Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

    Днес едва запалих сутринта, голямо въртене падна. Реших да сваля дюзите, понеже така най-лесно ми е да проверя подгревните свещи. Та свалих ги аз и надничам през отворите да видя свещите греят ли....гледам и се пуля, отвори няма Един тяърд нагар с една дупчица в средата, откъдето горивото по някакъв начин си е проправяло път Имаше и две цъфнали свещи, понеже дюзите са пикаели отгоре им. Изчистих нагара, сипах чиста нафта и сега работи прекрасно, но явно горялото масло не е добър начин да лекуваме инфлацията при предкамерните дизели, за тези с директно впръскване проблеми би имало след доста повече каране.
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • #77
      От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

      Трябва повече зор да му даваш, за да не се образува нагар.

      Коментар


      • #78
        От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

        Мислиш ли, че не давах С маслото мощността значително намаля (дали заради самото масло или крайно влошеното впръскване), но хич не я жалех. Просто нагара затапва пространството около разпръсквача много яко и до там....няма как да се очисти само, а да свалям дюзи през месец....и да хвърлям свещи през два....
        С трансформаторното вървеше разкошно, но свърши. Трябва да се замисля за някаква система за олио
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • #79
          От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
          Мислиш ли, че не давах С маслото мощността значително намаля (дали заради самото масло или крайно влошеното впръскване), но хич не я жалех. Просто нагара затапва пространството около разпръсквача много яко и до там....няма как да се очисти само, а да свалям дюзи през месец....и да хвърлям свещи през два....
          С трансформаторното вървеше разкошно, но свърши. Трябва да се замисля за някаква система за олио
          Значи маслото е вискозно и трябва да се подгрява - досущ като олиото.

          Коментар


          • #80
            От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

            Имам подгревател на горивния филтър, който на всичкото отгоре е с повреден термостат. Подгрява мъжката, не знам до колко градуса, но според мен доста.
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • #81
              От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

              Чакай пак да се умешам. Когато експриментирах с нафтова горелка на масло - не искаше да гори добре докато не подгрях маслото до 150-170 С. Чак при тази температура успяваше да го разпраши като хората. Независимо от това веднъж на 24 часа се налагаше да чистя филтъра непосредствено преди дюзата. Няма пълно щастие.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #82
                От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                Мислиш ли, че не давах С маслото мощността значително намаля
                При мен това ставаше когато сипвах хидравлично масло ,направо спираше по баирите което е нетипично за дизел с турбо,същото и с двутактово Хускварна минерално !
                С моторно мисля че мощноста е повече ,поне така се усеща !
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #83
                  От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                  Мощността силно беше намаляла в диапазона под 1800 оборота примерно, настъпвах газта до край а колата ускоряваше със скоростта на континентална плоча... след това като надуе турбото нещата се оправяха, но кълбетата дим бяха невъобразими. Твърдо съм решен да намеря алтернативно гориво, като цената за изминаване на 100 км да е под 10 лв, опитите ще продължат.
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • #84
                    От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                    Намалих съотношението на 25% масло и 75 % нафта и е чудно. Не пуши въобще, само понякога при яко изцеждане и то много малко Слагам и 10 % бензин към цялата манджа, за аромат Все е файда, на 400 км имам 100 на аванта
                    Yamaha XT​M600E '98
                    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                    Коментар


                    • #85
                      От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                      Ооо Чанев, ето, че и тук се срещаме, ти моя опит го знаеш а за останалите във форума ще споделя. И аз като Чанев карам Ксантия 1.9 ТД, вече съм изминал около 30 000 км на отработени масла било моторни било хидравлични, като вторите са просто прекрасни нямат нужда от мешане с нафта, но имам допълнителен резервоар, все още е проста туба, и трипътен кран. Паля и гася на нафта и след две три минути от крана спирам нафтата и пускам маслото, което в началото на експериментите ми беше смес с нафта и бензин, първо 50 на 50 после нагоре в полза на маслото, а сега съм само на масло но с подгрев на 90-100 градуса, може и още ама ме е страх дали ще ми издържат шлаухките. Разбира се най важно е филтрирането, аз го правя предварително с въздух под налягане, който избутва маслото от масларката през горивни филтри. Обратната нафта съм я вързал в захранващия маркуч на ГНП-то което се облекчава със засмукването на гъстото масло от резервоара, понеже нямам помпа, както е системата на николай цаневски от варна. Той има и електрически трипътни клапани ама по 120 лв парчето, а моя е 7лв и е с врътка А и Чанев, ти май имаш проблем с мотора, който трябва да решиш, а аз като имам път към Поморие ще се обадя да сравним Ксантийките

                      Коментар


                      • #86
                        От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                        Взех си филтър с утайник за Перкинс.
                        В наше село ги правят.
                        Елемента е 1,50 лв
                        Това за на Ясен спама по-горе.
                        Да съживя малко темата...

                        Колко микрона филтрира този за Перкинс и откъде го купи?

                        Гледах някакъв в интеренет около 15 лв., но във Варна и нямаше никакви технически данни -филтър утайник за Перкинс и толкова...
                        http://pg-ltd.com/top/161.html

                        Коментар


                        • #87
                          От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                          След ровене в нета за автомобилни филтри открих сайта на Sogefi SpA - сложих такъв горивен филтър на Клиото, оказа се, че са партньори на FIAMM.
                          Според тези сайтове филтрите за бензин (от 3 до 5 микрона) са по фини от дизеловите (200 микрона):

                          The petrol filter protects the engine supply system, by eliminating any impurities from the fuel. Filtered fuels thus help to increase engine performance and service life.
                          Located any wear in the fuel system between the fuel pump and the injectors, the petrol filter screens out any particles larger than 8 micrometres. In an electronic fuel injection system, the petrol filter must bear a pressure of six bars and have a filtration threshold of 3 to 5 micrometres.


                          The purpose of a diesel filter is to protect the injection pump on diesel vehicles. Diesel filters eliminate impurities and ensure the removal of any water contained in the diesel fuel.
                          ...
                          Furthermore, to respond to the increase in injection pressure, the latest generation of diesel fuel filters must meet new specifications of initial cleanliness (0 particles>200µm). To adhere to these new requirements, Sogefi assembles its filters in ’white rooms‘ where the cleanliness of the atmosphere is permanently controlled.

                          Стария филтър на Клиото е неизползваем - отворих го и беше задръстен до 1/3 с твърди, неразтворими в бензина кристали, приличащи на сол - разтваряха се във вода.
                          Като сменям филтъра на другата кола смятам да пробвам филтрация на отработено масло през него. Като стане, ще споделя...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                            От януари карам Гранда с масло без нафта. Първо го филтрирам през филтър за боя 190 микрона, после през горивен филтър и ядове нямам. Но само със 190 микронният задръства горивния филтър, така че не мога да се съглася , че дизеловите са 200, по скоро обратното, дизеловите са по 2 микрона за комън рейл-а.
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                              Дизеловите за класическите помпи знам да са 10 мкм, като това не е еднакво при различните производители. По-горе се казва не размера на филтъра, а че има много високи изисквания за чистота и количеството на частици с размер над 200 мкм трябва да е 0.
                              Отдавна се глася да събера проби от различни филтри и да видя колко и каква хартия имат и как изглеждат под микроскопа.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                                Нищо не филтрирам,само си нося вече един чисто нов резервен филтър и раздвижен ключ за пластмасата за оводняването на нафтата !Скоро се видях в приключение,оказа се че като падне нивото на маслото ,помпата неможе да го засмуче,затова слагам по 30-50% нафта и проблеми няма !
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X