии...
              Да това е така. Те след 91 дори и ГАЗ 53,66 и някои ЗИЛ-ве ги водеха. Та дори и сега дори вчера получихме известие за едната газка

              Коментар


              • Аз вече писах,че баща ми имаше ГАЗ 69 още през 1977 г.,а че се водеха на военен отчет -водеха се ,но с малко връзки и рушвет на подходящия човек , не те закачаха- поне нас не са.Иначе трябваше джипката да ходи запас.

                Коментар


                • Къв рушвет бе, ние живеехме в една стая, ОФ-то и МВРто ни водеха на отчет кат истински фашисти, и през 90-та - още, сигурно по инерция)
                  Някъв процент уж бракувани без друго са разпилявали по населението. През 89-та например в граничните зони имаше повече законни частни калашници отколкото сигурно сега чифтета по цялата територия. Вече не е актуално, и сигурно може да се говори за тогава. Казваше се мобилизационен резерв и мобилизационен план. Докато ставаше дума за коалиционна война целите и задачите бяха каквито бяха, и територии с размера на нашата страна се явяваха просто буферни зони. Като бронята на колата - място където да се замотае страшния първи удар, да се убие силата на първоначалното настъпление на противника, а в това време отзад да се съсредоточават частите за контранастъплението. Спокойно, без грешките от паниката. 200 километра са не просто пролетаема, те са простреляема територия. Но нищо не пречи в случай на първоначален неуспех на това място да се оставят добре снаряжени партизани. Е, и цялата тайна вече не е тайна

                  Коментар


                  • Връщам ви към основната тема, мисля, че може да ви е интересно - нова статия в За рулем - съпоствака между дизеловия и бунзиновия Хънтър - http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=45253
                    [url=www.offroadbg.net][img]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic12_1.gif[/img][/url]

                    Коментар


                    • А АЗ оня ден по DSF гледах хамър чисто нов го караха на газ хората и то в германия и не на метан ами точно пропан бутан ползваха

                      Коментар


                      • Не се учудвай Митков - и там хората знаят да пестят. Аз повече се учудвам от избора им на автомобил.

                        Все пак повечето цивилни машини се движат предимно по асфалт, а на сфалта цената газта си е удобство ... а на това чудовище спокойно може да му сложат и метанова урадба с големи и тежки бутилки, без да се усети ...

                        Освен това вероятно уредбата е с електронно дозиране и впръскване на газта, което още намалява разхода и подобрява ходовите качества ...
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • обърнахте ли внимание на гърнето на дизеловия Хънтър? почти цялото се вижда в профил /стърчи отдолу/

                          май-излиза, че най-големия недостатък е СК /и на бензина и на дизела/... "не се опитвайте да говорите по мобилния докато карате... първо е забранено и второ никой няма да ви разбере заради шума" тия руснаци имат страшно чувство за хумор
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от LJ73
                            ...май-излиза, че най-големия недостатък е СК /и на бензина и на дизела/... "не се опитвайте да говорите по мобилния докато карате... първо е забранено и второ никой няма да ви разбере заради шума" тия руснаци имат страшно чувство за хумор
                            Скоростната кутия наистина е малко странна, но не шуми (имам значителен опит вече като пасажер ). Или, да бъда по-точен - при движение по асвалт с висока скорост, определно шума не е от нея от скоростта (като при останалите джипки с тази любима кашонеста форма ). За мен по-странни са предавателните числа, но разбрах, че има 'фикс малки тайни' и за това..

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Yaro
                              Скоростната кутия наистина е малко странна, но не шуми (имам значителен опит вече като пасажер ). Или, да бъда по-точен - при движение по асвалт с висока скорост, определно шума не е от нея от скоростта (като при останалите джипки с тази любима кашонеста форма ). За мен по-странни са предавателните числа, но разбрах, че има 'фикс малки тайни' и за това..
                              аз нямах предвид само шума... "разположението" на задната скорост на мястото на втора, предавателните числа...
                              от списанието дори смятат, че дизела може да се окаже по-надежден от бензиновия втория типично по руски трябва и да се обслужи на 2500км пробег /да изпаднат стружките заедно с маслото /

                              бях свидетел какво казват в Тойота за 1-вото ТО: "15000км или една година" /за Д4-Д... явно са решили проблема със стружките
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • Това е АрКПП, арзамаската скоростна кутия. Така са подредени за да е удобно да го клатиш напред-назад като затъне. На тая кутия проблема и се оказа че е буклук. Чупи се, и понеже не се произвежда, няма и части.
                                А в Андорията никой не вярва. Това е някъв лиценз на VМ. И аз не и вярвам. С каквото и полско да съм имал работа - буклук, че и никога не знаеш кога ще стане издънката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X