Колеги (танкисти) в момента по Диема дават филм с Жан Пол Белмондо (Авантюристи), където героят управлява немски танк от Втората Световна война с помощта на автомобилен волан и скоростен лост, като на обикновен камион. Има ли нещо общо с действителността?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Волан на танк
Свий
X
-
От: Волан на танк
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеСамо ако е бил колесно-гъсеничен, например като руските БТ.Трудно е да си мъж на днешно време! Доста се отказаха.
"Никой не бива да се шегува с руския президент. Особено на тема война." Бойко Борисов, 30.11.2018 г.
Коментар
-
От: Волан на танк
Първоначално публикуван от SMITH 357 Преглед на мнениеКолеги (танкисти) в момента по Диема дават филм с Жан Пол Белмондо (Авантюристи), където героят управлява немски танк от Втората Световна война с помощта на автомобилен волан и скоростен лост, като на обикновен камион. Има ли нещо общо с действителността?сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Волан на танк
Възможно е ако има система, която преобразува въртенето на волана в команди за задържане на веригите, нещо което в нормалните танкове е изпълнено с лостове.
ПС: Я, като го напише човек в Google какво излиза - Тигър е първия немски танк с волан: http://www.alanhamby.com/transmission.shtml
Четейки пък за Т-72 излиза, че волана е нещо нормално в западните танкове:
The steering system is a traditional dual-tiller layout instead of the steering wheel or steering yoke common in modern Western tanks.Последно редактирано от silverfox; 28-04-13, 22:24.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Волан на танк
Танка който кара Белмондо е с турбо дизелов двигател . На моменти ясно се чува работата на двигателя и турбината . Нито един немски танк от втората световна не е с дизелов двигател всичките включително и тежкия Тигър са с модифицирани авиационни бензинови двигатели . Единствените танкове с дизелови двигатели от този период са руските Т 34 ; КВ и ИС ! Както е нормално за киното взимат някоя по съвременна машина и външно я лифтват да прилича на това което им трябва или на базата на най обикновен верижен трактор с ламарина пак правят това което им трябва . В тоя свят не са останали много движещи се немски танкове от втората световна и те са основно в музеи и частни колекционери все хора които едва ли са склонни да си дадат машина в която са вложили огромни средства да я потрошават разни кинаджии. Виж Т 34 има още в изобилие движещи се даже и на въоръжение още в някои армии. Технически не е никакъв проблем при наличието на хидравлична система управлението да е с нещо като волан просто практиката е показала че патериците са най удобни за управление на верижна машина .Последно редактирано от sek.1; 29-04-13, 04:52.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Волан на танк
Аз, не съм танкист, но в нета пише, че лостовете на Т-72 не били удобни, защото с тях трябва да се борави с 2 ръце, но освен това и да се превключват скоростите. Някой танкист да каже какво е показала практиката, макар че нашите танкисти волан май не са виждали.
Управлението се осъществява чрез два лоста, за разлика от повечето по-модерни танкове (които се управляват с кормило). Това също е недостатък, имайки предвид нуждата от ръчна смяна на скоростите.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Волан на танк
Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнениеАз, не съм танкист, но в нета пише, че лостовете на Т-72 не били удобни, защото с тях трябва да се борави с 2 ръце, но освен това и да се превключват скоростите. Някой танкист да каже какво е показала практиката, макар че нашите танкисти волан май не са виждали.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Волан на танк
Управлението се осъществява чрез два лоста, за разлика от повечето по-модерни танкове (които се управляват с кормило). Това също е недостатък, имайки предвид нуждата от ръчна смяна на скоростите.
Коментар
-
От: Волан на танк
И Т 34 и Т72 са с лостове. Т 72 се кара с по-малко сила, заради хидравликата, но действа със закъснение. Дърпаш примерно ляв лост и лявата скоростна кутия включва с 1 предавка надолу и танка завива, но задейства след някакво време примерно половин секунда и затова се кара малко кофти. А скоростите се превключват много лесно, те са подредени лоста се движи напред и назад. А да караш Т 34 трябва да си доста здрав, голямо напъване трябва.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: Волан на танк
Винаги съм подозирал немците в особена форма на кретенизъм
Leopard 2A4:
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Волан на танк
Не разбирам от танкове, но като ученик съм управлявал верижен трактор с волан, естествено и такъв с патерици ДТ-75.На този с волана му викахме Т-150верижен, ама дали така се казва или заради еднаквата кабина...Нямам спомен дали се караше по лесно от другите, но модела е поне от началото на 80те.
Коментар
-
Re: Волан на танк
Никакъв проблем няма с карането на танк с лостове - според мен ще е по неудобно с волан или волана трябва да има 3 ти ход назад като на самолет за да може да изпълнява функциите на двата лоста, и както е казано по горе лостовете не се държат непрекъснато като волана на автомобил. Управлението е детска игра, не случайно учебните кемафи казваха на новобранците "колело карал ли си? качвай се и ще усетиш машината" някои добре ги усещах но това е друга тема.Последно редактирано от derhunter; 29-04-13, 14:51.
Коментар
-
От: Волан на танк
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеВинаги съм подозирал немците в особена форма на кретенизъм
Leopard 2A4:
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Коментар
-
От: Волан на танк
Има и нещо друго . Тези машини са проектирани за дълга и тежка война по някое време обучените механик водачи ще почнат да недостигат . На машина с такъв тип управление можеш с минимално обучение да качиш всеки тракторист карал някога верижен трактор . То по същество танка си е брониран и въоръжен спортен вариант на трактор .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар