Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волан на танк

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Волан на танк

    Че те тез 'фтоматици съединител нЕмат ли си..?? А к'во, хидротрансформатор и не го командват, освен че чат-пат го блокират.
    И к'во е чудното, ако цЕлата трансмисия назад е различна при тия с патериците от при тия с волана?! Тогава въпроса се обезсмисля съвсем, щото си е логично две съвсем различни системи, да нЕмат много общо, макар да служат за едно и също. Т.е. оная работа с ябълките и крушите...не се сравняват.
    Ако ще сравняваме само удобството, взимаме два старовремски с еднаква трансмисия(що-годе), единия с патерици другия с волан. И не им гледаме колко бройки са отстреляни през войната, колко им е дебела бронята, и колко им е мръсен екипажа, а само какво могат като функционалност двете системи за управление. При тези с ръчките са дублирани нЕкои функции по управлението, в другите не. Това просто защото трансмисията го позволява и се ползва, а ако при тези с волан не се ползва, а може, си е загуба за тях.

    И взимаме за сравнение старите, щото аз например не съм в час как е при новите, ако нЕкой знае и покаже всичко не само ръчки и волани, тогава ще може да коментираме и за тях. Т.е. дали на новите има файда от ръчките или са поставени по навик.

    ПП: Те и самолетите им се управлявали съвсем различно и по-трудно от западните, ама като характеристики съвсем си стават.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Re: Волан на танк

      Доколкото успях да намеря инфо, всички са с фрикцион (съединител) даже са с по 2, за всяка верига по един. Няма как иначе да спреш едната верига на място, освен ако управлението не е с 2 автоматични скоростни кутии, но никъде не успях да намеря инфо за такова управление.

      Коментар


      • От: Волан на танк

        Предполагам че кинематичната схема на фрикционите е същата разликата е в един куп хидравлични и електронни изпълнителни механизми които преобразуват движението на "волана" в съответната команда . На новите кари е така един джойстик командва всичко и като се бъгне господ да ти е на помощ .
        Последно редактирано от sek.1; 04-05-13, 20:53.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Волан на танк

          По две автоматични кутии имат, или пък по няколко фрикциона на страна и подобни. По-нагоре го има писано.

          Коментар


          • Re: От: Волан на танк

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            На новите кари е така един джойстик командва всичко и като се бъгне господ да ти е на помощ .
            То е така и при танковете с волан, като ти цъфне главния фрикцион и не можеш да си дръпнеш двата лоста назад и да си подкараш машината, казвам го защото на мен ми се е налагало и ме спаси да не залягам под танка в калта. Добре че нямяше кой да стреля по мен.

            Не виждам как с волан може да се ползва пълноценно управлението,

            Панцера пак си е скоростна кутия, главен фрикцион (многодисков съединител със сухо триене), планетарни механизми.
            Последно редактирано от Daniel; 04-05-13, 21:58.

            Коментар


            • От: Волан на танк

              Аз от това изхождам защото имах поглед върху тези машини . Цената втора употреба на един и същ клас машини едната по стара с 4 - 5 години с 4 най обикновени хидравлични лоста е по висока от тази с джойстика . Това в Германия .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Re: Волан на танк

                Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                Не си ми отговорил на въпроса защо колелото не е с волан, не че има нещо общо с танковете.
                Аз ти отговорих.
                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                На новите кари е така един джойстик командва всичко и като се бъгне господ да ти е на помощ .
                Еми баш това му е хубавото - на танковете не се бъгва. А пък на карите - ръгаш кабела, компа го оправя и раотата спи. На това му се вика интелигентно и иновационно решение. Движи света напред. Иначе трябва още да ядем доматите с патериците. Пардон - с колците.
                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                Аз от това изхождам защото имах поглед върху тези машини . Цената втора употреба на един и същ клас машини едната по стара с 4 - 5 години с 4 най обикновени хидравлични лоста е по висока от тази с джойстика . Това в Германия .
                Глупаво е да правиш неща, който карат до живот. Така само унищожаваш прогреса.
                Последно редактирано от NovemberCharlie; 05-05-13, 17:51.
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • От: Волан на танк

                  Да попиПам по тема: Защо малките челни товарачи с гуми са с патерици а не с волан ? Ако е заради мястото и вратата има прецедент БМВ Изета .Волана е на вратата .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар


                  • От: Волан на танк

                    Защото няма място и вероятно е по-евтино.
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • От: Волан на танк

                      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                      Защото няма място и вероятно е по-евтино.
                      Ами и в Изетата няма място пък с волан .

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BMW-Isetta_mp2_pic_43756.jpg
Прегледи:1
Размер:138.5 КБ
ID:5478724
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • От: Волан на танк

                        Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                        Ами и в Изетата няма място пък с волан .
                        Както стана ясно, немците освен че не могат да правят танкове, явно и с патериците не ги бива
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Волан на танк

                          Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                          Ами и в Изетата няма място пък с волан .

                          [ATTACH=CONFIG]579393[/ATTACH]
                          И според теб между изетата и бобката има прилика, така ли? Ми по тая логика що изетата не е с патерици?
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • От: Волан на танк

                            Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                            Да попиПам по тема: Защо малките челни товарачи с гуми са с патерици а не с волан ? Ако е заради мястото и вратата има прецедент БМВ Изета .Волана е на вратата .
                            Завъртането на волана съответства на завиването - затова. Дори да има отклонения от този принцип, пак има плавно съответствие. При патериците издърпването на лоста никога всеки път по различен начин съответства на завиването. Последното зависи в голяма степен от скоростта, терена, товара, наклона, спирането със спирачка и така дава различни възможности. Неприложими при автомобил.

                            Коментар


                            • От: Волан на танк

                              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                              И според теб между изетата и бобката има прилика, така ли? Ми по тая логика що изетата не е с патерици?
                              Не казвам че има прилика питах защо са направили бобката с патерици а не с волан .Както се вижда има начин и място на което да бъде волана.
                              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                              Коментар


                              • От: Волан на танк

                                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                                Завъртането на волана съответства на завиването - затова. Дори да има отклонения от този принцип, пак има плавно съответствие. При патериците издърпването на лоста никога всеки път по различен начин съответства на завиването. Последното зависи в голяма степен от скоростта, терена, товара, наклона, спирането със спирачка и така дава различни възможности. Неприложими при автомобил.
                                Използвам Изеттата да покажя че има техническо решение за проблема място и врата . И най-малко ми е идвало на акъл да слагам патерици на лек автомобил това е приоритет на клавишните специалисти.
                                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X