От: Волан на танк
Че те тез 'фтоматици съединител нЕмат ли си..?? А к'во, хидротрансформатор и не го командват, освен че чат-пат го блокират.
И к'во е чудното, ако цЕлата трансмисия назад е различна при тия с патериците от при тия с волана?! Тогава въпроса се обезсмисля съвсем, щото си е логично две съвсем различни системи, да нЕмат много общо, макар да служат за едно и също. Т.е. оная работа с ябълките и крушите...не се сравняват.
Ако ще сравняваме само удобството, взимаме два старовремски с еднаква трансмисия(що-годе), единия с патерици другия с волан. И не им гледаме колко бройки са отстреляни през войната, колко им е дебела бронята, и колко им е мръсен екипажа, а само какво могат като функционалност двете системи за управление. При тези с ръчките са дублирани нЕкои функции по управлението, в другите не. Това просто защото трансмисията го позволява и се ползва, а ако при тези с волан не се ползва, а може, си е загуба за тях.
И взимаме за сравнение старите, щото аз например не съм в час как е при новите, ако нЕкой знае и покаже всичко не само ръчки и волани, тогава ще може да коментираме и за тях. Т.е. дали на новите има файда от ръчките или са поставени по навик.
ПП: Те и самолетите им се управлявали съвсем различно и по-трудно от западните, ама като характеристики съвсем си стават.
Че те тез 'фтоматици съединител нЕмат ли си..?? А к'во, хидротрансформатор и не го командват, освен че чат-пат го блокират.
И к'во е чудното, ако цЕлата трансмисия назад е различна при тия с патериците от при тия с волана?! Тогава въпроса се обезсмисля съвсем, щото си е логично две съвсем различни системи, да нЕмат много общо, макар да служат за едно и също. Т.е. оная работа с ябълките и крушите...не се сравняват.
Ако ще сравняваме само удобството, взимаме два старовремски с еднаква трансмисия(що-годе), единия с патерици другия с волан. И не им гледаме колко бройки са отстреляни през войната, колко им е дебела бронята, и колко им е мръсен екипажа, а само какво могат като функционалност двете системи за управление. При тези с ръчките са дублирани нЕкои функции по управлението, в другите не. Това просто защото трансмисията го позволява и се ползва, а ако при тези с волан не се ползва, а може, си е загуба за тях.
И взимаме за сравнение старите, щото аз например не съм в час как е при новите, ако нЕкой знае и покаже всичко не само ръчки и волани, тогава ще може да коментираме и за тях. Т.е. дали на новите има файда от ръчките или са поставени по навик.
ПП: Те и самолетите им се управлявали съвсем различно и по-трудно от западните, ама като характеристики съвсем си стават.
Коментар