Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Като всичко нашенско,така и със мостовете сагата приключи.Последно се правеха само мостове за Камаз,но явно договора е изтекъл,и от три-четри години насам Мадара АД разпродава линиите на парче,зъбонарези,дълбяци и т.н.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      Като всичко нашенско,така и със мостовете сагата приключи.Последно се правеха само мостове за Камаз,но явно договора е изтекъл,и от три-четри години насам Мадара АД разпродава линиите на парче,зъбонарези,дълбяци и т.н.
      Сагата с мостовете приключи около кризата, явно на руснаците им дойдоха скъпи. Като качество бяха много доволни, освен мостовете произвеждаха и редица други неща за Камаз като руснаците бяха взели да прехвърлят поръчките от Турция към Мадара, но явно я закъсаха и взеха да си правят нещата сами.
      Отделно шефа на Мадара е идиот. Зовода има огромен потенциал и печели страшно много, но работи на 10-20% от потенциала и капацитета който има.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        ...
        Отделно шефа на Мадара е идиот...
        ...
        Това, че ходеше на срещи с масльонкаджийската си престилка (или яке- според сезона) а държеше "ония папагали", както казваше на главните си инженери, да са облечени по каталог... м-м-м-м, на една нашенска фирма... не го прави точно идиот. Виж, като потроши стъклата на собствената си фабрика в 2 ч. посреднощ, беше друго, но не и идиотизъм.
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Фабрика не се затваря лесно.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
            Това, че ходеше на срещи с масльонкаджийската си престилка (или яке- според сезона) а държеше "ония папагали", както казваше на главните си инженери, да са облечени по каталог... м-м-м-м, на една нашенска фирма... не го прави точно идиот. Виж, като потроши стъклата на собствената си фабрика в 2 ч. посреднощ, беше друго, но не и идиотизъм.
            Представа си нямаш за какво става въпрос. Историите са като вицове и направо не са за вярване, ама не ми е работа да пиша.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

              ... а тука вече внимавай и си сдържай нервите , че си на границата на благоприличието !
              Моля?

              С това ли ще ме ограмотиш по отношение на автобусите?
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                Фабрика не се затваря лесно.
                Толкова е лесно че няма на къде повече . И аз не вярвах че толкова лесно може да се ликвидира мошиностроителен завод като БЕТА ама стана . Кремиковци ; ЗТМ Радомир също . За по малките заводи като Фурнир да не говорим . Такива ликвидираха стотици . Специално за ботевградския Чавдар с малко помощ от държавата и къдърно управление спокойно можеше да оцелее.
                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Ми хич не е по същия начин ! Ма това е друга тема .
                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Отделно в днешно време в Унгария наред с другото се сглобява Мерцедес , с инвестиции над 1 милиард еврА (май станАха 2 завода там)... същевременно у нас правим бас дали фау ве ше строй нещо тука... и се молим Баце "да ни урЕди" ...
                Завода беше поне 10 пъти по голям от нашия Чавдар с утвърдени пазарни позиции в целия свят .
                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                Сагата с мостовете приключи около кризата, явно на руснаците им дойдоха скъпи. Като качество бяха много доволни, освен мостовете произвеждаха и редица други неща за Камаз като руснаците бяха взели да прехвърлят поръчките от Турция към Мадара, но явно я закъсаха и взеха да си правят нещата сами.
                Отделно шефа на Мадара е идиот. Зовода има огромен потенциал и печели страшно много, но работи на 10-20% от потенциала и капацитета който има.
                Камаз е основния камион на руската армия . Още от първия си мандат Путин издаде една директива според която нищо не може да влезе на въоръжение в тяхната армия ако има и един болт произведен извън територията на Русия . Та само въпрос на време беше при сегашната политическа обстановка да спрат да купуват от нас мостове . В Автокам имаше голям пожар и докато се възстановят се говореше че даже и наши мадарски двигатели са слагали на техните камиони .
                Последно редактирано от sek.1; 18-10-19, 05:06.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Да не забравяме и нашия мъдър бивш президент, който се тупаше по гърдите, че ще спрем да произвеждаме стоки с двойно предназначение за Русия.Не знам дали са им забили пирон в ковчега на армията, но на този завод определено успяха.

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    И казваше,ч е като карат зад Камаз с наш и с "родной" мост нашия си е бил тих, а руските са издавали предсмъртен вой...
                    На мой приятел баща му е бил в ония години главен конструктор на Мадара . Почина човека иначе много неща можеше да разкаже . В Русия мадарските мостове се водят екстра и струват бая пари щото тих руски мост няма https://www.youtube.com/watch?v=8ReykkiVHeU
                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Да не забравяме и нашия мъдър бивш президент, който се тупаше по гърдите, че ще спрем да произвеждаме стоки с двойно предназначение за Русия.Не знам дали са им забили пирон в ковчега на армията, но на този завод определено успяха.
                    Стоки с двойно предназчение е много широко понятие . Дори и най обикновената химикалка е стока с двойно предназначение . Ако с нея пише някой ученик в Москва е едно ама ако с нея Шойгу подписва заповедите е съвсем друго Практически всяка стока може да е с двойно предназначение .
                    Последно редактирано от sek.1; 18-10-19, 05:26.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Толкова е лесно че няма на къде повече . И аз не вярвах че толкова лесно може да се ликвидира мошиностроителен завод като БЕТА ама стана . Кремиковци ; ЗТМ Радомир също . За по малките заводи като Фурнир да не говорим . Такива ликвидираха стотици . Специално за ботевградския Чавдар с малко помощ от държавата и къдърно управление спокойно можеше да оцелее. Завода беше поне 10 пъти по голям от нашия Чавдар с утвърдени пазарни позиции в целия свят .Камаз е основния камион на руската армия . Още от първия си мандат Путин издаде една директива според която нищо не може да влезе на въоръжение в тяхната армия ако има и един болт произведен извън територията на Русия . Та само въпрос на време беше при сегашната политическа обстановка да спрат да купуват от нас мостове . В Автокам имаше голям пожар и докато се възстановят се говореше че даже и наши мадарски двигатели са слагали на техните камиони .
                      Определено вече ми е ясно к'во е туй ДУС
                      ( Само да те успокоя, от 2015г България е най-големия износител на оръжие от бившия източен блок. Износа за 2019 е в милиарди и сме на първо място при арабите . За мадарските двигатели никога не съм чул добро, но автомобилния ни кластер ( управляван от споменатия президент) е най-бързо развиващ отрасъл и дано да расте. Може да ти е любопитно, от година -две износа ни за Германия е положителен )

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Ние хубаво сме износител, ама добавената стойност я прибира друг.

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                          Ние хубаво сме износител, ама добавената стойност я прибира друг.
                          Коя добавена стойност?
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            На продукта.

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                              Ние хубаво сме износител, ама добавената стойност я прибира друг.
                              Малко икономика
                              от гледната ти точка , икономиката може да се раздели на 3 типа (много опростено)
                              Вътрешна- тук си го произвеждаме и продаваме. Важно е за баланса, а ДДС го прибира държавата.
                              Внос - простичко- внасяме стоки изнасяме пари, ДДС пак е в държавата.
                              Износ - изнасяме стоки и внасяме пари. Добавената стойност си я прибира държавата (ако) при всяко положение. Импакта е другаде.
                              Ако фабрика с 1000 човека изнася - то заплатите на тези хора са им от износ. Обаче тези пари остават вътре и въртят вътрешната търговия и услуги. Статистиката е че 1 човек, прави доходите на 4други.
                              Работата е баланса да е на плюс. За съжаление обаче не е . В момента цената на руския газ в ЕС е наполовина от това което плащаме ние.

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                                На продукта.
                                Дай пак
                                Кое от добавената стойност на продукт за износ го прибира друг?
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 1 потребители и 6 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X