От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!
Днес едва запалих сутринта, голямо въртене падна. Реших да сваля дюзите, понеже така най-лесно ми е да проверя подгревните свещи. Та свалих ги аз и надничам през отворите да видя свещите греят ли....гледам и се пуля, отвори няма
Един тяърд нагар с една дупчица в средата, откъдето горивото по някакъв начин си е проправяло път
Имаше и две цъфнали свещи, понеже дюзите са пикаели отгоре им. Изчистих нагара, сипах чиста нафта и сега работи прекрасно, но явно горялото масло не е добър начин да лекуваме инфлацията при предкамерните дизели, за тези с директно впръскване проблеми би имало след доста повече каране.
Днес едва запалих сутринта, голямо въртене падна. Реших да сваля дюзите, понеже така най-лесно ми е да проверя подгревните свещи. Та свалих ги аз и надничам през отворите да видя свещите греят ли....гледам и се пуля, отвори няма
Един тяърд нагар с една дупчица в средата, откъдето горивото по някакъв начин си е проправяло път
С маслото мощността значително намаля (дали заради самото масло или крайно влошеното впръскване), но хич не я жалех. Просто нагара затапва пространството около разпръсквача много яко и до там....няма как да се очисти само, а да свалям дюзи през месец....и да хвърлям свещи през два....
Все е файда, на 400 км имам 100 на аванта
Коментар