Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волан на танк

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Волан на танк

    Я ми обяснете това http://www.alexfiles99.narod.ru/0001/STRV-103.htm и защо няма патерици.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • От: Волан на танк

      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
      Е, това вече наистина е наглост - ти и Търтея си правите някакви съчинения по картинка, комбинирани с психологически игрички с предизвестен резултат и карате хора, които наистина са имали досег с бойна техника да обяснават едно и също вече 250 мнения и накрая ТИ искаш извинение??? Между другото ъгълът на завъртане на "кормилната колона" (това е терминът, който самите американци употребяват за нещото) на Абрамса е точно толкова колкото на една мотоциклетна вилка... Прави си изводите колко общо има с волан!
      Павлине, от уважение към форума, ще се въздържа да коментирам постовете ти. От последните ти две изречения, които добави, личи, че не си чел внимателно дискусията.
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • От: Волан на танк

        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
        Я ми обяснете това http://www.alexfiles99.narod.ru/0001/STRV-103.htm и защо няма патерици.
        Трябва ли да превеждам това изречение от твоята хипервръзка (подчератването е мое):
        В иностранной печати указывается, что комбинированная силовая установка увеличивает вес и габаригы танков, привод к газотурбинному двигателю обходится дорого, система управления очень сложная.
        С 209 произведени броя от всички модификация и общо 5-6 години на производство нужно ли е изобщо да се коментираю/
        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
        Павлине, от уважение към форума, ще се въздържа да коментирам постовете ти. От последните ти две изречения, които добави, личи, че не си чел внимателно дискусията.
        Коментирай си, на мен не ми пречиш... Изключително внимателно съм чел темата и ми е безкрайно неприятна. Просто е много тъжно да гледаш как някой, който никога не е имал досег с верижна техника омаловажава и изкарва безсмислен опита на колеги, които са карали бронирана техника. Те поне имат половината опит, а именно този с патерици. Ти обаче нямаш и такъв, но спориш вдъхновено и правиш изводи на база учено във втори курс в университета...
        Последно редактирано от Павлин Андреев; 06-05-13, 09:25.
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • Re: От: Волан на танк

          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
          Я ми обяснете това http://www.alexfiles99.narod.ru/0001/STRV-103.htm и защо няма патерици.
          Отказвам се да чета и да обяснявам на по квалифицирани от мен. Вместо това Вие прочетете и ми обяснете защо няма патериц. Ще ми е интересноо да мо обясните също и защо леопарда е с волан, но не вярвам да го направвите, защото единствено целите да се заяждате. Пепи пак си разбрал каквото ти изнася, с теб също спирам да споря, дори и да се управлява леопарда със супер автоматика аз пак виждам по обширен диапазон на управлението с лостове по нагоре съм написал защо.

          Просто ми писна да се повтарям.

          Коментар


          • От: Волан на танк

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Чавдаре, ама ти сериозно ли мислиш че удобството за водача е маловажно?
            Простичко е - по-удобно, по-малко уморен водач, по-добро представяне в боя. ...
            Ни най-малко не подценявам значението на удобството. Само че:

            1. "Удобство" е доста субективно понятие. Примерно, един човек е склонен да цъкне 20 пъти с мишката за да извърши една операция, вместо да чукне един шорткът с 2 клавиша от клавиатурата. Казва, че така било по-удобно. Аз пък съм на диаметрално противоположното мнение. В немалка степен е въпрос на навик ...

            2. Удобството на екипажа е важно, но при конструирането на военна техника далеч не е на първо място в списъка на приоритетите. Аз, ако съм на мястото на този, който би трябвало да вземе решение за смяна на системата на управление на танка, бих си задал следните въпроси:

            Какво още ще трябва да променя за да постигна предполагаемото по-голямо удобство? Промени в трансмисията? Промени в компоновката на машината?
            А какви ще са последствията от тези промени? За сложността на системата и отражението й върху обслужването (както в казармени, така и в полеви условия)? А с колко ще се увеличи теглото? А ако увеличението на теглото е по-съществено, дали използваният досега двигател ще е достатъчен или ще трябва да модифицира/замени и той, за да не се стигне до влошаване на качествата на машината?
            А как тази промяна ще се отрази на системата за обучение на водачи? Колко човека и в каква степен ще трябва да се преквалифицират?

            В крайна сметка, колко ще струва всичко, като се тегли чертата? И, като се види какво остава под чертата, още ли ще искам да направя промяната или ще реша, че досега използваната система е достатъчно добра за балет с патерици ...







            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
            Все още мисля, че трябва да се извиниш от уважение към всички участници.

            Ето ти едно, което два пъти посочих - ъгъл на завъртане.
            ...
            Аз пък не споделям тези ти мисли.

            А пък за някакъв ъгъл на въртене. Виж след 18:00 минута какво страшно въртене пада



            А тук, след 3:26

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Волан на танк

              Нещо излизат по две - за триене моля.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Волан на танк

                Сегаа, понеже както вече споменахме, че общо взето всички са на волан, явно са си отговорили на въпросите на Чавдар в посока волан. Следователно - инженерите на САЩ, Германия, Китай и Израел са на мнение, че с волан е по-удобно и т.н. техни си съображения. И некси съм склонен да им имам доверие.

                Не подценявам ничии умения и опит на каране на руски танкове (щото нали други не сме помирисвали тука), ама моля ви, не изкарвайте целия останал свят пеераси и неможачи. Щото нали некси не е баш така.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • Re: Волан на танк

                  А им имаш доверие защото? Не са руснаци или защото технически си видял по добро решение. Или така си решил защото знаеш как с управлява верижна техника. Ако искаш отговори ми на по горния въпрос вместо да пишеш догатки и съчинения.

                  Обаче знам че няма да го направиш, защото ще се наложи да се образоваш малко и няма да стане с копи пейст.

                  Коментар


                  • От: Волан на танк

                    сравнение на габаритите на абрамс М1 А2 и Т-90Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image003.jpg
Прегледи:2
Размер:32.3 КБ
ID:5480155
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image005.jpg
Прегледи:2
Размер:62.4 КБ
ID:5480156
                    с по-тъмен цвят с площа на МТО/ машиннотрансмисионно отделение/ на АБРАМСА ,ЛЕОПАРДА и Т-90./ и височината е по голяма/
                    Вижда се че обемът на МТО-то на западните танкове е чувствително по- голям ,което позволява разполагането на автоматична хидравлична трансмисия и съответното воланно/ щурвално/ управление.
                    Руснаците дори и да искат трудно биха натъпкали в по-тясното МТО хидравлична трансмисия.
                    При по -голямото тегло на западните образци с около 30% -сигурно автоматична хидравлична трансмисия е по- доброто решение -поне при локомотивите е така.
                    И понеже даваме за пример нации -финландците дали са по-глупави от евреите та и те си купуват 72-ки?
                    Последно редактирано от Пламен Златарев; 06-05-13, 11:47.
                    Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                    Пламен Златарев 0888 66 03 18

                    Коментар


                    • От: Волан на танк

                      Аз лично, съм далече от мисълта да изкарвам специално германците от онова време за смотани в техническо отношение. Много са напред, правят сложни и сравнително надеждни конструкции още тогава. Но темата беше за предимствата на волана пред ръчките. Ами за ергономия и оприличаване с автомобил, да, вероятно са по-добри с волан. Но като команди които могат да се задават, ръчките печелят. Даже и да се абстрахираме от различните трансмисии, поне остава предимството на ръчките, че с тях можеш да спреш танка, а с волана не можеш. Нататък разликите в двата танка явно са толкова много, че каквито и да е сравнения за откриване на "кой е по-по-най" са безсмислени. Ергономично място за каране с волан, срещу по-неудобно с ръчки, но имащо възможност да караш и в друга позиция при транспорт. За битките ергономията е съществена преди всичко като функционалност, а не за удобство и по-малка умора на водача, защото там се работи с достатъчно адреналин в кръвта. Ако беше за нормална работа, тогава е друго. Проста механична трансмисия при руските, където даже спирачката за паркиране е на ниво като да го подпреш с камИк, срещу сложна хидромеханична трансмисия в немския, където даже не можеш да изключиш спирачката за паркиране по невнимание, или при определени повреди, неработещ мотор и и пр. Едното го кара трактористче, което не знае какво е волан и ръчките са му познати, освен това от опит познава и може да поправи 80% от отстранимите повредите по такава и без друго проста трансмисия. Другото го кара автомобилстче, на което за да му е удобно и познато, дори са сложили волан, та какво остава да му е ясна цЕлата сложна трансмисия, камо ли да ремонтира много нещо из нея. И всичката тази техника, трябва да може да стигне от единия край на Европа до другия, при разнообразни условия и по възможност без необходимост от специална поддръжка и ремонти неосъществими на полеви условия с подръчни средства.

                      Това, че навсякъде било с волан, не е много съществен технически аргумент. Може причината да е съвсем тривиалната, за да може всеки пехотинец качвал се на автомобил да го подкара при необходимост. Иначе в пъти по-функционално и удобно е да се ползва джойстик например (подобно на бобкат), а не волан. Там всички функции по движението могат да се осъществяват само с него, даже и да управлява съществуващите трансмисии.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Волан на танк

                        Хора забравяте едно основно нещо в танка теглото . Съветските/руските са с тегло около 42 - 46 тона докато Абрамс ; Леопард ; Меркава в някои от вариантите подминават 70 тона . Това не е само тегло на бронята а и на механизмите . С тези 70 тона половината та и повече пътища са практически недостъпни . В Русия правят машини които могат да се движат безпроблемно в техните природо - климатични условия а ако се наложи и извън тях .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Волан на танк

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          ... Следователно - инженерите на САЩ, Германия, Китай и Израел са на мнение, че с волан е по-удобно и т.н. техни си съображения. И некси съм склонен да им имам доверие.

                          Не подценявам ничии умения и опит на каране на руски танкове (щото нали други не сме помирисвали тука), ама моля ви, не изкарвайте целия останал свят пеераси и неможачи. Щото нали некси не е баш така.
                          Сега, ако ти държиш да се правиш на Стефан с обратен знак, не мога да ти попреча, ама все пак дай го малко по-сериозно. Това, че немците и американците го били правили еди-как си не означава, че това е най-доброто решение за всяка една ситуация (и нали се рабрахме, че онова на Абрамса не е волан ).

                          По отношение на елегантните хай-тек решения ми се струва за подходящо да цитирам един немец - Ханс Рудел, известен пилот от ВСВ, който разказва в спомените си как се борели със свирепата руска зима да запуснат двигателите на самолетите със самоделни подгреватели

                          ... A petrol can makes a tin oven. A sort of chimney protrudes from the top with a perforated cowl to stop the sparks from flying. We place this whole contraption underneath the engine and light a fire in it, pointing the stove-pipe towards the priming pump round which the heat now radiates. We maintain the heat until we get a result. It is primitive, but just the thing for the Russian winter. We receive deliveries of complicated, so-called heat carriers and technical gadgets. They are beautifully constructed, but unfortunately they themselves rely on the working of subtle machinery in the form of tiny motors or complex devices. These must first be induced to start and that is exactly what they will not do because of the cold. ...
                          Източник: Stuka Pilot, Hans-Ulrich Rudel
                          Превод на подчертания текст

                          Примитивно е, но е точно това, което трябва за руската зима. Ние получаваме доставки на сложни, т.нар. носители на топлина и технически джаджи. Те са красиво конструирани, но, за съжаление, за работата си разчитат на фина машинария под формата на малки моторчета или сложни устройства, които първо трябва да бъдат накарани да заработят, а точно това е невъзможно поради студа ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Волан на танк

                            Т-90АМ има волан

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1315540200_rdn_4e687611eafc7.jpg
Прегледи:1
Размер:57.9 КБ
ID:5480168
                            Бира без ракия - парите на вятъра

                            Коментар


                            • От: Волан на танк

                              Първоначално публикуван от Ingeneer Преглед на мнение
                              Т-90АМ има волан
                              Е ненене
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Волан на танк

                                Е не поне на тази модификацияhttp://www.youtube.com/watch?feature...=qQ4RTGVVPxE#!
                                Но пък е добре показан обезкостен кемафският отсек с всички щтракащи лостови механизми за управление.Школата си с е школа и вездесъщите патерици присъстват и тук
                                Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                                Пламен Златарев 0888 66 03 18

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X