Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волан на танк

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Волан на танк

    Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
    Това мнение съм склонен да приема, с някои дребни уговорки. А именно, че не е проблем да управляваш хидравлично механичната скоростна кутия. Айде, лека нощ.
    Тя при 72-ката се управлява хидравлично ,като елементите за управление са разположени върху самите кутии-те са две лява и дясна.А самите разппределители са управляват механично с патериците-те са в предната част , а скоростните кутии са в в задната част.Самите скоростни кутии са интересни като конструция, на около 75 см дължина са наредени седем предавки с 6 планетарни реда и 12 стоманени фрикционни дискове -6 с външни зъби и 6 с вътрешни зъби.По наше време не ги ремонтирахме а се сменяха с нови, само съм виждал една разглобена и повече от година и половина никой не можа да я сглоби.
    Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
    Пламен Златарев 0888 66 03 18

    Коментар


    • От: Волан на танк

      Хидрообемна и скоростна кутия е екзотична комбинация. Не са ли с хидродинамична, като на колите? Хидрообемната е слаба и има големи загуби. И маслото ври от тях.

      Коментар


      • От: Волан на танк

        Евреите ползват това
        Ashot Ashkelon hydromechanical automatic, 5 gears (licensed copy of Renk RK325)
        The electronically controlled transmission has five forward gears, also provides steering and braking functions.

        И те така
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Волан на танк

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          Хидрообемна и скоростна кутия е екзотична комбинация. Не са ли с хидродинамична, като на колите? Хидрообемната е слаба и има големи загуби. И маслото ври от тях.
          Тази терминология използват в описанието на западните образци ,може неточен превод , незнам
          Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
          Пламен Златарев 0888 66 03 18

          Коментар


          • От: Волан на танк

            Я да му се не види, то си имало информация ще взема да хвърля едно око, че ми стана интересно. http://www.steelbeasts.com/Downloads/p13_sectionid/320
            Хидрообемна= хидростатична= хидромотори и помпи с променлив дебит. Таке е в бобкатите и подобни. В танка си е хидромеханична ама явно по 2.

            ПП: Даже нЕма да коментирам разни инжЕнерни приказки у темата. За сега.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • От: Волан на танк

              Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
              Ако трябва да го обясня по -просто.При "паркиране" на танка трябва да бъде застопорено по някакъв начин водещото колело/ зъбакът който върти веригата/.при руските натискайки крачната до "дупка" ,педалът се затопорява с един лост, който възпрепятства натискането на съединителя.
              Ta сега последно ТАНКЪТ има или няма ръчна спирачка? Щото с това горното си противоречиш в по-предна страница.

              Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
              Как е решено при "воланните танкове незанам,
              Но знаеш че е гейско решение! Щото то и на молотовката ръчната ползва елементи на главното предаване пък е с волан. Та сега и нея като гейска измислица ли да я класифицираме

              Коментар


              • От: Волан на танк

                Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
                Но знаеш че е гейско решение! Щото то и на молотовката ръчната ползва елементи на главното предаване пък е с волан. Та сега и нея като гейска измислица ли да я класифицираме
                Еми доколкото е Студебейкър или както му викат на съвецки Студебеккер явно е пиндовска гейщина
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Волан на танк

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Еми доколкото е Студебейкър или както му викат на съвецки Студебеккер явно е пиндовска гейщина
                  Е що бързаш сега? Едно е да му го кажеш, до утре го забравил, друго е сам да изстрада познанието

                  Коментар


                  • От: Волан на танк

                    Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
                    Ta сега последно ТАНКЪТ има или няма ръчна спирачка? Щото с това горното си противоречиш в по-предна страница.

                    Но знаеш че е гейско решение! Щото то и на молотовката ръчната ползва елементи на главното предаване пък е с волан. Та сега и нея като гейска измислица ли да я класифицираме
                    По твоята дефиниция ръчна спирачка няма.Има механизъм с който танкът се удържа в покой и на място.И когато трябва да тръгнеш от 30 градусов наклон се използва тази комбинация от лостови механизми ,описани в горните ми постове.
                    А това голфов дрифтаджия да подкара танк с волан...... ,може ,до първото препятствие!!!!
                    Динамиката на движеща се 40-тонна грамада примерно с 20 км/ч няма нищо общо с дрифта на голфчето.Вкараш ли танка на дрифт-желателно е около теб в радиус на 200 метра да няма никой!
                    Последно редактирано от Пламен Златарев; 06-05-13, 00:55.
                    Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                    Пламен Златарев 0888 66 03 18

                    Коментар


                    • От: Волан на танк

                      Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
                      Е що бързаш сега? Едно е да му го кажеш, до утре го забравил, друго е сам да изстрада познанието
                      Еми понеже вися и чакам Гого да почерпи а той само се облизва и дреме. Котешки му работи.

                      Аз по-горе съм написал и какви са скоростните кутии и сигурно вече ще стане ясно що слагат волани.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Волан на танк

                        Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
                        По твоята дефиниция ръчна спирачка няма.
                        Държа да отбележа, че аз дефиниции не съм давал

                        Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
                        Има механизъм с който танкът се удържа в покой и на място.И когато трябва да тръгнеш от 30 градусов наклон се използва тази комбинация от лостови механизми ,описани в горните ми постове.
                        За последен път ТАНКЪТ като такъв има или няма "ръчна" спирачка?

                        Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
                        Динамиката на движеща се 40-тонна грамада примерно с 20 км/ч няма нищо общо с дрифта на голфчето.Вкараш ли танка на дриф-желателно е около теб в радиус на 200 метра да няма никой!
                        Позволи и на нас да сме чували що е танк и от кой край се яде, съдейки по опита ти, едно поне 15-ина години по-рано. И тия 200 м ги запази за раздумката с набори в кръчмата, щото едно са 40 тона с 20 км/ч на бетона в парка и друго на мократа угар...

                        Коментар


                        • От: Волан на танк

                          А дойчовците ползват това

                          The Renk HSWL 354 is a hydromechanical power shift, reversing and steering transmission with four forward and two reverse gears and is installed in the Krauss-Maffei Leopard 2, Leopard 2 driver training vehicle and MaK Armoured Recovery Vehicle 3.
                          Operation is fully and semi-automatic and the transmission can be mounted to the engine directly or via a connecting component. Mechanical brakes are built on to the output shafts which are transverse to the input.
                          Propulsion drive is via a torque converter with lock up clutch, shifting and reversing gear to be shifted under load with planetary gear sets, multidisc brakes and clutches.
                          Steering drive is infinitely variable by a hydrostatic-hydrodynamic superimposed steering system.
                          The transmission brake is a combined hydrodynamic-mechanical brake system as service brake, without parking and auxiliary brakes.
                          The central oil supply consists of a built-in reservoir, pumps, filters and valves. A connection for the oil heat exchanger is provided.
                          Controls consist of an electric remote control for gearshifting and reversing; mechanical actuation of steering, service brake and emergency drive second gear forward and reverse when the current fails. Power take-off is from the two cooling fans.
                          Options for the Renk HSWL 354 transmission include connecting cable between gear selector, electronic control unit, transmission and vehicle, output gear-type couplings, final drives, sprocket drums and external testing device.


                          И още малко за Леопард 2
                          A hydraulic and bridgeable torque converter connects the engine to the HSWL power shifting/steering/braking transmission. It is used to modulate the torque flow from engine to tracks depending on the driver’s needs. A total of four gears can be shifted manually or in automatic mode. The build in braking system consists of a retarder and two oil cooled disk brakes. An additional brake is available outside the transmission in the hull rear. The parking brake is mounted on the inner side of the final drives and used to block the tank when it is on a hold. The parking brake is activated by the driver. When activated, the system is not pressurised, which means the brake cannot be release by accident or system failure. To release the brake, oil from the hull hydraulic system is used. In case the oil pressure falls under a certain limit, the brake can’t be kept open and it closes. The parking brake has its own circuit and is not linked to the service brakes.

                          И за волана

                          To control the tank, the driver is equipped with a steering handle, two paddles and a gear shift box. Control signals are transferred hydraulically or electrically. The steering handle is placed in front of the driver and its usage is equal to a steering wheel in an ordinary car. It just comes with a very small steering angle. The steering handle can be adjusted in height and depth. On the left side of the steering wheels are the controls for the indicators, high bean and horn. Pedals are placed below the steering wheel. The right one is the accelerator, the centre one is the brake pedal. A foot rest is mounted on the left side. On its front a switch is placed, which is used to control the wipers on the drivers central periscope. The switch has several stages, which should allow an interval based activation of the wipers or cleaning with water.

                          А това е за ръчната спирачка, която не знам руските имат ли нямат ли, ма ще разберем

                          The lever of the parking brake has a very simple function; it just activates or deactivates the brake. The parking brake is designed as a very safe system. It is always closed and needs hydraulic pressure to get released. That means the engine needs to run and/or enough reserves have to be available in the hulls hydraulic system. The activation of the parking brake is also possible on the move; however, this leads to the destruction of the unit. The emergency gear shift allows the mechanical switching of the 2nd gear and the selection of forward or reverse direction. Another position also allows the forward operation with a mechanically bridged torque converter, which allows the towing of the vehicle.
                          Последно редактирано от turtey; 06-05-13, 01:10.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Волан на танк

                            Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
                            За последен път ТАНКЪТ като такъв има или няма "ръчна" спирачка?
                            Позволи и на нас да сме чували що е танк и от кой край се яде, съдейки по опита ти, едно поне 15-ина години по-рано. И тия 200 м ги запази за раздумката с набори в кръчмата, щото едно са 40 тона с 20 км/ч на бетона в парка и друго на мократа угар...
                            Опитът ми е от преди 30 години със 72-ка и много добре знам какво са 70 км/ч на землен път и какво са 20км/ч на паваж , какво е спускане по 30 градисов разкалян наклон и какво е усещането при скъсване на верига, как се прави верига при минус 20 градуса и т.н.Знам какво е да се "разиграе" машината по тесен път -и дървета съм отнасял ,и огради.Едно кило опит тежи повече от 100 кила приказки!През двугодишната служба като наборен войник имам около 4500 изминати километри.
                            За последно: 72-кта има механизъм чрез който танкът се удържа на място при спиране или паркиране чрез комбинация от натиснат педал на крачната спирачка и лостов механизъм за застопоряването и в натиснато положение.Този лостов механизъм се издърпва с ръка.Това използвайки западната терминология е "parking brake "
                            По ясно не мога да го обясня
                            Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                            Пламен Златарев 0888 66 03 18

                            Коментар


                            • От: Волан на танк

                              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                              Имам доста добра представа от ДАП. Всъщност, това какво общо има? Опитваш се да умаловажиш историята ли? Ми добре. Не ме интересува.
                              Нищо не омаловажавам . Всички примери които съм дал аз съм ги изстрадал на гърба си . Като заговорихме и за гайковери навремето имаше едни ловешки с мотори от двускоростните бормашини . Та тия гайковери с лекота късаха гайка на главина (каре) . Беше някъде около 1991 година за една дамаджанка ракия ми донесоха чисто нов такъв . Поработих с него но понеже си беше големичък и не можеше да се завира на терсене места един ден едно приятелче който тамън беше отворил едно сервизче приплака и му го подарих . Аз си имах ГДРейски пневматичен . След дълги години млатене му се скъса оста и сега съм с китайски за 30 лева от битака . Не е върха на инструменталната екипировка но работи вече поне 5 години и не въртя на ръка .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Волан на танк

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Я да му се не види, то си имало информация ще взема да хвърля едно око, че ми стана интересно. http://www.steelbeasts.com/Downloads/p13_sectionid/320
                                Хидрообемна= хидростатична= хидромотори и помпи с променлив дебит. Таке е в бобкатите и подобни. В танка си е хидромеханична ама явно по 2.

                                ПП: Даже нЕма да коментирам разни инжЕнерни приказки у темата. За сега.
                                Що, бе? Коментирай. Нали идеята е да стигнем до изводи. Или идеята е да си мерим...?
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X