То ако е така ... иначе много се чудя и за Дискавъри 2 2.5 дизел . Намерих един автоматик и излежда много запазен ама нещо май не го харесвате тоя модел много много . Иначе отговаря на изискванията (рама и цели мостове) .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв SUV става за off-road
Свий
X
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнениеТо ако е така ... иначе много се чудя и за Дискавъри 2 2.5 дизел . Намерих един автоматик...
Абе, готина кола е "Диско 2""An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Ето ти една тема за надъхване. Има и обръщане на волана:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...-110-sw-300tdi
Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Преди месец и нещо продадох suzuki jimny 1.3, сега ще пусна за продажба и ssangyong kyron, ще си оставя само grand cheroke limited quadra drive 2.7crd защото ги бие по меко возене, по комфорт, по удобство, по ускорение-бързина, по фабрична музика,по голям багажник, по проходимост, вярно е подръжката му е малко по тежка но пък ми напълни сърцето защото с едно превозно средство аз си запълвам всички изисквания .
Колега ако искаш хвърли едно око и на тях.
Сега чакам да отменат тази карантина че две съседки искат да пробват заедно с мен колко е удобен багажника на гранда на някоя красива полянка докато си чуруликат птичките, просто да ми направят едно масажче.Последно редактирано от Mario321; 22-04-20, 20:36.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mario321 Преглед на мнениеПреди месец и нещо продадох suzuki jimny 1.3, сега ще пусна за продажба и ssangyong kyron, ще си оставя само grand cheroke limited quadra drive 2.7crd защото ги бие по меко возене, по комфорт, по удобство, по ускорение-бързина, по фабрична музика,по голям багажник, по проходимост...
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеОт: 4x4 за начинаещ (за "забавление")
Класиката, класиката да припомним:
Първоначално публикуван от teao
Мнението на над 90% от участниците във форума е че джипа трябва:
1. да е с рама- за да има буксирни точки, дето да те сеца трактор с удар, като се окопаш
2. тегло над 2 тона- за да може да се окопаш хубаво
3.двигател до 118кс- за да не можеш да се извадиш сам от калта
4.задължително дизел- за да си щастлив зимата
5 еле па ако е под 100 коня да е в малкия данък- за да останат пари за гуми
6.кални 31ци не трабва да може да ги буксува дори и на сняг- за да е сигурен и да не се притесняваш че ще занесе, ако запали
Успееш ли да изпълниш тези точки, може да се чустваш истински подготвен офроудър."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
- 3 likes
Коментар
-
Целите мостове са интересна тема, която мене специално много ме интригува Едни викат - задължително цели мостове, други викат много некомфортно с цели мостове. Чак имало значение
Аз досега съм имал джипове само с цели мостове, но хич не го намирам задължително. Особено за първи джип. Все пак силно ги предпочитам, защото за мен предимствата са много повече от недостатъците. Всъщност недостатъци не намирам кой знае какви. Ама знам, че може и с независимо окачване отпред. Виждам такива коли по горите, хората си ги карат с години, значи може. И давам препоръки за първа кола най-често тъкмо с независимо предно.
Тая прословута липса на комфорт обаче искрено ме забавлява За толкова години как не го усетих, как не разбрах, че не ми е комфортно. Между другото, когато бях започнал да си търся джип преди бая години, първите три варианта, които бях набелязал, бяха с независимо окачване отпред. Две от тях скачаха като коне. Точно на базата на комфорта обаче си избрах тъкмо кола с цели мостове. И по-добре возеше и по-стабилно се държеше в завоите. Не знаех тогава кой знае колко за важността на мостовете. После чак прочетох, че е задължително Не съм съжалил за една секунда през годините.
Все пак, ако човек иска джип за надграждане, целите мостове са по-добрият вариант. И наистина носят повече тормоз.Последно редактирано от nissan_gr; 23-04-20, 13:12.
Коментар
-
И към автора на темата.
Колега, ако наистина толкова си се запалил и бюджетът може да търпи корекции, помисли за кола, която би била добра база за надграждане. Да си я направиш сам има смисъл, защото ще е направена както ти искаш и както на теб ти върши работа. Това ако се заровиш, обмислиш и постараеш достатъчно. Има направени коли, ама не всички са направени както трябва. Някои пък имат излишни неща.
Патрол може да си вземеш и не направен А е доста добра база за надграждане. Наистина носят много на зор и за почти всички неща, които човек би искал да им подобри има по няколко изпитани решения.
Ако обичаш сам да си човъркаш, Тойота също доста може да ти хареса. Една от марките коли, по които най-приятно се работи. Модели колкото искаш, има много добри за надграждане.
Дори Сузукитата носят на надграждане, ако това е твоят тип джипка.
За американските не се изказвам, защото нямам много наблюдения на надграждането им. Oбаче има една тема на Verter за Гранд Чероки. Много хубава, подробна тема за кола направена с много мерак и старание. "Обачето" идва оттам, че на всеки няколко поста самия автор на темата казва "защо не взех Патрол или Тойота". Има модели които носят на надграждане и такива, които не твърде.
В никакъв случай не агитирам срещу американските джипки. Просто давам гледна точка.Последно редактирано от nissan_gr; 23-04-20, 13:57.
Коментар
-
Аз нямам толкова проблем с намирането на джип колкото от къде да е този джип . Ако е с десен волан няма да го обръщам и няма и да го регистрирам . Къщата дето ще го държа е точно до гората . В другия случай ако е от БГ , трябва да плащам данъци на нещо което реално ще се ползва 10-20 пъти в годината , но пък ще мога да ходя с него на най-различни места . Вчера попаднах на няколко английски Гранд Чероки-та автоматик с 4.0 двигател обърнати на газ на много добра цена .
Коментар
-
Ако толкова си се запалил, хич няма да са 10 - 20 пъти в годината Не вярвам да си имаш едно любимо дере на село и само там да си риеш, че и да си надграждаш колата специално А колко хубави места има из България за гледане и за катерене... При мен поне с яденето се отвори страшен апетит
Данакът е една от последните финансови грижи в офроуда, особено ако ще се надгражда нещо
-
-
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеТака и така има отнесли плувката та да питам - кои джипки с цели мостове не стават за донаджипване?
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнениеАз нямам толкова проблем с намирането на джип колкото от къде да е този джип . Ако е с десен волан няма да го обръщам и няма и да го регистрирам . Къщата дето ще го държа е точно до гората . В другия случай ако е от БГ , трябва да плащам данъци на нещо което реално ще се ползва 10-20 пъти в годината , но пък ще мога да ходя с него на най-различни места . Вчера попаднах на няколко английски Гранд Чероки-та автоматик с 4.0 двигател обърнати на газ на много добра цена .
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 2 likes
Коментар
-
Аз го схващам, че колата ще има някакви регистрационни табели, просто няма да са български. Ще кара на риск - ако не го хванат и ако не участва в ПТП.
-
То карането с някакви невалидни английски табели и без застраховка е същото като каране без регистрация. Не знам поддържане на изрядна английска регистрациа колко излиза, но май ще е повече от таква с БГ.
-
Ами то бюджета е индивидуален . То по скоро е трудно да се открие перфектната машина от към харектеристики и модел . Или са с независимо и добри двигатели или са с цели мостове и трошливи двигатели или пък нямат бавни или са автоматик и т.н. . Сега Дифендър и Ленд Крузър няма да е . Не мога да дам 15к+ за кола в гората , като за 4-5 ще купя Чероки и за още 10 има да си играя с него докато се не разпадне от ръжда .
Коментар
-
Според мен най-удачния избор е неизгнил патрол Y61.
Преди време сина си взе такъв, направен-силвърстони 35ци, 3 инча Добинсънс, лебедка, и леко пипната помпа на двигателя.
По разходките е може би най-проходимия джип, всички му се възхищават, и доста често го играе "пътна помощ в дерето", като ги вади на ход, а не с лебедката.
Сериозна машина, и с минимален тунинг дава огромен кеф с офроуд възможностите си.
А е много добра база за проекти тип "извращение"
Няма да казвам с какво други марки и модели не са добри, щото сектите в офроуда са като тези във футбола. Но според мен този джип е може би най-добрия комплекс от качества за сериозен офроудърИма ли желание-има и начин!
- 3 likes
Коментар
-
Взе го за 11 000, готов направен.
Е, сега е вече с клетка и изтърбушен отвътре, с 4 точкови колани, готов за състезания. Липсва му само механична лебедка и преден блокаж. Ама и така си е достатъчно проходим, с моя патрол с два блокажа не мога да мина от там откъдето минава той. Е, гумите са два размера по-големи, и мотора е станал към 160-180 коня де...
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар