Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    До ден днешен Сетра е известна с това че вози най меко от автобусите . Серия 210 която е нашия 11М4 не е изключение . До преди няколко години самоковци имаха една такава на линия .
    11M4 е еквивалент на предишния модел Сетра 100(110). На 200 също май има копие правено в Чавдар, но са произведени съвсем малко. Там мотора си е Мерцедес и в копието...май.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
      ...Сетих се още една линия княжево-владая-мърчаево, като имаше период автобусите ходеха до овча купел по едно време, след промените. Колко пък да е извънградска линията.
      Крайградска е.

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
        Крайградска е.
        5 километра асфалт, движат си се градски автобуси.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          5 километра асфалт, движат си се градски автобуси.
          Ами не е градска, не е извънградска, средното е - крайградска.

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Те много се водят крайградски и в момента, но миналата година само за витошките взеха различни автобуси(и то втора употреба). Туристически тип
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Аз имам известни спомени за линия 70 в София. Все още работи и отива до с. Плана. Когато бях малък задължително и според шофьора беше да съм отпред. Двигателя беше посредата. Отзад нямаше възможност да се "закрепиш"... По спомен и разказите ви - 11м3.
              ;-)
              Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
              нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                Първоначално публикуван от ikristiqn Преглед на мнение
                Аз имам известни спомени за линия 70 в София. Все още работи и отива до с. Плана. Когато бях малък задължително и според шофьора беше да съм отпред. Двигателя беше посредата. Отзад нямаше възможност да се "закрепиш"... По спомен и разказите ви - 11м3.
                На тези линии до последно работеха рязаните икаруси и чавдари 11М3 .
                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                11M4 е еквивалент на предишния модел Сетра 100(110). На 200 също май има копие правено в Чавдар, но са произведени съвсем малко. Там мотора си е Мерцедес и в копието...май.
                На 215 HD е копие Чавдар 420 ама мотора е Камаз Още има един такъв в София сив е и събира персонал по маршрут . Преди няколко месеца го засякох по бул "Сливница" . Този до скоро беше в гараж Земляне.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:c-20452.jpg
Прегледи:1
Размер:148.6 КБ
ID:5822376На времето точно с един Чавдар 11М4 след един 8 декември се прибирах от Плевен със студентска екскурзия . На дръвница преди Правец пускам на втора на 4 пръста лед автобуса се завъртя на 90 градуса първо на ляво изправи се после на 90 градуса на дясно и пак се изправи . В тоя момент оня горе управляваше . Добре че от долу нямаше никой . На равното след бетоновия възел спрях някак си колко време съм седял незнам помня само че в автобуса беше гробна тишина и когато реших да потегля със зор натиснах съединителя краката ми трепереха . По пътя взех решението че повече автобус с хора в него в този живот няма да карам . Нещо много ми идва да нося отговорност за 50 човешки живота зад мен . Прибрах се хвърлих ключовете и до ден днешен съм се качвал няколко пъти на празен автобус на приятели да го пробвам как върви . Едната беше една от първите Сетра 315 HDH които дойдоха в България .
                Последно редактирано от sek.1; 17-10-19, 05:58.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  ...М/у другото и тоя с едната врата ли е градски?...
                  Баф ли го .
                  "Тоя" е снимка на детска играчка . Аз с камиончета си играех у песъка като бех у детската градина .
                  Да събирам снимки на играчки , имитации на соц - возила , на стари години ми идва в повече Все пак , едно е ментално увреждане , а съвсем друго - инфантилност .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    На тези линии до последно работеха рязаните икаруси и чавдари 11М3 . На 215 HD е копие Чавдар 420 ама мотора е Камаз ....
                    То този модел така си и остана експериментален де , ама между другото : известно ли ти е що пък е Камаз мотора ?
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Баф ли го .
                      "Тоя" е снимка на детска играчка . Аз с камиончета си играех у песъка като бех у детската градина .
                      Да събирам снимки на играчки , имитации на соц - возила , на стари години ми идва в повече Все пак , едно е ментално увреждане , а съвсем друго - инфантилност .
                      Освен остроумничене нищо по същество. Става ясно колко си наясно с тия автобуси, просто много държиш да покажеш какви увреждания ти е нанесъл комунизма на крехката психика и чувствителните задни части. Е, явно тука сме и други хора дето друсането по чавдарите не ни е съсипало.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Хубави или не Чавдарите бяха основен обществен транспорт в България. Освен това са изнасяни на странни места, примерно Афганиистан Тези със задния двигател си возеха доста прилично на фона на тези с предния. Също така помня воя от диференциалите им.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Чавдар със задно разположен двигател вози не по лошо от съвременен средна ръка автобус, стига да е в що годе добро състояние и балансирани гуми. Добри или лоши изкараха доста години на практика без адекватна поддръжка и ремонт на принципа събрани части и тел из гаража...рядко се виждаше някой закъсал....
                          0-

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Също така помня воя от диференциалите им.
                            Чак пък вой. На M4 си им беше характерния звук и можеше само по звука да се познае на какво се возиш. Но чак дразнещо за мен поне не е било.

                            Те мостовете ги правеха тук, ако помня добре. И тия, по чиито лиценз са, и купувачите (по едно време се фукахме че изнасаме много) даже по "онова" време съм ги хващал по телевизията да споменават че трябва да се помисли върху шума.

                            Явно никога не сме можели да направим читава двойка пиньон-корона, даже в пика на производството по татово време.

                            Впрочем на няколко пъти ми се случва да попадна и на чуждо производство струг/фреза. Разликата често е "ушеизвадна". Например по никакъв начин не мога да възприема нивото на шума от подавателната кутия на нашите фрези 251/321 за нормално. Машината без самоход почти не се чува, а със се чува толкова че понякога не си чувам телефона в джоба като звъни. А хич не е задължително въпросните чужди машини, като изключим звука, да са с нещо по-добри от нашите.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Мостовете мисля че бяха Raba/Man.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Мостовете мисля че бяха Raba/Man.
                                Бе, имаше тукашни. Не помня само дали на камионите или автобусите. Такава фукня колко изнасяме по онова време трудно се забравя.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X