Здравейте,
Бих искал да помоля за съвет при избор на 4x4 превозно средство което ще бъде ползвано само за "забавление" (разбирайте да не се щади и да може да преминава през малко по-труден тип терен от стандартните черни пътища и педя сняг или кал, добра проходимост през каменисти терени). Понякога къмпинг в планината/гората (с допълнителна палатка естествено). За абсолютно начинаещ без никакъв опит с 4x4.
Ще се ползва не повече от 1-2 пъти месечно, предимно от 2ма души през уикенда, но рядко е възможно и с 4, така че трябва да има поне някакъв приличен обем за пренасяне на екипировка за къмпинг/преход. Единствения асфалтов път/магистрала ще е с цел достигане на дестинацията в планината/гората. Предимно в регион Пловдив, но и до по-далечни точки в страната.
Целта е да е максимално евтин вариант за първоначална покупка (а и последваща поддръжка) за да може да е вече "прежален".
Разхода на гориво и комфорта не са от особенно значение, но сигурността е важна (все пак да има някакви системи за подпомагане на движението нагоре/надолу по гореспоменатия тип терени, по възможност и с въздушни възглавници). Бих желал да не се притеснявам че ще ме остави на пътя, което естествено зависи от състоянието, но и модела и марка возилото също е от значение за това. Освен стандартното обсужване след покупка, единствените модификации които съм склонен да направя са разумно повдигане, и оборудването с all terrain гуми.
Предпочитам да не е машина руско производство, тъй като не го взимам за проект по труд и техника, а и нямам никакъв опит в сферата
.
Четох доста във форума последните дни.
Не давам бюджет и марки/модели към които съм се насочил, за да мога да получа отговори базирани единствено и само на гореспоменатите нужди.
По този начин бих желал да видя какви са вашите виждания и за двете променливи в уравнението
.
Благодаря ви предварително!
Бих искал да помоля за съвет при избор на 4x4 превозно средство което ще бъде ползвано само за "забавление" (разбирайте да не се щади и да може да преминава през малко по-труден тип терен от стандартните черни пътища и педя сняг или кал, добра проходимост през каменисти терени). Понякога къмпинг в планината/гората (с допълнителна палатка естествено). За абсолютно начинаещ без никакъв опит с 4x4.
Ще се ползва не повече от 1-2 пъти месечно, предимно от 2ма души през уикенда, но рядко е възможно и с 4, така че трябва да има поне някакъв приличен обем за пренасяне на екипировка за къмпинг/преход. Единствения асфалтов път/магистрала ще е с цел достигане на дестинацията в планината/гората. Предимно в регион Пловдив, но и до по-далечни точки в страната.
Целта е да е максимално евтин вариант за първоначална покупка (а и последваща поддръжка) за да може да е вече "прежален".
Разхода на гориво и комфорта не са от особенно значение, но сигурността е важна (все пак да има някакви системи за подпомагане на движението нагоре/надолу по гореспоменатия тип терени, по възможност и с въздушни възглавници). Бих желал да не се притеснявам че ще ме остави на пътя, което естествено зависи от състоянието, но и модела и марка возилото също е от значение за това. Освен стандартното обсужване след покупка, единствените модификации които съм склонен да направя са разумно повдигане, и оборудването с all terrain гуми.
Предпочитам да не е машина руско производство, тъй като не го взимам за проект по труд и техника, а и нямам никакъв опит в сферата

Четох доста във форума последните дни.
Не давам бюджет и марки/модели към които съм се насочил, за да мога да получа отговори базирани единствено и само на гореспоменатите нужди.
По този начин бих желал да видя какви са вашите виждания и за двете променливи в уравнението

Благодаря ви предварително!
Коментар