Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
    За тази промишленост темата е друга, дай да изкарваме пари в старите заводи от тази тема, докато открием новите. Нали и те имаха потенциал и печатаха левчета.
    Едно изделие 2С1 от вратата на БЕТА излизаше на цена почти един милион долара . Айде БЕТА беше военен завод с профил производство на бронетехника . Това държава като нашата може да го продава само ако зад гърба си има някой голям брат Чавдар Ботевград беше завод с 100% гражданска продукция .
    Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
    Ами аз за това казах че там мащабът е друг... Още в края на 60-те са го замислили така и с постановление на ЦК са го заковали - 150 хиляди тежки камиона и 250 хиляди двигателя в год
    Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение

    70 варианта за разположението на комплекса са разгледани и анализирани... Пет години след пускането на завода са достигнали 100 хиляди камиона годишно.
    А 100 хиляди двигателя са намаления капацитет след големия пожар.

    П.п. Опс, пропуснах. Последните десетина години се движат между 30 и 50 хиляди камиона в год. Около 10ина % отиват за износ. Криза е. Башка автобуси, башка тролеи, башка 4-5 завода за монтаж по чужбините. Даймлер АГ е акционер с 15%, ако не се лъжа.
    Нормално за такава държава . Нашата Мадара в добрите си години произвеждаше средно годишно до 3500 камиона база Лиаз и около 3000 база ГАЗ 53 .
    Последно редактирано от sek.1; 19-10-19, 04:30.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Ето ги ГАЗ 53.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10410308_661330110631196_2693817049044891553_n.jpg
Прегледи:1
Размер:145.7 КБ
ID:5822452
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:КЕНТА.jpg
Прегледи:1
Размер:333.1 КБ
ID:5822453

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Дай пак
          Кое от добавената стойност на продукт за износ го прибира друг?
          Купува се оръжие на производствени цени и се препродава на пазарни. Същото, като Foxxcon произвеждат телефон с разходи за $300, a дрги го продават за $1000, разликата се нарича добавена стойност.

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Такова нещо като "мадарски двигател" няма. Всичките камиони са сглобявани с двигатели получавани в сандъци от завода-майка.

            А Камаз спряха да купуват мадарската продукция в отговор на санкциите на ЕС срешу Русия. Не помня по какъв повод. Приеха се разни директиви да не се внасят разни стоки от Русия, а в отговор руснацитв спряха да купуват и много неща от ЕС, и в частност от Мадара.
            То всъщност-притрябвали са ни... Ако сме читави бизнесмени и политици-ще си намерим много по-сериозни партньори. Но явно не сме.

            Сега Мадара произвежда главно селскостопанска техника, комшията се хвали, че имат износ и за Австралия, а плугове произвеждат целогодишно, докато другите техники се произвеждат кампанийно.
            Носеха се слухове, че в началото на демокрацията Фиат са искали да купуват завода, но са се отказали-нашите са били прекалено лакоми в исканията за взятки под масата...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Такова нещо като "мадарски двигател" няма. Всичките камиони са сглобявани с двигатели получавани в сандъци от завода-майка.

              А Камаз спряха да купуват мадарската продукция в отговор на санкциите на ЕС срешу Русия. Не помня по какъв повод. Приеха се разни директиви да не се внасят разни стоки от Русия, а в отговор руснацитв спряха да купуват и много неща от ЕС, и в частност от Мадара.
              То всъщност-притрябвали са ни... Ако сме читави бизнесмени и политици-ще си намерим много по-сериозни партньори. Но явно не сме.
              ..
              Кольо продава се там където намериш някой да купува не на който ти е симпатичен . Този търговец на който продаде зърното много ли ти беше приятен ? Руснаците в момента са на това дередже https://www.youtube.com/watch?v=-e00TPb9HmI
              Последно редактирано от sek.1; 19-10-19, 21:04.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                . В Русия мадарските мостове се водят екстра и струват бая пари щото тих руски мост няма https://www.youtube.com/watch?v=8ReykkiVHeU .
                Тоя Камаз май е тоя - поръчков за Ринат и Ирина от Чукотка Добре са го накичили, Евро 2, 360 коня, цвят "черен космос" само дето не са изправили подбитостите по коша, ама така е автентично някак си... Ако чувам правилно, сменили са мерцедесовски мостове с "Мадара"?

                https://www.youtube.com/watch?v=vljZCH8WbOY

                Коментар


                • Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                  Ако чувам правилно, сменили са мерцедесовски мостове с "Мадара"?
                  Да. Това би трябвало да е повод за гордост

                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • Ей сега като прочете хер Търтей ще видите виЙ...

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                      Ей сега като прочете хер Търтей ще видите виЙ...
                      Ще видят я.
                      Кон боб яде ли?
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • Няма. Дотук у темата нищо лошо не сме казали за Мерц, няма и да кажем

                        Я малко проба, пък и да си спомним за обозе почившия КрАЗ.
                        Това пак е 1967 година. В някои държави в Африка и на по-особени обекти, БелАЗ вече е популярен и за там се изнасят и такива машини. Вносителите май са английски фирми...




                        Тази снимка не помня дали сме я качвали точно тук
                        .



                        Спешно произведени 18 броя за Чернобил, след работата са ликвидирани и те. Кабинката е оловна капсула.

                        Оказва се, че даже и структурите на АТО вече предпочитат МАЗ. За първото полугодие имало няколко десетки сглобени МАЗ-ове в ЗАЗ, това остана от Украинския Автопром. Е и в няколко завода все още сглабят автобуси по държавни поръчки.

                        Коментар


                        • Сегашният МАЗ не е ли Мерцедес?
                          около 2005 май се полутаха около МАН, спряха и вече всичко е ок
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • Не, МАЗ си е МАЗ. Имат една съвместна фирма МАЗ-МАН повече от 20 години, но не знам немците колко са активни напоследък в нея. С производствен капацитет за около 1000 камиона годишно, напоследък май се ориентират към челните товарачи /тип фадрома/ и триосни самосвали. Там въртележката е голяма всъщност, първоначално идеята е да работят само с МАН двигател, ориентирани към международни превози, после уж и кабини, пък накрая каквото дойде и каквото търси клиента...
                            Сега погледнах статистиката за полугодието, М-М не ги дават колко са произвели но са продали в Русия към 500 камиона. МАЗ е произвел около 3000, около 1300 са продадени в Русия.
                            Камаз около 15000. Даймлер Камаз Рус са произвели 2250, по-голямата част са Актрос, другото е от другите марки, вкл. Унимог и Мицубиши Фусо.

                            Коментар


                            • Като се заговори за МАЗ-имат един модел с който са се помъчили да направят малко по-човешки изглеждащ камион. И по кабината приличал на Волво. Така го и кръстилипо народному-ХБВ-Хочу Бiьт Вольво.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • Като пътувах из Русия 95 96та с издуханата Европа имаше само едни Мазове които горе долу се равняваха с нея Маз Супер Юг
                                К мирной жизни не пригоден.
                                Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                                ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X