Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Ако не се лъжа някои от 11М3 бяха с мостове Раба Ман. 11М4 съм виждал врачански с мазов мотор вървеше на зла гад.
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Колко съм пътувал с М3 (ако е това с двг до шофьора) пък станах 1,90 и 100 кила. Най-гадното беше смрадта на нафта вътре. Не винаги. Иначе си ни возеше. След време първите мерцедеси в градския транспорт, с пластмасовите седалки, не бяха с нещо особено по-комфортни. Или турската кента ли беше, какво там. Та освен миризмата на нафта, следващото гадно нещо беше когато се случеше да пуснат по линията същия, но с една тясна врата, просто доста неудобно. Икарусите пък бяха по-удобно, но и те доста шумни.

      М4 също си бяха хубави по онова време, тогава не знаех що е климатик.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Автобуси на Балкантурист , малък (ирански) толям (май 303йка) и чешка Кароса

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:026604244.jpg
Прегледи:1
Размер:50.9 КБ
ID:5822300
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          .... Най-гадното беше смрадта на нафта вътре..
          Най-голямата тръпка обаче е когато се движиш с него по междуселски пътища .
          ....та за коНфорта :
          Ако не успееш да си намериш място на първите 2 седалки зад шофьора (обикновено "запазени за бременни и майки с деца до 3 години" - написано на нагледна табела на всеки ДАП-аджийски рейс ) - нататък (назад) става приключение : от друсането и подскачането на каруцата по дупките могат да ти изпадат пломбите или да ти се размеша пясъка в бъбреците . Возенето на последната седалка пък е за хора с постоянно стегнати коремни мускули .
          При изминатите от мен (подобно на други участници тук ) хиляди километри с 11М3 нямам спомен да съм успял да заспя ( поради горните причини).

          Отделно от това :
          - седалките постоянно "пепелясали" - по 1 пръст пепел , въпреки периодичното чистене .
          - Прозорците дрънчат ужасно , често от тях духа директно вътре , та чак течение ти става .
          Не рядко при дъжд от прозорците си тече вода вътре директно .
          Причината са скапаните гумени уплътнения , които дават фира още от 3 - та година .
          От вратите също духа .
          Зимно време парното е лукс . И работи в 1 от 10 автобуса. Или строшено , или шифьора го не включва , та да "даде икономия" .

          ... Това бяха автобуси в който се возеха обикновените трудови хора ( герои на труда в тях не съм виждал . Партиини секретари - тоже). Тогава демокрация още немаше . Имаше Демократически централизъм.
          ... та обикновените , изнурени трудови хора не плюваха , а пцуваха . Ама тихичко .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

            ... Това бяха автобуси в който се возеха обикновените трудови хора
            ... и деца, ученици, студенти. Останалите изброени от теб негативи са си от безхаберната и немарлива подръжка. А парното наистина не винаги го пускаха, а когато го пуснеха... смърдеше. Но не чак толкова, че да се зароди такъв силен посткомунистически комплекс. А и споменах - возил съм се и на старите нови мерцедеси и други марки автобуси, не съм забравил друсането и дрънченето като на разпадаща се ходова част, сецането при смяна на автоматика, твърдите скамейки наречени седалки с ергономия като за лилипути и миризмата на изгорели газове, появяваща се понякога откъм задно разположения мотор нямащ сила да изкачи баира. Ама ти по това време вече си карал първия си мерцедес, та не ги знаеш тези подробности.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              ... и деца, ученици, студенти. .
              Ама разбира се ! То на какво друго тогава ?!
              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              ... А и споменах - возил съм се и на старите нови мерцедеси и други марки автобуси, не съм забравил .... твърдите скамейки наречени седалки с ергономия като за лилипути ....
              Това за междуградски автобуси ли говориш ? Ако да - ше ми е любопитно кога това и къде ?
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                За протокола, моите хиляди са на М4. На тоя фон километрите ми на М3 са кажи-речи нула.

                И все пак, дори М3 беше на светлинни години от ПАЗ-овете, които масово замени.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-e49e3d8f06f44c73f97948a7369168b0943d2fbe606fa5ef88498c575ba5c639-V.jpg
Прегледи:1
Размер:119.2 КБ
ID:5822312
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-91d1b9fea2607683bbdd48756b4109efa807eeac6194ab7a911f015d639f62f5-V.jpg
Прегледи:1
Размер:248.5 КБ
ID:5822313

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-69f00b221299a97e68446a10dd3653e226d553d78605feefe33327917a05c1bf-V.jpg
Прегледи:1
Размер:242.4 КБ
ID:5822314

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-d1cf4c9b78cfadfea1c0a0daa4fcf289cc0e658faff0383c30485f666aebf43c-V.jpg
Прегледи:1
Размер:240.2 КБ
ID:5822315

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-51215a2dc8e278ad240c04116ad3622805351cfba7bd08f44a0a5c7a5bf50834-V.jpg
Прегледи:1
Размер:237.2 КБ
ID:5822316

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-0-02-01-08abd1472208ffd145b34a0e5fd2ddea7076dc551f80967397ff42603fc5ee4a-V.jpg
Прегледи:1
Размер:243.9 КБ
ID:5822317
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Тия може и да съм ги качвал, че са от преди около две години.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Най-голямата тръпка обаче е когато се движиш с него по междуселски пътища .
                        ....та за коНфорта :
                        Ако не успееш да си намериш място на първите 2 седалки зад шофьора (обикновено "запазени за бременни и майки с деца до 3 години" - написано на нагледна табела на всеки ДАП-аджийски рейс ) - нататък (назад) става приключение : от друсането и подскачането на каруцата по дупките могат да ти изпадат пломбите или да ти се размеша пясъка в бъбреците . Возенето на последната седалка пък е за хора с постоянно стегнати коремни мускули .
                        При изминатите от мен (подобно на други участници тук ) хиляди километри с 11М3 нямам спомен да съм успял да заспя ( поради горните причини).

                        Отделно от това :
                        - седалките постоянно "пепелясали" - по 1 пръст пепел , въпреки периодичното чистене .
                        - Прозорците дрънчат ужасно , често от тях духа директно вътре , та чак течение ти става .
                        Не рядко при дъжд от прозорците си тече вода вътре директно .
                        Причината са скапаните гумени уплътнения , които дават фира още от 3 - та година .
                        От вратите също духа .
                        Зимно време парното е лукс . И работи в 1 от 10 автобуса. Или строшено , или шифьора го не включва , та да "даде икономия" .

                        ... Това бяха автобуси в който се возеха обикновените трудови хора ( герои на труда в тях не съм виждал . Партиини секретари - тоже). Тогава демокрация още немаше . Имаше Демократически централизъм.
                        ... та обикновените , изнурени трудови хора не плюваха , а пцуваха . Ама тихичко .
                        Разкаезвали са ми една случка с М 3 . Панагюрска линия тръгва малко закъснял и по завоите надолу към Вакарел шофьора дава всичката газ . В София на автогарата един старец казва на шофьора пич трябва да ми върнете половината пари почти целия път не можах да седна Човека бил на задната седалка автобуса на ресори
                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        И все пак, дори М3 беше на светлинни години от ПАЗ-овете, които масово замени.
                        Идея си нямаш ПАЗ 672 какво дърво е
                        Последно редактирано от sek.1; 16-10-19, 04:56.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Тия може и да съм ги качвал, че са от преди около две години.
                          Бе май не си спомням да си ги качвал...
                          Първите 11М3 бяха също с открит багажник на покрива и стълба отзад, както и всички предни модели Чавдар. Когато са пътували още с кондуктори, сигурно са се ползвали активно, но през седемдесетте кондукторите отпаднаха и никой вече не качваше багаж на покрива. Съответно, тия рейсове нямаха люк на покрива /или само един там където е вратата за пътници/ а вътрешното осветление беше с едни плафони които се завъртаха при нужда от вентилация. По екскурзиите естествено се човъркаха постоянно тия неща, поне докато рейсаджията му издържат нервите, хаха. А задната седалка си беше привилегия, само за допуснати

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Идея си нямаш ПАЗ 672 какво дърво е
                            Е какво дърво да е!? На база камион ГАЗ, прототип разработен преди повече от 60 години, произвеждан допреди 30 години, между 200 и 300 хиляди бройки по различни източници. Да не вземеме па сега да го сравняваме със Сетрата дето я е снимал Цецо? Ако си се возил в каросерията на Газка /аз съм, макар и не хиляди километри/ със скъсан брезент през есента и зимата и после се возиш на ПАЗ по същите пътища на Газката, няма да му викаш дърво ами люкс-ексклюзив.

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Идея си нямаш ПАЗ 672 какво дърво е
                              Напротив, имам, затова и писах че M3 си е направо Neoplan в сравнение с него. Дядо ми караше такова, а последно съм се возил около Триград на такова преди 10-15 години.

                              Може и още да го търкалят - от тогава не съм ходил по тия места.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                А този М80 с какво се различава от 11М3 - аз лично не си спомням за някаква фрапираща разлика.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:110.6 КБ
ID:5822327
                                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                                VW Golf VI variant
                                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X