От: GAS GAS 300+/гас мания/
Калобрана който си поръчах за Кавазаки КХ (КХ125-250 1991-2007г) вчера пристигна и веднага беше монтиран. Стана много добре като се наложи да направя корекция на две неща.

Отворите за винтовете при мен са с ограничителни втулки и отвора е 8мм докато при калобрана на КХ е 6.4мм и втулките не влизат. Ако държите да се сложат и втулките трябва да се "разкара" отвора на 8мм. Между центровото разстояние на двата отвора при ЕС2012Е е по голямо от колкото при КХ, но това не е проблем. Левият отвор си идва точно, десния бяга с малко и вариантите са два. Дупка в калобрана или във филтърната кутия. Втория е за предпочитане защото така или иначе няма резба...в кутията, където решиш там можеш да завиеш винта.

Понеже разглобих "гайдата" за да видя дали се движи клапата та реших да сменя и о-пръстените които уплътняват на цилиндъра.
Най вероятно при вкарване са подвадени леко 0-пръстените и тръбата ги е отрязала.

Понеже си беше невъзможно да бръкна и да взема точни размери на ширина, дълбочина на каналите... затова го играх малко на проба грешка.
Взех два размера като 43мм на 3мм пасна най добре. Нямам си и на идея дали тези обикновени о-пръстени ще издържат на температура... ако не стават ще отида да ми направят два от друг материал който да издържа, но това ще си покаже с времето.


Сега остава да спре да тече масло от там и с времето да отмия гадната чернилка.
Калобрана който си поръчах за Кавазаки КХ (КХ125-250 1991-2007г) вчера пристигна и веднага беше монтиран. Стана много добре като се наложи да направя корекция на две неща.

Отворите за винтовете при мен са с ограничителни втулки и отвора е 8мм докато при калобрана на КХ е 6.4мм и втулките не влизат. Ако държите да се сложат и втулките трябва да се "разкара" отвора на 8мм. Между центровото разстояние на двата отвора при ЕС2012Е е по голямо от колкото при КХ, но това не е проблем. Левият отвор си идва точно, десния бяга с малко и вариантите са два. Дупка в калобрана или във филтърната кутия. Втория е за предпочитане защото така или иначе няма резба...в кутията, където решиш там можеш да завиеш винта.

Понеже разглобих "гайдата" за да видя дали се движи клапата та реших да сменя и о-пръстените които уплътняват на цилиндъра.
Най вероятно при вкарване са подвадени леко 0-пръстените и тръбата ги е отрязала.

Понеже си беше невъзможно да бръкна и да взема точни размери на ширина, дълбочина на каналите... затова го играх малко на проба грешка.
Взех два размера като 43мм на 3мм пасна най добре. Нямам си и на идея дали тези обикновени о-пръстени ще издържат на температура... ако не стават ще отида да ми направят два от друг материал който да издържа, но това ще си покаже с времето.


Сега остава да спре да тече масло от там и с времето да отмия гадната чернилка.
Коментар